To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-14
Poprawienie retencyjności zlewni rzeki Żegliny, Myi, Pysznej poprzez remont budowli cz.1 rz. Żeglina, cz. 2 rz. Myja, cz.3 rz. Pyszna
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 583347-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: +48(61)8567700
faks: +48(61)8525731
e-mail: emilia.kowalska@wody.gov.pl
www: https://przetargi.wody.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Poprawienie retencyjności zlewni rzeki Żegliny, Myi, Pysznej poprzez remont budowli cz.1 rz. Żeglina, cz. 2 rz. Myja, cz.3 rz. Pyszna
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ROZ.2810.87.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Poprawienie retencyjności zlewni rzeki Żegliny, Myi, Pysznej poprzez remont budowli cz.1 rz. Żeglina, cz. 2 rz. Myja, cz.3 rz. Pyszna. Postępowanie podzielone jest na 3 części: „Poprawienie retencyjności zlewni rzeki
Żegliny, Myi, Pysznej poprzez remont budowli” część 1 rz. Żeglina Przedmiotem niniejszego zamówienia jest naprawa jazów na rzece Żeglinie - km 5+608, 8+931, 9+573 w celu doprowadzenia budowli do właściwego stanu technicznego, zapewniającego ich odpowiednią trwałość i funkcjonalność. Obiekty, na których będą prowadzone roboty znajdują się na terenie działania PGW Wody Polskie, RZGW w Poznaniu, ZZ w Sieradzu, NW w Sieradzu na terenie województwa łódzkiego. „Poprawienie retencyjności zlewni rzeki Żegliny, Myi, Pysznej poprzez remont budowli” część 2 rz. Myja Przedmiotem niniejszego zamówienia jest naprawa budowli na rzece Myi: zastawki w km 0+159, 26+032, 26+299; jazy w km 16+000, 16+643, 17+265, 18+260, 21+518 w celu doprowadzenia budowli do właściwego stanu technicznego, zapewniającego ich odpowiednią trwałość i funkcjonalność. Obiekty, na których będą
prowadzone roboty znajdują się na terenie działania PGW Wody Polskie, RZGW w Poznaniu, ZZ w Sieradzu, NW w Sieradzu na terenie województwa łódzkiego. „Poprawienie retencyjności zlewni rzeki Żegliny, Myi, Pysznej poprzez remont budowli” część 3 rz. Pyszna Przedmiotem niniejszego zamówienia
jest naprawa jazów na rzece Pysznej - km 4+939, 8+983, 11+350, 19+747 w celu doprowadzenia budowli do właściwego stanu technicznego, zapewniającego ich odpowiednią trwałość i funkcjonalność. Obiekty, na których będą prowadzone roboty znajdują się na terenie działania PGW Wody Polskie, RZGW w Poznaniu, ZZ w Sieradzu, NW w Wieluniu na terenie województwa łódzkiego. Szczegóły w SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 45.24.64.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: rz. Żeglina
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W części 1 i 2 zamówienie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, w związku z art. 146 ust. 6 ustawy PZP) - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego” – w postępowaniu przyjęto technologie wykonania robót budowlanych umożliwiające wykonanie zamówienia jedynie w przypadku występowania dodatnich temperatur powietrza w okresie do pierwszej dekady grudnia.
Zadanie pn.: „Poprawienie retencyjności zlewni rzeki Żegliny, Myi, Pysznej poprzez remont budowli rz. Żeglina – jazy w km 5+608, 8+931, 9+573, oraz rz. Myja- zastawki w km 0+159, 26+032, 26+299” obejmowało dla rzek Żegliny i Myi:
- roboty przygotowawcze ( wykoszenie skarp, usuniecie roślinności z dna cieków w obrębie budowli),
- naprawę elementów betonowych budowli tj. skarp oraz dna
- naprawę palisady oraz opasek z kiszek faszynowych,
- wykonanie poręczy na budowlach wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym elementów metalowych,
- wykonanie wraz z montażem szandorów na budowli.
Przedłużający się przebieg procedury przetargowej związanej z wyłonieniem wykonawcy uniemożliwia w chwili obecnej wykonanie planowanych robót.
Powodem tego jest:
- krótki termin do wykonania zamówienia - do dnia 11 grudnia 2020r. (świadczenie określone w Opisie przedmiotu zamówienia nie jest możliwe do zrealizowania w wymaganym terminie),
- brak możliwości w okresie zimowym wykonania części robót takich jak: remont konstrukcji betonowych skarp i dna, wykonanie powłok ochronnych czy reprofilacja powierzchni betonowych. Wykonując dokumentację i przedmiar robót, nie ujęto żadnych dodatków do betonów przy prowadzeniu robót w okresie niskich temperatur. W przedmiotowym postępowaniu przetargowym cena ofertowa miała wynikać z kosztorysu ofertowego sporządzonego zgodnie z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, w tym zgodnie z przedmiarem robót i specyfikacją technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (ponadto wątpliwym jest udzielenie gwarancji na wykonanie robót budowlanych, których wykonanie jest niezgodne z przyjętą w czasie wykonywania przedmiaru robót technologią).
