Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-14
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowego sprzętu medycznego. Zamówienie składa się z 20 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 601153-N-2020
Numer ogłoszenia: 540213560-N-2020, 540215902-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 32 41 30 111
faks: 32 41 30 112
e-mail: zamowieniapubliczne@szpital.sosnowiec.pl
www: www.szpital.sosnowiec.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowego sprzętu medycznego. Zamówienie składa się z 20 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP-2200-29/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowego sprzętu medycznego. Zamówienie składa się z 20 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia.
Pakiet nr 1 – Sprzęt urologiczny
Pakiet nr 2 – Sprzęt urologiczny – zestawy do irygacji
Pakiet nr 3 - Worki do zbiórki moczu bez ftalanów
Pakiet nr 4 – Worki stomijne
Pakiet nr 5 – Dren odpływu do pompy artroskopowej
Pakiet nr 6 – Rurka krtaniowa LTS
Pakiet nr 7 – Torebki Quick Clean
Pakiet nr 8 – Zestaw plastrów do diagnostyki alergologicznego, kontaktowego zapalenia skóry
Pakiet nr 9 - Cewniki i akcesoria do badań urodynamicznych
Pakiet nr 10 – Zestaw laryngologiczny 5,2 mm sterylny
Pakiet nr 11 – Obwód oddechowy do respiratora Bellavista
Pakiet nr 12 – Układ zamknięty do odsysania II
Pakiet nr 13 – Układ do respiratora Oxylog 1000
Pakiet nr 14 - Układ do respiratora Carevent ATV+
Pakiet nr 15 – Igły do akupunktury
Pakiet nr 16 – Hemostatyk
Pakiet nr 17 – Mini -Spike
Pakiet nr 18 – Substytut kości
Pakiet nr 19 – Syntetyczny Substytut Kości
Pakiet nr 20 – Układ do respiratora Carescape R 860
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilości znajduje się w załącznikach nr 3.1 ÷ 3.20 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.14.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Sprzęt urologiczny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9336.20 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Skamex Sp. Z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Częstochowska 38/52,
Kod pocztowy: 93-121
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10324.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 10419.84
Waluta: pln
NAZWA: Sprzęt urologiczny – zestawy do irygacji
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Pakietu nr 2 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu – do postępowania w zakresie ww Pakietów nie wpłynęły żadne oferty.
NAZWA: Worki do zbiórki moczu bez ftalanów
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Pakietu nr 3 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu – do postępowania w zakresie ww Pakietów nie wpłynęły żadne oferty.
NAZWA: Worki stomijne
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Pakietu nr 4 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu – do postępowania w zakresie ww Pakietów nie wpłynęły żadne oferty.
NAZWA: Dren odpływu do pompy artroskopowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 17640.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Stryker Polska Sp. Z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Poleczki 35,
Kod pocztowy: 02-822
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 18144.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 18144.00
Waluta: pln
NAZWA: Rurka krtaniowa LTS
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1345.60 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: EUMed Sp. Z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chłopickiego 50,
Kod pocztowy: 04-275
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 648.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 648.00
Waluta: pln
NAZWA: Torebki Quick Clean
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 408.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Medela Polska Sp. Z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wybrzeże Gdyńskie 6D,
Kod pocztowy: 01-531
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 398.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 398.52
Waluta: pln
NAZWA: Zestaw plastrów do diagnostyki alergologicznego, kontaktowego zapalenia skóry
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 17640.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zarys International Group sp. Z o.o. sp.k.,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pod Borem 18,
Kod pocztowy: 41-808
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 18144.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 18144.00
Waluta: pln
NAZWA: Cewniki i akcesoria do badań urodynamicznych
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Pakietu nr 9 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu – do postępowania w zakresie ww Pakietów nie wpłynęły żadne oferty.
NAZWA: Zestaw laryngologiczny 5,2 mm sterylny
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Pakietu nr 10 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu – do postępowania w zakresie ww Pakietów nie wpłynęły żadne oferty.
NAZWA: Obwód oddechowy do respiratora Bellavista
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Pakietu nr 11 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu – do postępowania w zakresie ww Pakietów nie wpłynęły żadne oferty.
NAZWA: Układ zamknięty do odsysania II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 18900.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Sinmed Sp. Z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Graniczna 32B,
Kod pocztowy: 44-178
Miejscowość: Przyszowice
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11321.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 20412.00
Waluta: pln
NAZWA: Układ do respiratora Oxylog 1000
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4360.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: JAMRO Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Małobądzka 186,
Kod pocztowy: 42-500
Miejscowość: Będzin
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6210.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6838.10
Waluta: pln
NAZWA: Układ do respiratora Carevent ATV+
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1620.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Promed SA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Działkowa 56,
Kod pocztowy: 02-234
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1001.81
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1836.00
Waluta: pln
NAZWA: Leki do iniekcji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 19380.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Medicus Sp. Z o.o. SKA,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Browarowa 21,
Kod pocztowy: 43-100
Miejscowość: Tychy
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 22264.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 22572.00
Waluta: pln
NAZWA: Hemostatyk
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Pakietu nr 16 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu – do postępowania w zakresie ww Pakietów nie wpłynęły żadne oferty.
NAZWA: Mini -Spike
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Pakietu nr 17 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu – do postępowania w zakresie ww Pakietów nie wpłynęły żadne oferty.
NAZWA: Substytut kości
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Pakietu nr 18 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu – do postępowania w zakresie ww Pakietów nie wpłynęły żadne oferty.
NAZWA: Leki do iniekcji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10889.54 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Lit Sp. Z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jelenia 34,
Kod pocztowy: 70-791
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10756.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 12970.80
Waluta: pln
NAZWA: Układ do respiratora Carescape R 860
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 26768.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: GE Medical Systems Polska Sp. Z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wołoska 9,
Kod pocztowy: 02-583
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 32914.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 32914.80
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Zaruskiego 1 wraz z przebudową przyłącza kanalizacyjnego - etap II.
- Konserwacja potoków i rowów na terenie miasta Sosnowca
- Dostawa implantów ortopedycznych
- Dostawa i montaż ekranu LED wraz z systemem zarządzania obrazem w Arena Sosnowiec, ArcelorMittal Park w Sosnowcu prowadzony przez Zagłębiowski Park Sportowy sp. z o.o.
- "Zakup urządzeń pomiarowych wraz z montażem w budynkach zlokalizowanych na osiedlu Juliusz w Sosnowcu, będącym w zarządzie Miejskiego Zakładu Zasobów Lokalowych".
- Projekt modernizacji budynków Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych j. u. dla SP ZOZ w Bogatyni
- Dostawa zużywalnych materiałów stomatologicznych
- "Dostawa wyrobów medycznych do biopsji mammotomicznej wraz z zestawem drenów wspomagających próżniowo"
- dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku, opatrunków, nici chirurgicznych i płynów infuzyjnych
- Sukcesywne dostawy artykułów higienicznych (pieluchomajtek) dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Lwówku Śląskim.
- Dostawy artykułów medycznych (igły, porty naczyniowe).
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.