To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-16
Obsługa utrzymaniowa urządzeń drukujących Xerox D110 oraz Xerox Nuvera 157 EA.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 759271-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 728 585 179
faks: 124 175 665
e-mail: biuro@czdsigb.gov.pl
www: www.czdsigb.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Obsługa utrzymaniowa urządzeń drukujących Xerox D110 oraz Xerox Nuvera 157 EA.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WZP-2611-4/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest obsługa utrzymaniowa urządzenia Xerox D110 o numerze seryjnym 3909703734 oraz urządzenia Xerox Nuvera157 EA o numerze seryjnym 1126538398S. Usługa musi być świadczona przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta, uprawnionego do świadczenia usług serwisowych urządzeń, objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający, korzystając z prawa opcji, określił maksymalną wielkość przedmiotu zamówienia. Zamawiający, zastrzega sobie prawo do ograniczenia maksymalnej wielkości przedmiotu zamówienia, wskazanej w Załączniku nr 2 do Umowy , w taki sposób, który może powodować zmniejszenie wartości Umowy o nie więcej niż 50%. Niewykonanie przez Zamawiającego Umowy w zakresie 50% maksymalnej wartości przedmiotu zamówienianie wymaga podania przyczyn i nie stanowi podstawy odpowiedzialności Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy. Skorzystanie z prawa opcji realizowane jest poprzez złożenie przez Zamawiającego stosownego oświadczenia w przedmiocie skorzystania z prawa opcji ponad gwarantowany poziom 50%. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu, w szczególności z tytułu zapłaty za niewykorzystaną przez Zamawiającego część przewidywanej wielkości przedmiotu zamówienia określonej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zasady świadczenia usług określono w Załączniku nr 2 do SIWZ stanowiącym Wzór Umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 50.31.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie postępowania na podstawie art 93 ust 1 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- roboty budowlane
- "Remont szatni funkcjonariuszy w budynku biura przepustek Aresztu Śledczego w Krakowie etap II "
- Usługa serwisowania sprzętu laboratoryjnego
- Roboty remontowe i inwestycyjne w budynku DS-2 Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 5 w Krakowie
- 135.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie odtworzenia stolarki okiennej w budynku Biblioteki Jagiellońskiej w Krakowie przy Al. Mickiewicza 22.
- Usługa polegająca na zaprojektowaniu, wykonaniu, dostawie, montażu i uruchomieniu urządzeń do podczyszczania ścieków przemysłowych pochodzących z procesu waloryzacji i sezonowania odpadu
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.