eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługi sprzątania pływalni miejskich będących w zarządzaniu Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-14

Ogłoszenie nr 510542617-N-2020 z dnia 2020-12-14 r.
Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy:

Usługi sprzątania pływalni miejskich będących w zarządzaniu Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 596722-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540208001-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy, krajowy numer identyfikacyjny -0000000000000, Jana Spychalskiego 34, 61-553 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 618 357 901
faks: 618 334 651
e-mail: zp@posir.poznan.pl
www: www.posir.poznan.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi sprzątania pływalni miejskich będących w zarządzaniu Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.240.37.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

- Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania Pływalni Atlantis zlokalizowanej w Poznaniu, na os. Batorego 101 oraz Pływalni Miejskiej Winogrady zlokalizowanej w Poznaniu, na os. Zwycięstwa. Zamówienie podzielone zostało na dwie części: część nr 1 dotyczy sprzątania Pływalni Atlantis, a część nr 2 Pływalni Miejskiej Winogrady.
- Usługa sprzątania realizowana będzie w każdy dzień tygodnia, w trybie trzech zmian. Zamawiający wymaga aby na każdej zmianie pracowała minimum jedna osoba.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ (Pływalnia Atlantis) oraz załączniku nr 1a do SIWZ (Pływalnia Miejska Winogrady).
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
- Zamawiający może złożyć ofertę na każdą z dwóch części zamówienia.
- Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zastosowania aukcji elektronicznej.
- Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy opłaconej polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku – innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy z sumą gwarancyjną nie niższą niż: 200 000,00 zł /dwieście tysięcy złotych/ na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej powinno obejmować odpowiedzialność cywilną deliktową i kontraktową za szkody osobowe i rzeczowe oraz ich następstwa.
Przed zawarciem umowy ws. realizacji niniejszego zamówienia, Wykonawca
zobowiązany jest do przedłożenia ważnej polisy ubezpieczeniowej z sumą
gwarancyjną wskazaną przez Zamawiającego (w formie kopii, oryginał do wglądu).
- Przy realizacji niniejszego zamówienia Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących usługi: sprzątania pływalni.
Przed zawarciem umowy ws. realizacji niniejszego zamówienia, Wykonawca
zobowiązany jest do przedłożenia oświadczenia, że osoby te będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w trakcie realizacji zamówienia.
Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym nie krótszym niż 7 dni kalendarzowych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikami wykonującymi ww. czynności. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, w szczególności: bez adresów, numerów PESEL. Informacje takie jak: imię i nazwisko, stanowisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Nieprzedłożenie kopii umów w wyznaczonym terminie traktowane będzie jako niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących wskazane czynności na umowę o pracę i skutkować naliczaniem kar umownych, określonych w umowie zawartej z Wykonawcą. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia wyżej wymienionych osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności, w szczególności poprzez wezwanie Wykonawcy do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy.
- Ilekroć w niniejszej Specyfikacji i załącznikach użyte zostały nazwy własne, Zamawiający wskazuje, że nazwy te zostały podane przykładowo, a Wykonawca może zastosować rozwiązania równoważne.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 90.91.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Usługi sprzątania Pływalni Atlantis

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 250000.00 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Alicja Żwawiak, Greenskip Alicja Żwawiak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Łozowa nr 92B/10
Kod pocztowy: 61-443
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 304764.48

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 304764.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 304764.48
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Usługi sprzątania Pływalni Miejskiej Winogrady

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 300000.00 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Alicja Żwawiak Greenskip Alicja Żwiawiak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Łozowa 92B
Kod pocztowy: 61-443
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 326740.96

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 326740.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 326740.96
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.