To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-15
Odbiór i transport odpadów komunalnych na terenie Gminy Milanów oraz z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 614047-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 083 3567002 w. 37
faks: 833 567 002
e-mail: gmina@milanow.iap.pl
www: https://ugmilanow.bip.lubelskie.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Odbiór i transport odpadów komunalnych na terenie Gminy Milanów oraz z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IN.271.OK.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na:
a) odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu gminy Milanów w terminie od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2022 r. z nieruchomości zamieszkałych, niezamieszkałych , z PSZOK –u, miejsc publicznych, przystanków, cmentarzy.
b) Wyposażenie obsługiwanych nieruchomości jednorodzinnych w worki do selektywnego zbierania odpadów, które będą dostarczane właścicielom nieruchomości podczas wykonywania odbioru odpadów w ilości „worek za worek” lub według zapotrzebowania ilościowego,
c) wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz budynki użyteczności publicznej w kontenery na odpady komunalne – zgodnie z zapotrzebowaniem zgłaszanym przez Zamawiającego.
d) odbiorze odpadów, które zostaną wystawione przez mieszkańców przed posesję w systemie akcyjnym tzw. „wystawka”
2. Odpady zebrane z terenu gminy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć:
1) Zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach
2) selektywnie zebrane odpady komunalne do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów składowania do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach
3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odebrać następujące rodzaje odpadów komunalnych:
1) Zmieszane odpady komunalne
2) Odpady zebrane selektywnie z podziałem na :
a) papier i tektura, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury;
b) metale, tworzywa sztuczne, odpady opakowaniowe z metali, odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych i odpady opakowaniowe wielomateriałowe;
c) szkło i odpady opakowaniowe ze szkła;
d) bioodpady,
e) odpady zielone;
f) przeterminowane leki;
g) chemikalia;
h) zużyte baterie i akumulatory;
i) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny;
j) meble i inne odpady wielkogabarytowe;
k) odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne,
l) zużyte opony;
m) popiół;
n) odpady nie kwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek;
o) odpady niebezpieczne;
p) odpady dostarczone do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.
4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie odbierać odpady komunalne z nieruchomości zamieszkałych, niezamieszkałych, cmentarzy z następującymi częstotliwościami:
a) metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe – 1 raz na miesiąc,
b) szkło – 1 raz na kwartał,
c) odpady komunalne zmieszane – nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, a w okresie od początku kwietnia do końca października 1 raz na dwa tygodnie,
d) bioodpady – nie rzadziej niż 1 raz na dwa tygodnie w okresie od początku kwietnia do końca października, a w pozostałym okresie 1 raz na miesiąc,
e) popiół paleniskowy z obszaru całej gminy odbierany będzie 2 razy w roku, w miesiącach styczniu i maju,
f) papier – 1 raz na 2 miesiące,
5. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować w formie tzw. „wystawek” po cztery (po 2 w ciągu roku) zbiórki sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz mebli i innych odpadów wielkogabarytowych z terenu wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Milanów. Terminy wystawek powinny zostać uwzględnione w harmonogramie.
6.Wykonawca zobowiązany jest przygotować harmonogram odbioru odpadów komunalnych, zgodny z częstotliwością ich odbioru wymienioną w pkt 4.Pierwszy harmonogram obejmujący okres od 01.01.2021r. do 31.12.2021r. powinien zostać opracowany i przedłożony Zamawiającemu w terminie 7 dni od podpisania umowy. Drugi harmonogram obejmujący okres od 01.01.2022r. do 31.12.2022r. powinien zostać opracowany i przedłożony Zamawiającemu w terminie do dnia 30.11.2021 r. Wykonawca uzyska pisemną akceptacje projektu harmonogramu przez Zamawiającego. Zatwierdzone harmonogramy w ilości 1 300 szt. powinny zostać dostarczone do siedziby Zamawiającego.
7. Na terenie gminy występuje około 1200 nieruchomości objętych systemem, a orientacyjna długość trasy przejazdu śmieciarki to 140 km. Szacowana ilość odpadów do odbioru w trakcie trwania umowy - 1025 Mg (oszacowano na podstawie danych wykazanych w rocznym sprawozdaniu Wójta Gminy Milanów z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi za rok 2018 i 2019 + 3%).
8. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia w dniu odbioru odpadów właścicieli nieruchomości, od których odbierane są odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny w worki w ilości i rodzaju odpowiadającemu wystawionym workom w danym miesiącu.
Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów:
a) materiał – folia polietylenowa LDPE,
b) pojemność – 120 dm³
c) kolor – żółty, zielony, brązowy, niebieski, czarny,
d) grubość – co najmniej 40 mikronów,
e) nadruk – jednostronny,
f) zielony - na szkło białe i kolorowe, w tym odpady opakowaniowe ze szkła z napisem „Szkło”,
g) żółty - na odpady z metali i tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z metali, tworzyw sztucznych i wielomateriałowe z napisem „Metale i tworzywa sztuczne”,
h) czarny - na odpady komunalne zmieszane,
i) czarny - z przeznaczeniem na popiół z napisem „Popiół”,
j) brązowy - z przeznaczeniem na bioodpady z napisem „Bio”,
k) niebieski - z przeznaczeniem na papier i tekturę, w tym odpady opakowaniowe z papieru i tektury z napisem „Papier”.
9. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania rocznych sprawozdań zgodnie z art. 9 n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
10. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu dostęp do monitoringu tras przejazdu pojazdów wykorzystywanych do realizacji usługi - na żądanie Zamawiającego.
11. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć (na okres obowiązywania umowy) pojemniki do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz na teren nieruchomości niezamieszkałych zgodnie zapotrzebowaniem przesłanym przez Zamawiającego. Pojemniki powinny zostać dostarczone w ciągu 4 dni od dnia przedstawienia zapotrzebowania.
12.Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów wraz z fakturą za dany miesiąc.
13. Wykonawca zobowiązany jest do:
1) określonych poziomów recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła,
2) określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych,
3) ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania.
14. W dniu odbioru odpadów Wykonawca zobowiązany jest zorganizować załadunek zebranych odpadów z przed posesji oraz zapewnić odpowiednie środki transportu umożliwiające transport odpadów do miejsca ich zagospodarowania. Transport odpadów odbywał się będzie po sieci dróg zlokalizowanych na terenie Gminy Milanów w skład których wchodzą drogi: wojewódzkie, powiatowe i gminne.
15. W sytuacjach nadzwyczajnych (np. nieprzejezdność, zamknięcie drogi, awaria), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z harmonogramem, termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą.
16. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów komunalnych w sposób, który zapewni odpowiedni stan sanitarny poprzez zapobieganie wysypywaniu się odpadów
z pojemników i worków w czasie odbioru i transportu, a w przypadku wysypania – obowiązany jest do natychmiastowego uprzątnięcia odpadów oraz skutków ich wysypania.
17. Wykonawca jest zobowiązany odbierać odpady zbierane selektywnie w sposób zapobiegający ich mieszaniu.
18. Jeżeli w toku realizacji zamówienia nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie pojemników wynikłe z winy Wykonawcy, ich naprawienie i doprowadzenie do stanu poprzedniego należy do Wykonawcy.
19. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania czystości urządzeń i pojazdów, którymi będzie odbierał i transportował odpady w celu osiągnięcia wymaganego standardu świadczonych usług.
20. Za ewentualne szkody spowodowane w ramach wykonywania przedmiotu umowy na nieruchomościach odpowiada Wykonawca. W szczególności w przypadku uszkodzenia lub zniszczenia mienia Zamawiającego lub osób trzecich w toku realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązuje się doprowadzić go do stanu pierwotnego i naprawić szkodę na własny koszt. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone przez pojazdy odbierające odpady. Wykonawca zobowiązuje się dostosować wielkość i rodzaj pojazdów odbierających odpady do tonażu, szerokości, rodzaju nawierzchni i innych parametrów dróg.
21. Wykonawca zachowa uzyskane w takcie realizacji umowy dane, a w szczególności dane osobowe, w poufności, będzie przestrzegał zasad wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych i nie wykorzysta ich do innych celów niż wynikające z realizacji przedmiotowego zamówienia.
22. Wykonawca jest odpowiedzialny za standard sanitarny usług oraz ochrony środowiska. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami prawa ochrony środowiska oraz przepisami sanitarnymi, w tym rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. 2013, poz. 122).
23. Wykonawca, na każde pisemnie żądanie Zamawiającego udostępni niezwłocznie (w ciągu 3 dni roboczych) wszelkie dane lub inne informacje związane z realizacją zamówienia.
24. Wykonawca jest obowiązany do realizacji zgłoszeń/reklamacji od Zamawiającego tj. m.in. odbiór odpadów z nieruchomości niezamieszkałych po zgłoszeniu telefonicznym, nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem,
w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze.
25. Dopuszcza się odbiór odpadów z podziałem na 2 rejony:
1) Rejon 1–CZEBERAKI, KOSTRY, RADCZE, RUDNO, RUDZIENIEC
2) Rejon 2–CICHOSTÓW, KOPINA, MILANÓW, OKALEW, ZIELENIEC
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 90.50.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 440750.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Piwonia 73
Kod pocztowy: 21-200
Miejscowość: Parczew
Kraj/woj.: lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 476010.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 476010.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI MILANÓW
więcej: przetargi MILANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Brzostek
- ODBIÓR, TRANSPORT, UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW MEDYCZNYCH: ZAKAŹNYCH, SPECJALNYCH ORAZ POZOSTAŁYCH Z DZIAŁALNOŚCI MEDYCZNEJ I INNYCH ODPADÓW O CHARAKTERZE KOMUNALNYM.
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 12 lub 19 12 10
- Zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych pochodzących z terenu gminy Rokietnica
- >>ZAGOSPODAROWANIE SELEKTYWNIE ZBIERANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.