To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-16
Wyposażenie laboratorium komputerowego dla Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu w ramach Dydaktycznej inicjatywy doskonałości
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 605788-N-2020
Numer ogłoszenia: 540227446-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 33 842 98 01
faks: 033 8435601, 8430530
e-mail: zamowienia.publiczne@uczelniaoswiecim.edu.pl
www: https://www.uczelniaoswiecim.edu.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wyposażenie laboratorium komputerowego dla Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu w ramach Dydaktycznej inicjatywy doskonałości
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 19/PN/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3. 1 Przedmiot zamówienia: Wyposażenie laboratorium komputerowego dla Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu w ramach Dydaktycznej inicjatywy doskonałości.
3. 2 Opis przedmiotu zamówienia:
1. Część I- Zestaw komputerowy wraz z akcesoriami
2. Część II- Laptop wraz z akcesoriami
3. Część III - Wyposażenie pracowni metodycznej Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej: Przenośny odtwarzacz CD;
4. Część IV - Wyposażenie pracowni metodycznej Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej: Monitor interaktywny ;
5. Część V - Wyposażenie pracowni metodycznej Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej: Tablet .
6. Część VI - Oprogramowanie do wizualizacja i kontroli procesu produkcji;
7. Część VII - Oprogramowanie biznesowe.
3. 3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac określają załączniki nr od 5a do 5g do niniejszego SIWZ.
Dotyczy części I:
1. Wszystkie stanowiska zostaną wyposażone w nowoczesny, wydajny sprzęt komputerowy, który zagwarantuje komfortowe korzystanie z najnowszego oprogramowania oraz zapewni niezbędną moc obliczeniową dla programów graficznych, inżynierskich. Zestaw komputerowy będzie musiał obsłużyć dwa monitory oraz posiadać co najmniej trzy interfejsy sieciowe LAN i obsługę sieci WiFi oraz Bluetooth. Zestaw komputerowy wyposażony być musi w standardowe elementy (tzw. składak) - nie może być to sprzęt produkowany jako tzw. firmowy, ponieważ utrudnia to naprawę/wymianę podzespołów po okresie wymaganej obsługi gwarancyjnej. Cały zestaw kolorystycznie powinien mieścić się w czarni, bieli lub odcieniach szarości (kolorystyka dotyczy zewnętrznej widocznej części zestawu), dopuszczalne są niewielkie akcenty kolorystyczne, ale wymagana jest akceptacja zamawiającego.
2. Płyta główna oraz obudowa - Ze względu na konieczność zainstalowania licznych kart rozszerzeń komputer musi zostać wyposażony w płytę główną oraz obudowę o rozmiarze ATX. Płyta główna musi być tak dobrana, aby potrafiła sprawnie obsłużyć wszystkie podzespoły oraz miała możliwość obsługi wszystkich niezbędnych kart rozszerzeń. Dodatkowo, ze względu na założenie dotyczącej zabezpieczenia jednostki centralnej przed dostępem, sprzęt powinien umożliwić przeniesienie portów USB, portów LAN, przycisków włączenie, zresetowania komputera oraz diod na blat biurka.
3. Procesor - Ze względu na użytkowanie oprogramowania wymagającego dużej mocy obliczeniowej, zestaw komputerowy musi zostać wyposażony w wydajny procesor, który posiada co najmniej 4 rdzenie fizyczne o taktowaniu nie mniejszym niż 3Ghz. Należy przyjąć, że procesor musi mieć co najmniej 17000 punktów Passmark CPU według serwisu internetowego https://www.cpubenchmark.net
4. Pamięć RAM - Zestaw komputerowy musi zostać wyposażony w co najmniej 16GB pamięci RAM. Konfiguracja pamięci musi zostać dobrana w taki sposób, aby wykorzystać technologię Dual-channel.
5. Dysk twardy - Zestaw zostanie wyposażony w dwa dyski twarde. Dysk podstawowy typu SSD
o pojemności co najmniej 512GB. Ze względu na konieczność dużej wydajności dysk twardy powinien zostać wykonany w oparciu o technologię MLC nand oraz posiadać złącze typu M.2.
6. Drugi dysk to zwykły dysk typu HDD. Jego pojemność to co najmniej 1TB, a prędkość obrotowa to minimum 7200 rpm. Dysk twardy powinien zostać podłączony do płyty głównej z wykorzystaniem interfejsu SATAIII.
