eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Poprawienie retencyjności zlewni rzeki Żegliny, Myi, Pysznej poprzez remont budowli cz.1 rz. Żeglina, cz. 2 rz. Myja, cz.3 rz. Pyszna

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-14

Ogłoszenie nr 510542347-N-2020 z dnia 2020-12-14 r.
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Żelazna 59 A, 00-848 Warszawa, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu:

Poprawienie retencyjności zlewni rzeki Żegliny, Myi, Pysznej poprzez remont budowli cz.1 rz. Żeglina, cz. 2 rz. Myja, cz.3 rz. Pyszna

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 583347-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Żelazna 59 A, 00-848 Warszawa, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000, ul. Chlebowa 4/8, 61-003 Poznań, woj. brak, państwo Polska

telefon: +48(61)8567700
faks: +48(61)8525731
e-mail: emilia.kowalska@wody.gov.pl
www: https://przetargi.wody.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Państwowa osoba prawna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawienie retencyjności zlewni rzeki Żegliny, Myi, Pysznej poprzez remont budowli cz.1 rz. Żeglina, cz. 2 rz. Myja, cz.3 rz. Pyszna

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ROZ.2810.87.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Poprawienie retencyjności zlewni rzeki Żegliny, Myi, Pysznej poprzez remont budowli cz.1 rz. Żeglina, cz. 2 rz. Myja, cz.3 rz. Pyszna. Postępowanie podzielone jest na 3 części: „Poprawienie retencyjności zlewni rzeki
Żegliny, Myi, Pysznej poprzez remont budowli” część 1 rz. Żeglina Przedmiotem niniejszego zamówienia jest naprawa jazów na rzece Żeglinie - km 5+608, 8+931, 9+573 w celu doprowadzenia budowli do właściwego stanu technicznego, zapewniającego ich odpowiednią trwałość i funkcjonalność. Obiekty, na których będą prowadzone roboty znajdują się na terenie działania PGW Wody Polskie, RZGW w Poznaniu, ZZ w Sieradzu, NW w Sieradzu na terenie województwa łódzkiego. „Poprawienie retencyjności zlewni rzeki Żegliny, Myi, Pysznej poprzez remont budowli” część 2 rz. Myja Przedmiotem niniejszego zamówienia jest naprawa budowli na rzece Myi: zastawki w km 0+159, 26+032, 26+299; jazy w km 16+000, 16+643, 17+265, 18+260, 21+518 w celu doprowadzenia budowli do właściwego stanu technicznego, zapewniającego ich odpowiednią trwałość i funkcjonalność. Obiekty, na których będą
prowadzone roboty znajdują się na terenie działania PGW Wody Polskie, RZGW w Poznaniu, ZZ w Sieradzu, NW w Sieradzu na terenie województwa łódzkiego. „Poprawienie retencyjności zlewni rzeki Żegliny, Myi, Pysznej poprzez remont budowli” część 3 rz. Pyszna Przedmiotem niniejszego zamówienia
jest naprawa jazów na rzece Pysznej - km 4+939, 8+983, 11+350, 19+747 w celu doprowadzenia budowli do właściwego stanu technicznego, zapewniającego ich odpowiednią trwałość i funkcjonalność. Obiekty, na których będą prowadzone roboty znajdują się na terenie działania PGW Wody Polskie, RZGW w Poznaniu, ZZ w Sieradzu, NW w Wieluniu na terenie województwa łódzkiego. Szczegóły w SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 45.24.64.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: rz. Żeglina

