eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogród Bobrzański › Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w m. Kotowice - w ramach modernizacji drogi dojazdowej do gruntów rolnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-12

Ogłoszenie nr 510542094-N-2020 z dnia 2020-12-12 r.
Gmina Nowogród Bobrzański:

Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w m. Kotowice - w ramach modernizacji drogi dojazdowej do gruntów rolnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 600145-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Nowogród Bobrzański, krajowy numer identyfikacyjny 97077075980001, ul. Słowackiego 11, 66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie, państwo Polska

telefon: 683 290 962
faks: 683 276 663
e-mail: now.bobrz.um@post.pl
www: http://bip.nowogrodbobrz.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w m. Kotowice - w ramach modernizacji drogi dojazdowej do gruntów rolnych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): GKZ.271.1.12.2020.MK

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Opis
przedmiotu zamówienia 1) Przedmiot zamówienia • Przedsięwzięcie polega na modernizacji istniejącej
drogi wewnętrznej, stanowiącej dojazd do gruntów rolnych, zlokalizowanych we wschodniej części m.
Kotowice. • Zakres opracowania obejmuje odcinek drogi gminnej o długości 700 m. Przyjęto kilometraż
lokalny z początkiem opracowania km 0+000 na granicy pasa drogowego, w obrębie zjazdu publicznego
z drogi powiatowej oraz końcem opracowania km 0+700 w działce drogowej nr ew. 280/2. • Inwestycja
ma na celu podniesienie parametrów technicznych drogi oraz zwiększenie bezpieczeństwa ruchu poprzez
poprawę stanu technicznego drogi. Realizacja robót odbędzie się w oparciu o zgłoszenie robót
budowlanych w istniejącym pasie drogowym. • Teren, na którym planuje się przedmiotową inwestycję
znajduje się w miejscowości Kotowice, w gminie Nowogród Bobrzański, całość przebiega w terenie
zabudowy. • Nawierzchnia drogi wewnętrznej na przedmiotowym odcinku wykonana jest z kruszywa
niezwiązanego i jest w złym stanie technicznym, szerokość jezdni wynosi 3,0 – 4,5 m, wzdłuż jezdni
zlokalizowane jest oświetlenie uliczne. • Natężenie ruchu pojazdów nie przekracza 300 poj./dobę
(kategoria ruchu KR2). Na strukturę rodzajową składają się w głównej mierze samochody osobowe ipojazdy rolnicze, marginalnie pojazdy dostawcze i ciężarowe. • Zaprojektowano przebudowę drogi
gminnej \bez zmiany granic pasa drogowego. Zostaje utrzymany przekrój jednopasowy z obustronnym
poboczem gruntowym, odwodnienie powierzchniowe do przyległych rowów przydrożnych lub w
przyległy teren pasa drogowego. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja
projektowo - kosztorysowa, będąca załącznikiem do SIWZ. Zamówienie ma charakter ryczałtowy.
Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter poglądowy. Wycenę należy przeprowadzić na
podstawie załączonej dokumentacji technicznej. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów
równoważnych do określonych przez projektanta po uprzednim zaakceptowaniu ich przez
zamawiającego. 3) Zakres zamówienia obejmuje zakup wszystkich materiałów przewidzianych do
realizacji za-mówienia. 4) Po zakończeniu robót ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego
Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i
doprowadzenia ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót. 5) W celu prawidłowego sporządzenia
oferty, Wykonawca powinien zapoznać się z przedmiotem zamówienia oraz pozyskać wszelkie niezbędne
informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie
realizacji zamówienia. W cenie oferty Wykonawca przedstawi wszystkie koszty za dostawy, roboty i inne
elementy niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia zgodnie z przyjętą technologią wy-konania
robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. 6) Uwaga:
jeśli w projekcie lub pozostałej dokumentacji przetargowej wskazano nazwę normy, należy przez to
rozumieć tą normę lub równoważną. 7) Ponadto zakres zadania obejmuje: a) wszystkie zastosowane
elementy mają być dopuszczone do obrotu w handlu i posiadać wszelkie atesty dopuszczenia do
