eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-16

Ogłoszenie nr 510545584-N-2020 z dnia 2020-12-16 r.
Państwowa Uczelnia Stanisława Staszica w Pile:

Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 547613-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540103856

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Uczelnia Stanisława Staszica w Pile, krajowy numer identyfikacyjny 57088912400000, ul. Podchorążych 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 673 522 632
faks: 673 522 609
e-mail: Dag@pwsz.pila.pl
www: www.puss.pila

adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/puss_pila
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): AG-2240-11-2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia podzielono na zadania: Zadanie nr 1 - Elektrody Zadanie nr 2 - Tabliczce medyczne Zadanie nr 3 - Drobny sprzęt rehabilitacyjny Zadanie nr 4 - Przyrządy do masażu, Zadanie nr 5 - Przyrządy do rehabilitacji, Zadanie nr 6 - Sprzęt diagnostyczny Zadanie nr 7 - Modele anatomiczne Zadanie nr 8 - Sprzęt ratowniczy Zadanie nr 9 - Mikroskopy Zadanie nr 10 - Pozostały sprzęt Zadanie nr 11 - Wyposażenie specjalistyczne kosmetologia Zadanie nr 12 - Meble laboratoryjne Zadanie nr 13 - Symulatory Zadanie nr 14 - Analizator składu ciała Zadanie nr 15 - USG Zadanie nr 16 - Enermomasaż, Zadanie nr 17 - Manekin pielęgnacyjny

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 33.10.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Elektrody

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
art.93 ust.1 pkt. 1) nie złożono żadnej oferty
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Tabliczce medyczne

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 93 ust.1 pkt1) nie złożono żadnej oferty
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Drobny sprzęt rehabilitacyjny

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 93 ust. 1 pkt 1) nie złożono żadnej ofert
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Przyrządy do masażu

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
art.93 ust. 1 pkt.1) nie złożono żadnej oferty
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Przyrządy do rehabilitacji

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
art.93 ust.1 pkt.1)- nie złożono żadnej oferty
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Sprzęt diagnostyczny

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
art.93 ust.1 pkt.1) nie złożono żadnej oferty
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Modele anatomiczne

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 93 ust. 1 pkt 4) cena oferty przewyższa kwotę jaką zmawiający przeznaczył na realizację zamówienia
CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Sprzęt ratowniczy

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 93 ust. 1 pkt 4) cena oferty przewyższa kwotę jaką zmawiający przeznaczył na realizację zamówienia
CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: Mikroskopy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/08/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 14814.81 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Delta Optical sp. z o.o., sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Nowe Osiny ul. Piękna 1
Kod pocztowy: 05-300
Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 9489.12

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9489.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 16416.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 10
NAZWA: Pozostały sprzęt

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 93 ust. 1 pkt. 1) nie złożono żadnych ofert w postępowaniu
CZĘŚĆ NR: 11
NAZWA: Wyposażenie specjalistyczne kosmetologia

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 93 ust. 1 pkt. 1) nie złożono żadnych ofert w postępowaniu
CZĘŚĆ NR: 12
NAZWA: Meble laboratoryjne

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 93 ust. 1 pkt. 1) nie złożono żadnych ofert w postępowaniu
CZĘŚĆ NR: 13
NAZWA: Symulatory

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/07/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 233409.58 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Simedu Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żeromskiego 10/4
Kod pocztowy: 65-066
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 252082.35

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 252082.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 252082.35
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 14
NAZWA: Analizator składu ciała

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 93 ust. 1 pkt. 1) nie złożono żadnych ofert w postępowaniu
CZĘŚĆ NR: 15
NAZWA: USG

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/07/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 31481.48 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Dramiński SA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Owocowa 17
Kod pocztowy: 10-860
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 37800.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 37800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 37800.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 16
NAZWA: Enermomasaż

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 93 ust. 1 pkt. 1) nie złożono żadnych ofert w postępowaniu
CZĘŚĆ NR: 17
NAZWA: Manekin pielęgnacyjny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/07/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8333.33 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Firma Wielobranżowa Fantom Andrzej Miętkiewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Niedamira 10
Kod pocztowy: 72-510
Miejscowość: Wolin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 7851.09

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7851.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 7851.09
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.