eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Remont budynku krematorium w filii byłego obozu pracy Auschwitz w Kędzierzynie-Koźlu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-14

Ogłoszenie nr 510543227-N-2020 z dnia 2020-12-14 r.
Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych:

Remont budynku krematorium w filii byłego obozu pracy Auschwitz w Kędzierzynie-Koźlu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 597514-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny 52450700000000, ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, państwo Polska

telefon: 77 40 34 451
faks: 77 40 34 451
e-mail: zp@kedzierzynkozle.pl
www: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ https://e-propublico.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku krematorium w filii byłego obozu pracy Auschwitz w Kędzierzynie-Koźlu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.1.110.2020.AJ

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

A. Zakres zamówienia obejmuje: 1. renowację elewacji budynku, 2. wymianę stolarki drzwiowej na nową, drewnianą o konstrukcji deskowej, 3. montaż okien w ramach stalowych, 4. remont więźby dachowej wraz z wymianą pokrycia dachowego na nowe, 5. renowację komina, 6. wymianę orynnowania oraz obróbek blacharskich na nowe, 7. renowację ścian wewnętrznych oraz ceglanych filarów, 8. wymianę posadzki na nową betonową, z zachowaniem istniejącego poziomu, 9. remont monumentu i tablicy pamiątkowej, 10. utwardzenie terenu – chodnik. B. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie następujących czynności: 1. Wykonanie dokumentacji powykonawczej (1 egz. w wersji papierowej i 2 egz. na nośniku elektronicznym). 2. Kompleksową obsługę geodezyjną inwestycji wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną. 3. Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. 4. Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. 5. Zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji robót zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami. Wykonawca jest zobowiązany udokumentować Zamawiającemu sposób zagospodarowania powstałych w wyniku prowadzenia robót odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami nie później niż z dniem zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych. 6. Wykonanie wszelkich obowiązków oraz pokrycie wszystkich kosztów wynikających z warunków nałożonych przez Konserwatora Zabytków w decyzji nr 1188/N/2018 z dnia 21.12.2018r. oraz pozostałe instytucje. 7. Remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni na chodnikach, drogach i dojściach przyległych, oraz przywrócenie stanu poprzedniego dla naruszonego podczas robót przyległego terenu zielonego. 8. Zabezpieczenie przed zanieczyszczeniem i uszkodzeniem w trakcie prowadzonych robót pieca krematoryjnego zlokalizowanego w remontowanym budynku. 9. Sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej terenu i budynku, polegającej w szczególności na uwidocznieniu ogólnego stanu placu budowy przed rozpoczęciem robót. Inwentaryzację Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku danych CD w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy. 10. Sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej w dniu odbioru końcowego i przekazanie Zamawiającemu w ciągu 5 dni od tego dnia w wersji elektronicznej na nośniku danych CD. 11. Wykonanie badań stratygraficznych zgodnie z wytycznymi konserwatorskimi, w celu ustalenia oryginalnej kolorystyki elewacji, ścian wewnętrznych i filarów pieca krematoryjnego. 12. Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. Należy uporządkować także teren przylegający do terenu budowy, który został naruszony wskutek prowadzonych robót. 13. Odbiór konserwatorski z udziałem Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz inwestora i użytkownika. C. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: - roboty budowlane. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ - Istotne postanowienia umowy. D. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II Istotne postanowienia umowy, załączona dokumentacja projektowa sporządzona przez: ARCHIDOM Bernard Łopacz, ul. środkowa 5, 47-400 Racibórz, zamieszczone wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ oraz https://e-propublico.pl/ stanowiące integralną część SIWZ. E. Zamawiający udostępnia przedmiar robót, który stanowi jedynie element pomocniczy. F. Zamawiający umożliwia i zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.45.31.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
1. Zamówienie należy zrealizować w terminie nie dłuższym niż: 90 dni kalendarzowych licząc od daty przekazania placu budowy. 2. Przekazanie placu budowy nastąpi do 45 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy. 3. Okres gwarancji wynosi min. 36 miesięcy, licząc od dnia protokołu odbioru końcowego. 4. Okres rękojmi za wady wynosi 5 lat licząc od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane (protokół odbioru końcowego).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 67059.70 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Usługi Inżyniersko-Budowlane „BUDMISTRZ” Piotr Górski
Email wykonawcy: budmistrz@gazeta.pl
Adres pocztowy: ul. Wolności 27
Kod pocztowy: 47-223
Miejscowość: Stare Koźle
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 97000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 97000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 122106.69
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.