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W części 1 i 2 zamówienie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, w związku z art. 146 ust. 6 ustawy PZP) - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego” – w postępowaniu przyjęto technologie wykonania robót budowlanych umożliwiające wykonanie zamówienia jedynie w przypadku występowania dodatnich temperatur powietrza w okresie do pierwszej dekady grudnia.
Zadanie pn.: „Poprawienie retencyjności zlewni rzeki Żegliny, Myi, Pysznej poprzez remont budowli rz. Żeglina – jazy w km 5+608, 8+931, 9+573, oraz rz. Myja- zastawki w km 0+159, 26+032, 26+299” obejmowało dla rzek Żegliny i Myi:
- roboty przygotowawcze ( wykoszenie skarp, usuniecie roślinności z dna cieków w obrębie budowli),
- naprawę elementów betonowych budowli tj. skarp oraz dna
- naprawę palisady oraz opasek z kiszek faszynowych,
- wykonanie poręczy na budowlach wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym elementów metalowych,
- wykonanie wraz z montażem szandorów na budowli.
Przedłużający się przebieg procedury przetargowej związanej z wyłonieniem wykonawcy uniemożliwia w chwili obecnej wykonanie planowanych robót.
Powodem tego jest:
- krótki termin do wykonania zamówienia - do dnia 11 grudnia 2020r. (świadczenie określone w Opisie przedmiotu zamówienia nie jest możliwe do zrealizowania w wymaganym terminie),
- brak możliwości w okresie zimowym wykonania części robót takich jak: remont konstrukcji betonowych skarp i dna, wykonanie powłok ochronnych czy reprofilacja powierzchni betonowych. Wykonując dokumentację i przedmiar robót, nie ujęto żadnych dodatków do betonów przy prowadzeniu robót w okresie niskich temperatur. W przedmiotowym postępowaniu przetargowym cena ofertowa miała wynikać z kosztorysu ofertowego sporządzonego zgodnie z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, w tym zgodnie z przedmiarem robót i specyfikacją technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (ponadto wątpliwym jest udzielenie gwarancji na wykonanie robót budowlanych, których wykonanie jest niezgodne z przyjętą w czasie wykonywania przedmiaru robót technologią).
Zmiana technologii wykonania zamówienia w związku z daną porą roku oraz zbliżającym się końcem roku kalendarzowego, jest zmianą niezwykle istotną z punktu widzenia Wykonawcy i niesie za sobą dodatkowe koszty i zmiany organizacyjne, a co za tym idzie wpływa znaczącą na krąg potencjalnych wykonawców mogących wykonać zamówienie.

CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: rz. Myja

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W części 1 i 2 zamówienie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, w związku z art. 146 ust. 6 ustawy PZP) - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego” – w postępowaniu przyjęto technologie wykonania robót budowlanych umożliwiające wykonanie zamówienia jedynie w przypadku występowania dodatnich temperatur powietrza w okresie do pierwszej dekady grudnia.
Zadanie pn.: „Poprawienie retencyjności zlewni rzeki Żegliny, Myi, Pysznej poprzez remont budowli rz. Żeglina – jazy w km 5+608, 8+931, 9+573, oraz rz. Myja- zastawki w km 0+159, 26+032, 26+299” obejmowało dla rzek Żegliny i Myi:
- roboty przygotowawcze ( wykoszenie skarp, usuniecie roślinności z dna cieków w obrębie budowli),
- naprawę elementów betonowych budowli tj. skarp oraz dna
- naprawę palisady oraz opasek z kiszek faszynowych,
- wykonanie poręczy na budowlach wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym elementów metalowych,
- wykonanie wraz z montażem szandorów na budowli.
Przedłużający się przebieg procedury przetargowej związanej z wyłonieniem wykonawcy uniemożliwia w chwili obecnej wykonanie planowanych robót.
Powodem tego jest:
- krótki termin do wykonania zamówienia - do dnia 11 grudnia 2020r. (świadczenie określone w Opisie przedmiotu zamówienia nie jest możliwe do zrealizowania w wymaganym terminie),
- brak możliwości w okresie zimowym wykonania części robót takich jak: remont konstrukcji betonowych skarp i dna, wykonanie powłok ochronnych czy reprofilacja powierzchni betonowych. Wykonując dokumentację i przedmiar robót, nie ujęto żadnych dodatków do betonów przy prowadzeniu robót w okresie niskich temperatur. W przedmiotowym postepowaniu przetargowym cena ofertowa miała wynikać z kosztorysu ofertowego sporządzonego zgodnie z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, w tym zgodnie z przedmiarem robót i specyfikacją technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (ponadto wątpliwym jest udzielenie gwarancji na wykonanie robót budowlanych, których wykonanie jest niezgodne z przyjętą w czasie wykonywania przedmiaru robót technologią).
Zmiana technologii wykonania zamówienia w związku z daną porą roku oraz zbliżającym się końcem roku kalendarzowego, jest zmianą niezwykle istotną z punktu widzenia Wykonawcy i niesie za sobą dodatkowe koszty i zmiany organizacyjne, a co za tym idzie wpływa znaczącą na krąg potencjalnych wykonawców mogących wykonać zamówienie.

CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: rz. Pyszna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 73137.49 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PPUHT Kar-Bet Karol Szafran
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Długa 70 Lisiec Wielki
Kod pocztowy: 62-571
Miejscowość: Stare Miasto
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 53011.89

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 53011.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 53011.89
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.