eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › I. "Doposażenie placu zabaw przy SP nr 7" II. "Aktywny Junior, Aktywny Senior" III. " Doposażenie placu zabaw przy ul. Spisaka/Swobodna w Dąbrowie Górniczej"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-14

Ogłoszenie nr 510542163-N-2020 z dnia 2020-12-14 r.
Gmina Dąbrowa Górnicza:

I. "Doposażenie placu zabaw przy SP nr 7" II. "Aktywny Junior, Aktywny Senior" III. " Doposażenie placu zabaw przy ul. Spisaka/Swobodna w Dąbrowie Górniczej"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 585792-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540189462-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Dąbrowa Górnicza, krajowy numer identyfikacyjny 27625531200000, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 322 956 700
faks: 32 2625032, 2956700
e-mail: zamowienia_publiczne@dabrowa-gornicza.pl
www: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
I. "Doposażenie placu zabaw przy SP nr 7" II. "Aktywny Junior, Aktywny Senior" III. " Doposażenie placu zabaw przy ul. Spisaka/Swobodna w Dąbrowie Górniczej"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.WIR.271.4.47.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Postępowanie o
udzielenie zamówienia o wartości poniżej 5 350 000 euro. I. Zakres zamówienia: 1. „ Doposażenie placu
zabaw przy SP nr 7” Zadanie polega na przygotowaniu terenu pod doposażenie placu zabaw na
nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych na działce nr 125 ark.99 (obręb: Dąbrowa Górnicza) w

Dąbrowie Górniczej przy ul. Królowej Jadwigi na terenie Szkoły Podstawowej nr 7. Roboty w zakresie
zagospodarowania terenu obejmują dostawę i montaż urządzeń zabawowych tj. zestaw linowy oraz
ścianka wspinaczkowa (zakres prac opisany w przedmiarze robót). 2. „ Aktywny Junior, Aktywny Senior”
Zadanie polega na przygotowaniu terenu pod doposażenie placu zabaw na nawierzchni bezpiecznej z mat
przerostowych na działce nr 47/5 ark.30 (obręb: Dabrowa Górnicza) w Dąbrowie Górniczej przy ul.
Piłsudskiego na terenie Szkoły Podstawowej nr 11. Roboty w zakresie zagospodarowania terenu obejmują
dostawę i montaż urządzeń zabawowych tj. zestaw zabawowy, karuzela, kiwak 2 szt., tablica rysunkowa,
domek zabawowy, ławka wypoczynkowa 2 szt., kosz na odpady 1 szt (zakres prac opisany w przedmiarze
robót). 3. „ Doposażenie placu zabaw przy ul. Spisaka/Swobodna w Dąbrowie Górniczej” Zadanie polega
na przygotowaniu terenu pod modernizację placu zabaw na nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych
na działce nr 97/16 ark.20 (obręb: Dąbrowa Górnicza) w Dąbrowie Górniczej przy ul Spisaka. Roboty w
zakresie zagospodarowania terenu obejmują dostawę i montaż urządzeń zabawowych tj. zestaw
rekreacyjno modułowy, huśtawka potrójna oraz demontaż i przestawienie istniejących huśtawek( zakres
prac opisany został w przedmiarze robót). II. Wymagania ogólne dotyczące wszystkich części : 1.
Wszystkich urządzenia zabawowe i urządzenia siłowni zewnętrznych powinny posiadać : - karty
techniczne producentów urządzeń zabawowych i urządzeń siłowni zewnętrznych, zawierające wymiary
urządzeń i zastosowane materiały; - stosowne certyfikaty zgodności z normą PN-EN 1176 dla urządzeń
zabawowych, wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą; - stosowne certyfikaty zgodności z
normą PN-EN 16630 dla urządzeń siłowni zewnętrznych, wydane przez akredytowaną jednostkę
certyfikującą. 2. Wszystkich nawierzchni bezpieczne z gumowych mat przerostowych powinny posiadać: -
karty techniczne producentów; - stosowne certyfikaty zgodności z normą PN-EN 1177, wydane przez
akredytowaną jednostkę certyfikującą; - atest higieniczny, wydany przez NIZP-PZH lub przez Zakład
Toksykologii Środowiska Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego lub przez inną akredytowaną lub
upoważnioną przez Ministerstwo Zdrowia jednostkę certyfikującą. 3. Wszystkie zamontowane urządzenia
zabawowe muszą być oznakowane tabliczkami znamionowymi zawierającymi: nazwy producenta, datę
produkcji, numer katalogowy lub nazwy urządzenia oraz numer normy, zgodnie z którą wyprodukowano
urządzenie. IV. Roboty należy zrealizować na podstawie ; 1. Dokumentacji projektowej, przedmiaru robót
i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 2. wymogów Specyfikacji Istotnych
Warunków Zamówienia wraz z projektem umowy, 3. zasad wiedzy technicznej, sztuki budowlanej i
przepisów prawa. V. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z: 1. Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku
Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333 t.j.) 2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26
września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy( Dz.U. z 2003 r., Nr 169,

