Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-15
"Rozbudowa dróg polegająca na budowie ścieżek rowerowych i pieszo-rowerowych na terenie gminy Waganiec - dodatkowe odcinki"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 w ramach działania 3.4 Zrównoważona mobilność miejska i promowanie strategii niskoemisyjnych [konkurs nr RPKP.03.04.00-IZ.00-04-188/18].
Numer ogłoszenia: 602242-N-2020
Numer ogłoszenia: 540219986-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 542 830 044
faks: 542 830 640
e-mail: ug.waganiec@wlo.pl
www: www.waganiec.biuletyn.net
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Rozbudowa dróg polegająca na budowie ścieżek rowerowych i pieszo-rowerowych na terenie gminy Waganiec - dodatkowe odcinki"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.14.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja w trybie „zaprojektuj i wybuduj” zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa dróg polegająca na budowie ścieżek rowerowych i pieszo-rowerowych na terenie gminy Waganiec – dodatkowe odcinki” dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 w ramach działania 3.4 Zrównoważona mobilność miejska i promowanie strategii niskoemisyjnych [konkurs nr RPKP.03.04.00-IZ.00-04-188/18].
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
1) wykonanie dokumentacji projektowej z określeniem harmonogramu robót wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych decyzji, uzgodnień i opinii, w tym m.in. decyzji środowiskowej – jeśli będzie wymagana,
2) uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę bądź pozyskanie Zezwolenia na Realizację Inwestycji Drogowej – dalej jako „ZRID”,
3) kompleksowe roboty budowlane w oparciu o zatwierdzoną dokumentację projektową i uzyskane pozwolenie, zgłoszenie lub ZRID, w tym wdrożenie stałej organizacji ruchu,
4) pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, założenia programowe, standard wykonania zostały określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym – dalej jako „PF-U”, stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
4. Zamawiający informuje, iż dopuszcza możliwość w przedmiotowym postępowaniu zastosowania alternatywnego rozwiązania w zakresie nawierzchni przedmiotowych ścieżek rowerowych i pieszo-rowerowych. Mianowicie wykonanie nawierzchni przedmiotowych ścieżek rowerowych i pieszo-rowerowych z „masy bitumicznej lub kostki betonowej bezfazowej szarej”, z zastrzeżeniem, iż niniejsza zmiana nie spowoduje pogorszenia parametrów technicznych planowanych do budowy ścieżek rowerowych i pieszo-rowerowych. Wykonawca składając ofertę ma dowolność wyboru w zakresie wykonania nawierzchni przedmiotowych ścieżek rowerowych i pieszo-rowerowych (masa bitumiczna lub kostka betonowa bezfazowa).
5. 1) Dokumentacja określająca przedmiot zamówienia winna odpowiadać przepisom i polskim normom, a także wymaganiom technicznym niezbędnym dla wykonania zadania inwestycyjnego w pełnym zakresie oraz w sposób nadający się do eksploatacji i bez wad, w tym m.in.:
1) Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 1333) – dalej jako „ustawa Prawo budowlane”,
2) Ustawie z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 470 ze zm.),
3) Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 23 grudnia 2015 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r., poz. 124 ze zm.).
2) Dokumentacja określająca przedmiot zamówienia winna uwzględniać aktualną sytuację dotyczącą:
a) Posadowienia linii światłowodowych w ciągu drogi powiatowej nr 2611C Dąbrówka Duża- Waganiec, na której ma być realizowana przedmiotowa inwestycja.
b) Zakres posadowienia linii światłowodowych w ciągu drogi powiatowej nr 2611 C ujęty został w załączniku nr 11 do SIWZ.
6. Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie wszystkich niezbędnych do realizacji przedmiotowego zadania pozwoleń, decyzji, opinii i uzgodnień.
7. Wykonawca winien na bieżąco uwzględniać w opracowaniach projektowych zmiany w przepisach i zasadach wiedzy technicznej. Dokumentacja projektowa objęta zamówieniem powinna być zgodna z przepisami i zasadami wiedzy technicznej obowiązującymi na dzień przekazania dokumentacji.