Zmiana technologii wykonania zamówienia w związku z daną porą roku oraz zbliżającym się końcem roku kalendarzowego, jest zmianą niezwykle istotną z punktu widzenia Wykonawcy i niesie za sobą dodatkowe koszty i zmiany organizacyjne, a co za tym idzie wpływa znaczącą na krąg potencjalnych wykonawców mogących wykonać zamówienie.
NAZWA: rz. Myja
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W części 1 i 2 zamówienie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, w związku z art. 146 ust. 6 ustawy PZP) - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego” – w postępowaniu przyjęto technologie wykonania robót budowlanych umożliwiające wykonanie zamówienia jedynie w przypadku występowania dodatnich temperatur powietrza w okresie do pierwszej dekady grudnia.
Zadanie pn.: „Poprawienie retencyjności zlewni rzeki Żegliny, Myi, Pysznej poprzez remont budowli rz. Żeglina – jazy w km 5+608, 8+931, 9+573, oraz rz. Myja- zastawki w km 0+159, 26+032, 26+299” obejmowało dla rzek Żegliny i Myi:
- roboty przygotowawcze ( wykoszenie skarp, usuniecie roślinności z dna cieków w obrębie budowli),
- naprawę elementów betonowych budowli tj. skarp oraz dna
- naprawę palisady oraz opasek z kiszek faszynowych,
- wykonanie poręczy na budowlach wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym elementów metalowych,
- wykonanie wraz z montażem szandorów na budowli.
Przedłużający się przebieg procedury przetargowej związanej z wyłonieniem wykonawcy uniemożliwia w chwili obecnej wykonanie planowanych robót.
Powodem tego jest:
- krótki termin do wykonania zamówienia - do dnia 11 grudnia 2020r. (świadczenie określone w Opisie przedmiotu zamówienia nie jest możliwe do zrealizowania w wymaganym terminie),
- brak możliwości w okresie zimowym wykonania części robót takich jak: remont konstrukcji betonowych skarp i dna, wykonanie powłok ochronnych czy reprofilacja powierzchni betonowych. Wykonując dokumentację i przedmiar robót, nie ujęto żadnych dodatków do betonów przy prowadzeniu robót w okresie niskich temperatur. W przedmiotowym postepowaniu przetargowym cena ofertowa miała wynikać z kosztorysu ofertowego sporządzonego zgodnie z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, w tym zgodnie z przedmiarem robót i specyfikacją technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (ponadto wątpliwym jest udzielenie gwarancji na wykonanie robót budowlanych, których wykonanie jest niezgodne z przyjętą w czasie wykonywania przedmiaru robót technologią).
Zmiana technologii wykonania zamówienia w związku z daną porą roku oraz zbliżającym się końcem roku kalendarzowego, jest zmianą niezwykle istotną z punktu widzenia Wykonawcy i niesie za sobą dodatkowe koszty i zmiany organizacyjne, a co za tym idzie wpływa znaczącą na krąg potencjalnych wykonawców mogących wykonać zamówienie.
NAZWA: rz. Pyszna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 73137.49 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PPUHT Kar-Bet Karol Szafran
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Długa 70 Lisiec Wielki
Kod pocztowy: 62-571
Miejscowość: Stare Miasto
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 53011.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 53011.89
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa drogowej kationowej emulsji asfaltowej szybkorozpadowej rodzaju C 65 B3 PU/RC do Obwodu Drogowego w Opalenicy oraz Obwodu Drogowego w Wolsztynie
- Dostawa ręczników papierowych papieru toaletowego, pojemników oraz czyściwa dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego na terenie Zespół Szkół Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej i Bursy Szkolnej nr 2
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę placu zabaw wraz z realizacją zaprojektowanej inwestycji w ramach zadania "Umultowska Fogelka"
- Kompleksowa usługa szkoleniowa 2 szkoleń specjalizacyjnych zgodnie z rozp. Rady Ministrów z dnia 30 marca 2020 roku w sprawie szkoleń dla pracowników centrum usług społecznych dla 3 grup tematycznych
- "Prace remontowe w obiekcie zabytkowym przy ul. Młyńskiej 11a w Poznaniu. Część IV Wymiana pojedynczej stolarki okiennej i malowanie klatki schodowej."
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiornika wodnego małej retencji w Pyszkowie
- Renowacja zbiornika małej retencji w Regnowie
- Utrzymanie i konserwacja urządzeń wodnych i melioracyjnych oraz cieku naturalnego rzeka Radomka w roku 2024
- Remont przepustów obustronnego obwałowania rzeki Mlecznej w km 0+000-12+000 w m. Bieruń, Tychy, Katowice (rozmiar rzeczowy: przepusty - 7 szt.)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.