To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-16
Dostawa asortymentu w ramach projektu pn. Stop Koronawirusowi. Przeciwdziałanie i ograniczenie skutków pandemii COVID - 19 na terenie powiatu skarżyskiego V
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Europejski Fundusz Społeczny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 -2020
Numer ogłoszenia: 600653-N-2020
Numer ogłoszenia: 540212049-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 413 953 000
e-mail: starostwo@skarzysko.powiat.pl
www: https://skarzysko.powiat.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa asortymentu w ramach projektu pn. Stop Koronawirusowi. Przeciwdziałanie i ograniczenie skutków pandemii COVID - 19 na terenie powiatu skarżyskiego V
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu w ramach projektu pn. ”Stop Koronawirusowi. Przeciwdziałanie i ograniczenie skutków pandemii COVID – 19 na terenie powiatu skarżyskiego V”.
2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sprzeda Zamawiającemu, dostarczy określony w załączniku nr 1 do siwz asortyment. Transportu elementów wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona na własny koszt i ryzyko.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.63.16.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: środki czystości I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 12975.61 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Medisept Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Konopnica 159c
Kod pocztowy: 21-030
Miejscowość: Motycz
Kraj/woj.: lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 14744.17
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 40811.40
Waluta: PLN
NAZWA: środki czystości II
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie unieważnia się, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykładnia literalna przesłanki określonej w art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych wskazuje na konieczność istnienia związku przyczynowo – skutkowego miedzy wadą postępowania a przesłanką unieważnienia umowy w całości. Wada w rozumieniu tego przepisu jest nieusuwalną wadą samego postępowania, która wywiera tak istotny wpływ na umowę w sprawie zamówienia, że podlegać może unieważnieniu.
Zgodnie z treścią Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz treścią ofert, jakie wpłynęły w wyniku ogłoszonego postępowania, przedmiot zamówienia winien być zrealizowany w terminie do dnia 05.12.2020r. Jednocześnie działając na podstawie art. 94 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający ma prawo zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo nie krótszym niż 10 dni – jeżeli zostało przesłane w inny sposób niż określony powyżej.
Obiektywnie patrząc w chwili obecnej brak jest możliwości, aby po dokonaniu rozstrzygnięcia zamówienie zostało zrealizowane w terminie zaoferowanym przez wykonawców. Zamawiający nie jest w stanie naprawić wady, co skutkować może zawarciem umowy podlegającej unieważnieniu. W opisanym stanie faktycznym mamy do czynienia z wadą o charakterze istotnym.
W związku z powyższym zasadnym jest unieważnienie postępowania w zakresie pakietu nr 2 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
NAZWA: środki czystości III
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie unieważnia się, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykładnia literalna przesłanki określonej w art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych wskazuje na konieczność istnienia związku przyczynowo – skutkowego miedzy wadą postępowania a przesłanką unieważnienia umowy w całości. Wada w rozumieniu tego przepisu jest nieusuwalną wadą samego postępowania, która wywiera tak istotny wpływ na umowę w sprawie zamówienia, że podlegać może unieważnieniu.
Zgodnie z treścią Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz treścią ofert, jakie wpłynęły w wyniku ogłoszonego postępowania, przedmiot zamówienia winien być zrealizowany w terminie do dnia 05.12.2020r. Jednocześnie działając na podstawie art. 94 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający ma prawo zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo nie krótszym niż 10 dni – jeżeli zostało przesłane w inny sposób niż określony powyżej.
Obiektywnie patrząc w chwili obecnej brak jest możliwości, aby po dokonaniu rozstrzygnięcia zamówienie zostało zrealizowane w terminie zaoferowanym przez wykonawców. Zamawiający nie jest w stanie naprawić wady, co skutkować może zawarciem umowy podlegającej unieważnieniu. W opisanym stanie faktycznym mamy do czynienia z wadą o charakterze istotnym.
W związku z powyższym zasadnym jest unieważnienie postępowania w zakresie pakietu nr 3 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
NAZWA: środki czystości IV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 15601.63 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Merida Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Karkonowska 59
Kod pocztowy: 53-015
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 15510.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 15510.30
Waluta: PLN
NAZWA: drobny sprzęt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 14574.01 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Medium Pharma Maria Ostrowska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Norwida 16
Kod pocztowy: 55-002
Miejscowość: Kamieniec Wrocławski
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9344.71
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 15813.36
Waluta: PLN
NAZWA: urządzenie do ozonowania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 32520.33 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Klimawent S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chwaszczyńska 194
Kod pocztowy: 81-571
Miejscowość: Gdynia
Kraj/woj.: pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 13598.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 59040.00
Waluta: PLN
NAZWA: rękawice ochronne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5324.07 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: P.W. MAT Marzena Tkaczuk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zgodna 4b
Kod pocztowy: 27-200
Miejscowość: Starachowice
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6445.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6458.40
Waluta: PLN
NAZWA: maseczki ochronne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5913.82 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: P.W. MAT Marzena Tkaczuk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zgodna 4b
Kod pocztowy: 27-200
Miejscowość: Starachowice
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1139.11
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3535.16
Waluta: PLN
NAZWA: środki ochrony osobistej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2934.96 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Inter Trade Krzysztof Ciura
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pułaskiego 6/24
Kod pocztowy: 26-110
Miejscowość: Skarżysko - Kamienna
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4967.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4967.85
Waluta: PLN
NAZWA: urządzenie do dezynfekcji dokumentów
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnił w/w postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w części dotyczącej pakietu nr 10. Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy.
W związku z powyższym zasadnym jest unieważnienie postępowania w zakresie pakietu nr 10 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z uwagi na brak złożonych ofert.
NAZWA: urządzenie do czyszczenia powierzchni
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9756.10 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: GEKO Krzysztof Fusik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: al. Marszałka Piłsudskiego 34/51
Kod pocztowy: 26-110
Miejscowość: Skarżysko - Kamienna
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 22950.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 22950.00
Waluta: PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
- Dostawę środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa akcesoriów zużywalnych do procesów dekontaminacji maszynowej oraz procesów sterylizacji parowej i plazmowej na potrzeby Lokalnej Sterylizatorni Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- 77-P-24 Środki do dezynfekcji
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.