7. Karta graficzna - Ponieważ pracownia będzie wykorzystywana do pracy w środowisku AutoCad (transformacje 3D oraz rendering), zestaw komputerowy powinien zostać wyposażony
w rekomendowaną przez producenta kartę graficzną zapewniającą wydajną pracę. Dodatkowo karta graficzna musi umożliwić podłączenie dwóch monitorów w trybie pulpitu rozszerzonego
z wykorzystaniem cyfrowego medium transmisyjnego (dvi, hdmi, displayPort Itp.). Zgodne
z zaproponowanymi przez wykonawcę interfejsami.
8. Nagrywarka zewnętrzna Blu-ray - Zestaw komputerowy zostanie wyposażony w zewnętrzną nagrywarkę Blue-ray, która ze stacją roboczą zostanie połączona za pomocą złącza USB bezpośrednio. Musi być możliwie najlepiej zabezpieczona przed kradzieżą i przeniesieniem
9. Zasilacz - Zasilacz powinien zostać tak dobrany, aby zapotrzebowanie zestawu komputerowego na moc stanowiło 75% mocy maksymalne zasilacza. Zasilacz powinien umożliwić podłączenie wszystkich elementów w jednostce centralnej. Zasilacz powinien posiadać certyfikat „80 Plus Bronze). Wydajny i cichy wentylator.
10. Dodatkowe karty rozszerzeń:
a) Interfejsy sieciowe
Ze względu na wykorzystanie sprzętu do zajęć związanych z sieciami komputerowymi, musi zostać dołączona dodatkowa karta posiadająca co najmniej 2 interfejsy sieciowe LAN o prędkości 1Gbps.
b) Interfejs WiFi oraz Bluetooth
Zestaw komputerowy powinien posiadać kartę zapewniającą dostęp do bezprzewodowych mediów transmisyjnych. WiFi oraz bluetooth. Kartę można pominąć o ile płyta główna zapewnia wsparcie dla powyższych technologii.
11. Akcesoria:
Każde stanowisko wyposażone zostanie w następujące akcesoria:
- przewodowy zestaw myszy i klawiatury o jasnym designie. Praca myszy musi być możliwa tak na podkładce jak i blacie stanowiska przy znacznym i bezpośrednim oświetleniu słonecznym.
- bezprzewodowy, graficzny tablet ułatwiający projektowanie w programach graficznych,
przewodowe słuchawki.
12. Przewiduje się, że w laboratorium komputerowym wykorzystywane będzie następujące lub podobne oprogramowanie między innymi:
- Oprogramowanie do wizualizacji oraz kontroli procesów produkcyjnych.
- Oprogramowanie klasy ERP.
3. 4 W okresie realizacji przedmiotu zamówienia laboratorium komputerowego Uczelnia nie będzie wyłączona z funkcjonowania.
3. 5 Minimalny okres gwarancji i rękojmi na dostarczony w ramach części I,II,III,IV,V sprzęt to 36 miesięcy dla części VI i VII to 12 miesięcy.
3. 6 W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do wykonania bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych (zgodnych z wymaganiami producenta), nie rzadziej niż co 12 miesięcy, w tym jeden na koniec okresu gwarancyjnego w okresie gwarancji wraz z zapewnieniem bezpłatnych zalecanych przy danym przeglądzie części i materiałów eksploatacyjnych i ich wymianą. Po każdym przeglądzie Wykonawca zobowiązany będzie do wydania świadectwa sprawności i dokonania odpowiedniego wpisu w paszporcie technicznym urządzenia (o ile taki posiada).
3. 7 Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia ( dotyczy części od I do V):
1) wymagania dotyczące serwisu
a) Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny ( tzw. czas reakcji na serwis) na terenie Polski na każde żądanie Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie 72 godziny,
b) forma zgłoszeń reklamacji i napraw: telefon, poczta elektroniczna
c) czas reakcji na serwis : nie dłużej niż 72 h od momentu zgłoszenia przy użyciu urządzenia telefon lub e-mail. Jeżeli informacja została przekazana wykonawcy po godzinie 16.00 danego dnia, przyjmuje się, że czas reakcji liczony jest od godz. 8.00 dnia kolejnego.
