To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-15
Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych RDW w Lublinie z/s w Bychawie w 2021r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 607520-N-2020
Numer ogłoszenia: 540227557-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 081 5661393 w. 28
faks: 815 660 256
e-mail: rdw.lublin@zdw.lublin.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych RDW w Lublinie z/s w Bychawie w 2021r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): R4.ST.372.48.2020.ka
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest : Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych RDW w Lublinie z/s w Bychawie w 2021 r. 2. Zamówienie obejmuje sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitariatów, świetlicy, korytarzy w siedzibie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie. Sprzątanie w dni robocze po godzinach pracy tj. po godz.1500 do godz. 2100. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków pracy, zaopatrzenia pracowników w ubrania robocze i środki czystości. 4. Wykonawca zapewnia również środki czystości oraz sprzęt do utrzymania czystości w sprzątanych pomieszczeniach. 5. Opis budynku administracyjno – biurowego RDW w Lublinie z/s w Bychawie ul. A. Budnego 5: 1) Budynek administracyjno – biurowy parterowy. Całkowita powierzchnia wnętrza - 166,40 m2, w tym: - ogólna powierzchnia pomieszczeń biurowych - 98,40 m2, - powierzchnia korytarzy - 41,50 m2, - toaleta - 10,90 m2, - pomieszczenie socjalne - 15,60 m2 2) Rodzaj podłoża - wykładziny dywanowe - 10,10 m2, - panele podłogowe - 95,70 m2, - terakota - 60,60 m2, 3) Powierzchnia glazury - 38,00 m2, 4) Okna plastikowe - 26,80 m2. 6. Wyszczególnienie czynności do wykonania w ramach sprzątania siedziby RDW 1) Odkurzanie wykładzin dywanowych – codziennie w dni robocze 2) Mycie terakoty i paneli podłogowych – codziennie dni robocze 3) Mycie glazury w miarę potrzeb lub na polecenie Zamawiającego. 4) Wycieranie kurzu na biurkach, blatach, półkach, parapetach – codziennie w dni robocze 5) Wycieranie kurzu na monitorach ekranowych i sprzęcie biurowym – raz w tygodniu. 6) Mycie i dezynfekcja toalet – codziennie w dni robocze 7) Uzupełnianie papieru toaletowego – w miarę potrzeb. 8) Mycie okien i drzwi - 2 razy w ciągu roku : m-c kwiecień i m-c wrzesień 9) Pranie zasłon i firanek w terminach mycia okien . 10) Mycie grzejników c. o . po sezonie grzewczym. 11) Sprawdzenie zamknięcia okien i drzwi zewnętrznych w budynku RDW. 7. Zabrania się: 1) Korzystanie z telefonów, faksów w sprawach prywatnych. 2) Korzystania z komputerów 3) Używania kserokopiarki. 4) Wpuszczania do sprzątanych pomieszczeń osób trzecich. 8. Sprzątający ponosi odpowiedzialność w czasie sprzątania za sprzęt elektroniczny znajdujący się w sprzątanych pomieszczeniach. Zabrania się mycia sprzętu elektronicznego płynami. Sprzęt należy przetrzeć flanelą. 9. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby/osób sprzątającej wykonującej czynności wymienione w pkt. 6 10. Sprzątania pomieszczeń będzie dokonywać wyznaczony do tego pracownik po uprzednim podpisaniu oświadczenia o zachowaniu tajemnicy służbowej. 11. Zmiana pracownika może być dokonana po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 90.91.92.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 28524.49 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ADEKO Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wojska Polskiego 58a
Kod pocztowy: 21-040
Miejscowość: Świdnik
Kraj/woj.: lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 27444.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 38290.08
Waluta: pln
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi wspomagające prace porządkowe
- Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie pływalni z zespołem fitness oraz zadaszonego skateparku/ lodowiska przy ul. V Poprzecznej 22 w Warszawie
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie lipiec-grudzień 2024
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w Śląskim Centrum Rehabilitacji i Prewnecji
- Świadczenie usług utrzymania czystości w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Kutnie
- Usługa kompleksowego sprzątania budynków Muzeum Dom Rodzinny Ojca Świętego Jana Pawła II w Wadowicach
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.