8. Zakres prac projektowych obejmuje m.in.:
1) wykonanie projektów podziałów działek prywatnych właścicieli – jeśli podziały będą wymagane,
2) uzyskanie map do celów projektowych,
3) wykonanie projektu budowlanego,
4) wykonanie projektu wykonawczego,
5) wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
6) wykonanie przedmiaru robót,
7) wykonanie i uzgodnienie projektów tymczasowej i stałej organizacji ruchu,
8) uzyskanie niezbędnych do realizacji przedmiotowej inwestycji decyzji, opinii i uzgodnień,
9) uzyskanie pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót zgodnie z przepisami prawa budowlanego bądź pozyskanie ZRID.
9. Nakład dokumentacji.
1) projekt budowlany na potrzeby uzyskania pozwolenia na budowę lub ZRID – cztery egz. w formie papierowej,
2) projekt budowlany w przypadku zgłoszenia robót – trzy egz. w formie papierowej,
3) projekt wykonawczy – cztery egz. w formie papierowej,
4) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – cztery egz. w formie papierowej,
5) przedmiar robót – trzy egz. w formie papierowej,
6) projekty tymczasowej i stałej organizacji ruchu – trzy egz. w formie papierowej,
7) uzyskanie decyzji pozwolenie na budowę lub ZRID,
8) Dokumenty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć w formie elektronicznej na płycie CD/DVD w dwóch egz., w tym jeden egz. w wersji zamkniętej dla edycji (PDF) i jeden w wersji edytowalnej. Forma elektroniczna i papierowa muszą być jednakowe – na dowód czego Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że zawartość wersji elektronicznej jest identyczna z wersją papierową.
10. Wymogi Zamawiającego w zakresie opracowania dokumentacji:
1) wymagane jest, aby w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy odbyło się pierwsze spotkanie robocze z Zamawiającym,
2) na etapie opracowania projektu wymagane są robocze konsultacje z Zamawiającym w celu akceptacji proponowanych przez Wykonawcę rozwiązań,
3) uzyskanie wszystkich decyzji, uzgodnień wymaganych przepisami prawa i opinii,
4) dokumentacja powinna być wykonana w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, ze sztuką budowlaną oraz powinna być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć,
5) Zamawiający nie dopuszcza wskazywania w opracowanej dokumentacji projektowej znaków towarowych, nazw własnych producentów, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. Jedynym wyjątkiem od tej zasady jest przypadek, w którym wskazanie znaków towarowych, nazw własnych producentów, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie ma możliwości opisania przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a Wykonawca uzyskał uprzednio pisemną zgodę Zamawiającego na takie wskazanie. W przypadku wyrażenia przez Zamawiającego pisemnej zgody na wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Wykonawca jest zobowiązany opisać w dokumentacji specyfikę przedmiotu zamówienia powodującą konieczność takiego wskazania oraz użyć przy wskazaniu słów „lub równoważne”. W takim przypadku obowiązkiem Wykonawcy jest określenie szczegółowych cech i parametrów, które umożliwiają dopuszczenie towarów i urządzeń innych producentów jako równoważnych.
UWAGA!
Nazw materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w PF-U nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń do podanych w PF-U (spełniających wymagania podane w PF-U). Wykonawca, który na etapie realizacji robót budowlanych, powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
11. Wymagania dodatkowe.
1) Wykonawca zobowiązany jest do bieżącej współpracy z Zamawiającym na każdym etapie wykonywania prac projektowych i na każdym etapie wykonywania robót budowlanych. Kontakty pomiędzy stronami odbywać się będą w miarę potrzeby, nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu, w terminach i miejscach obustronnie ustalonych. Wszelkie ustalenia dokonywane będą wyłącznie na piśmie.
2) Dokumentacja (poszczególne elementy projektu) dostarczana do zaopiniowania, uzgodnienia, weryfikacji dla Zamawiającego i innych instytucji nie będzie wliczana do nakładu dokumentacji. Koszty związane z opracowaniem materiałów roboczych, przeznaczonych do zaopiniowania, uzgodnienia, weryfikacji lub prezentacji na spotkaniach należy wkalkulować w ofertę ryczałtową.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1065852.66 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 989999.94
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1494662.41
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI WAGANIEC
więcej: przetargi WAGANIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na wymianie kanałowej sieci ciepłowniczej
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.