d) maksymalny czas usunięcia zgłoszonych usterek i wykonania napraw nie może przekroczyć: 30 dni roboczych od chwili przyjęcia zgłoszenia;
e) naprawa gwarancyjna przedłuża gwarancję o całkowity czas naprawy;
f) Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowej reakcji gwarancyjnej w sytuacji, gdy awaria urządzenia jest poważna, przez co strony rozumieją awarię zagrażającą życiu, zdrowiu lub mieniu znacznej wartości. O potrzebie niezwłocznej reakcji Zamawiający zawiadomi Wykonawcę w sposób wskazany w lit. b lub telefonicznie z podaniem przyczyn, o których mowa w niniejszym ustępie;
g) usunięcie wszystkich wad urządzenia, jakie się ujawnią, najpóźniej w ciągu 30 dni roboczych, od ich zgłoszenia przez Zamawiającego. W sytuacji, gdy dochowanie tego terminu jest niemożliwe Wykonawca zapewni niezwłocznie, jednakże w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od daty zgłoszenia awarii sprzętu, urządzenie zastępcze o parametrach nie gorszych niż ten w posiadaniu Zamawiającego,
h) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nowe urządzenie o nie gorszych parametrach po 3 naprawach gwarancyjnych w przypadku dalszego wadliwego działania (z wyjątkiem uszkodzeń z winy użytkownika).
i) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu instrukcję obsługi przedmiotu zamówienia w języku polskim w wersji papierowej i elektronicznej oraz paszport techniczny w dniu uruchomienia.
3. 7 Miejsce dostawy: przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego (przy ul. Maksymiliana Marii Kolbego 8 w Oświęcimiu) budynek Collegium sub Horologio.
3. 8 W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji przetargowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
3.9 W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. W takim przypadku Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie
w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji przetargowej . Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego.
3. 7 Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 39.16.21.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zestaw komputerowy wraz z akcesoriami
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 175256.13 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: WEB-PROFIT Maciej Kuźlik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Spokojna 18
Kod pocztowy: 41-940
Miejscowość: Piekary Śląskie
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 211806.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 211806.00
Waluta: PLN
NAZWA: Laptop wraz z akcesoriami
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania na część II na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r poz. 1843 z późn. Zm.), tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu,
z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta w terminie przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 20 listopada 2020 r. do godziny 11:00.
NAZWA: Wyposażenie pracowni metodycznej Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej: Przenośny odtwarzacz CD
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 534.14 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: WEB-PROFIT Maciej Kuźlik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Spokojna 18
Kod pocztowy: 41-940
Miejscowość: Piekary Śląskie
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 799.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 799.50
Waluta: PLN
NAZWA: Wyposażenie pracowni metodycznej Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej: Monitor interaktywny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 21492.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: WEB-PROFIT Maciej Kuźlik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Spokojna 18
Kod pocztowy: 41-940
Miejscowość: Piekary Śląskie
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 25707.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 25707.00
Waluta: PLN
NAZWA: Wyposażenie pracowni metodycznej Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej: Tablet
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 16030.50 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: WEB-PROFIT Maciej Kuźlik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Spokojna 18
Kod pocztowy: 41-940
Miejscowość: Piekary Śląskie
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 21217.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 21217.50
Waluta: PLN
NAZWA: Oprogramowanie do wizualizacja i kontroli procesu produkcji
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania na część VI na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r poz. 1843 z późn. Zm.), tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu,
z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta w terminie przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 20 listopada 2020 r. do godziny 11:00.
NAZWA: Oprogramowanie biznesowe
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania na część VII na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r poz. 1843 z późn. Zm.), tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu,
z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta w terminie przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 20 listopada 2020 r. do godziny 11:00.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Sukcesywna dostawa książek drukowanych dla Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
- "Przebudowa mostu w ciągu DP nr 1899K ul. Lipowa w m. Piotrowice, gm. Przeciszów"
- Przebudowa ul. 3 Maja
- BUDOWA PAWILONU HANDLOWEGO W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- Opracowania geodezyjne (8 części)
- "Modernizacja dróg w miejscowości Broszkowice w gminie Oświęcim" zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętów dla Technikum Leśnego w Miliczu na potrzeby realizacji projektu: Kompetentni uczniowie w Technikum Leśnym w Miliczu
- Dostawa zabawek, gier oraz innych pomocy dydaktycznych dla Szkoły Filialnej Szkoły Podstawowej nr 26 z Oddziałami Integracyjnymi w Zespole Edukacyjnym nr 6 w Zielonej Górze
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Wsparcie Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Wysokiem"
- Zrealizowanie usługi: szkoleniowej, coachingu, mentoringu i walidacji w ramach projektu "Rozwój kompetencji, umiejętności, uzdolnień, zainteresowań uczniów poza edukacją formalną w Gminie Księżpol"
- Utworzenie 30 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Grębieniu pod nr 107, 98-335 Pątnów oraz Przebudowa (...) - dostawa wyposażenia, zabawek i sprzętu IT
- Dostawa modeli anatomicznych w podziale na pakiety
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.