użytkowania. Dodatkowo zastosowane elementy powinny spełniać określone prawem normy
bezpieczeństwa. b) W przypadku zajęcia pasa drogowego poniesienie wszelkich kosztów z tego tytułu, c)
Zapewnienie kierownika budowy d) przeprowadzenie wymaganych badań i sprawdzeń potwierdzających
właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia, e) opracowanie dokumentacji powykonawczej, f)
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną,
obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. g) Wykonawca gwarantuje
także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane
przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. h)
Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika budowy przez kierownika budowy
posiadającego odpowiednie uprawnienia. i) opinia technologiczna lub operat kolaudacyjny opracowany
przez kierownika budowy i potwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego zawierający m.in.
wnioski uwzględniające wyniki badań oraz potwierdzenie o zgodności wykonania robót z projektem
budowlanym i programem zapewnienia jakości. j) Wykonawca ma obowiązek utylizacji odpadów
powstałych w wyniku prowadzonych robót budowlanych. k) Wykonawca dokonuje wszelkie formalności i ponosi wszelkie koszty związane z dopuszczeniem do prac na instalacji oświetlenia drogowego na 1
zasięgu (obejmuje przygotowanie i likwidacje miejsca pracy wraz z odłączeniem i ponownym
załączeniem zasięgu w SO). l) Informacja dotycząca robót zamiennych lub zaniechanych. i Informacja
dotycząca robót zamiennych: - Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do niniejszego zamówienia robót
zamiennych. - Roboty zamienne możliwe do wykonania w ramach umowy, o czym mowa we wzorze
umowy, zawsze będą robotami dotyczącymi robót budowlanych objętych zakresem określonym w
dokumentacji projektowej, ale o innym charakterze niż pierwotnie planowano. - Roboty zamienne
możliwe do wykonania zawsze będą dotyczyły robót budowlanych niewykraczających poza opis
przedmiotu zamówienia. - Roboty zamienne muszą odpowiadać co najmniej warunkom opisanym w
dokumentach przetargowych. Warunki dotyczą w szczególności poziomu standaryzacji, odpowiedniej
funkcjonalności, jakości czy parametrów dotyczących danego elementu robót. - Roboty zamienne mogą
polegać m.in. na zmianie sposobu wykonywania jakiegoś elementu robót lub zastosowaniu innych,
równoważnych w stosunku do dokumentacji projektowej, urządzeń i / lub materiałów budowlanych. -
Roboty zamienne mogą wynikać: - ze zmian zaproponowanych przez Wykonawcę, Nadzór Inwestorski
lub przez Zamawiającego po spełnieniu warunków określonych przepisami prawa, - z wad dokumentacji
projektowej jeśli zmiany te będą konieczne i niezależne od woli stron lub w sytuacji gdy wykonanie tych
robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi
na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia. ii Ograniczenia zakresu
rzeczowego przedmiotu zamówienia: 7. na skutek zmian zaproponowanych przez Wykonawcę, Nadzór
Inwestorski lub przez Zamawiającego po spełnieniu warunków określonych przepisami prawa i zgodnie z
zapisami zawartymi w niniejszych dokumentach przetargowych, 8. z wad dokumentacji projektowej, jeśli
zmiany te będą konieczne i niezależne od woli stron lub w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie
zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru
robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia. Zgodnie z SIWZ przedmiar robót został załączony
pomocniczo, a wycenę należy sporządzić na podstawie dołączonej dokumentacji projektowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.20

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 120960.14 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Drogowe BUD-DRÓG sp. z o.o.
Email wykonawcy: bud_drog@op.pl
Adres pocztowy: Podbrzezie Dolne ul. Leśna 9
Kod pocztowy: 67-120
Miejscowość: Kożuchów
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 160527.30

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 160527.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 188496.59
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.