poz.1650 tj. z późn. zm.) 3. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie
warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U.2019.1065 t.j. z
dnia 07.06.2019 r.). VI. Rozwiązania równoważne: 1. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez
wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który
charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to
doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że
jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu
zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub
równoważny. 2. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do
przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. 3. Opisując
przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji
technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy,
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy
„lub równoważne”. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania
równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego
dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego”.
Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w
szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej
SIWZ. 5. Zamawiający wymaga zastosowania materiałów, urządzeń lub rozwiązań technicznych o
parametrach równoważnych lub wyższych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz
eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym
pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych
w niniejszej SIWZ. 6. Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert,
przy czym Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów
zamiennych w stosunku do dokumentacji technicznej (t.j. opracowanie zawierające co najmniej: katalog
producenta, nazwę producenta, opis materiałów i dokumenty zawierające szczegółowe dane techniczne
oraz parametry określające urządzenia i materiały). VII. Gwarancja jakości i rękojmia za wady:
1.Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz urządzenia licząc od daty
podpisania przez obie strony protokołu odbioru wykonania przedmiotu zamówienia na okres nie krótszy
niż 36 miesięcy. W okresie tym Wykonawca zobowiązuje się usunąć wynikłe wady nieodpłatnie w
terminie do 14 dni od daty zgłoszenia ich przez Zamawiającego. 2. Okres gwarancyjny nie zostanie uznany
za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu

terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art. 851 § 1KC a potwierdzeniem
zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego. Na zabudowane
urządzenia posiadające gwarancję producenta Wykonawca udzieli gwarancji na okres zgodny z kartą
producenta. 3. Na wykonane roboty budowlane oraz urządzenia Wykonawca udziela rękojmi na okres
równy okresowi gwarancji. VIII. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę: Zamawiający wymaga, aby
wszystkie czynności w pełnym zakresie rzeczowym wyszczególnionym w dokumentacji wykonywane
były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę i Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w
rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U.2020.1320 t.j.). Powyższy
wymóg nie dotyczy Kierownika Budowy. IX. Wymagania w zakresie dostępności dla osób
niepełnosprawnych: Mając na względzie fakt, iż roboty budowlane w zakresie opisanego przedmiotu
zamówienia w pkt. 3.3. SIWZ nie wymagają konieczności dostosowania ich wykonania dla osób
niepełnosprawnych (brak szczegółowych przepisów prawa regulujących te kwestie) nie wprowadza się
regulacji w zakresie art. 29 ust 5 ustawy Pzp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Zadanie I: „Doposażenie placu zabaw przy SP nr 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 58620.06 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: FREE KIDS S.C. A. Gąsiorek, Z. Andruszewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Trzęsowice 32
Kod pocztowy: 55-106
Miejscowość: Zawonia
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 60980.25

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 60980.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 95321.46
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: II. „Aktywny Junior, Aktywny Senior”

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 76869.97 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: APIS POLSKA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 3 Maja 85
Kod pocztowy: 37-500
Miejscowość: Jarosław
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 66903.57

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 66903.57
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 124447.99
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: III. „ Doposażenie placu zabaw przy ul. Spisaka/Swobodna w Dąbrowie Górniczej”

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 61333.58 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: FREE KIDS S.C. A. Gąsiorek, Z. Andruszewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Trzęsowice 32
Kod pocztowy: 55-106
Miejscowość: Zawonia
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 49161.61

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 66545.58
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 49161.61
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.