eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › WYKONYWANIE USŁUGI: WYWÓZ ODPADÓW KOMUNALNYCH ODBIERANYCH Z SIEDZIBY ZARZĄDU DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-11

Ogłoszenie nr 510541124-N-2020 z dnia 2020-12-11 r.
Miasto Piotrków Trybunalski - Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta:

WYKONYWANIE USŁUGI: WYWÓZ ODPADÓW KOMUNALNYCH ODBIERANYCH Z SIEDZIBY ZARZĄDU DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 613841-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Piotrków Trybunalski - Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, krajowy numer identyfikacyjny 59064846800000, Kasztanowa 31, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: +48447339253
faks: +48447339252
e-mail: zp@zdium-piotrkow.pl
www: www.zdium-piotrkow.4bip.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONYWANIE USŁUGI: WYWÓZ ODPADÓW KOMUNALNYCH ODBIERANYCH Z SIEDZIBY ZARZĄDU DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.3310/24/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Wywóz odpadów komunalnych odbieranych z siedziby Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta wykonywanych przez Wykonawcę sukcesywnie na każdorazowe zlecenie częściowe Zamawiającego, z dostarczonych przez Wykonawcę kontenerów dających Zamawiającemu możliwość zamykania ich.
2. Dostarczenie kontenerów w odpowiednich kolorach i opisach, o których mowa w ust.3.
W przypadku braku możliwości dostarczenia kontenerów w podanym kolorze Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia kontenerów w dowolnym kolorze odpowiednio i czytelnie opisanych, pozwalających na selektywną zbiórkę składowanych w nich odpadów.
3. Strony ustalają opis i kolor oraz wielkość kontenerów, o których mowa w ust. 2
w następujący sposób:
- kontener w kolorze szarym odpowiednio opisany, na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – pojemność 1,1 m3,
- kontener w kolorze niebieskim odpowiednio opisany, na papier – pojemność 1,1 m3,
- kontener w kolorze zielonym odpowiednio opisany, na szkło – pojemność 1,1 m3,
- kontener w kolorze żółtym odpowiednio opisany, na tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i metal – pojemność 1,1 m3

W ramach w/w prac, Wykonawca zobowiązany jest do:

A. Wywozu poszczególnych kontenerów nie częściej niż:
- kontener w kolorze szarym odpowiednio opisany, na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – 2 razy w miesiącu,
- kontener w kolorze niebieskim odpowiednio opisany, na papier – 1 raz w miesiącu,
- kontener w kolorze zielonym odpowiednio opisany, na szkło – 1 raz w miesiącu,
- kontener w kolorze żółtym odpowiednio opisany, na tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i metal – 1 raz w miesiącu.
B. Realizowania usług sukcesywnie na pisemne lub telefoniczne zlecenie Zamawiającego w zależności od konieczności i potrzeb Zamawiającego, nie później jednak niż na drugi dzień od momentu dokonania zgłoszenia.
C. Utrzymania kontenerów w należytej czystości, odpowiednim stanie technicznym
i sanitarnym oraz ponoszenia kosztów z tym związanych
D. Wymiany zużytych lub naprawy uszkodzonych kontenerów.
E. Dostarczenia kontenerów dających Zamawiającemu możliwość zamykania ich, aby nie korzystały z nich osoby trzecie.
F. Sprzątania terenu z odpadów, które wydostały się z wnętrza w trakcie przeładunku pojemników.
G. Wykonywania usługi zgodnie z przepisami Ustawy o odpadach z 14 grudnia
2012 r. (tj. Dz.U.2020 poz. 797 ze zm.)

W przypadku, gdy Wykonawca podczas przeładunku odpadów stwierdzi,
iż w kontenerze przeznaczonym na szkło bądź tworzywa sztuczne bądź papier znajdują się niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne za wywóz odpadów
z takiego kontenera Zamawiający zostanie obciążony jak za wywóz niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych.

UWAGA:
- Szczegółowy zakres usługi oraz ceny określa formularz cenowy, którego kserokopia stanowi załącznik do umowy.
- Podane w formularzu cenowym ilości niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, szkła, papieru oraz tworzyw sztucznych są wartościami założonymi do wykonania i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Ich realizacja będzie następowała na podstawie bieżących potrzeb Zamawiającego i według cen jednostkowych podanych w formularzu cenowym, które nie mogą ulec podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy, przy czym wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty, o której mowa w § 3 ust. 3 umowy.
- Wykonawcy nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze z tytułu wykonania mniejszego zakresu usług niż określonego w formularzu cenowym, którego kserokopia stanowi załącznik do umowy.
- Wszystkie usługi należy wykonywać z zachowaniem obowiązujących przepisów BHP.

II. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ LUB PODWYKONAWCĘ NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ OSÓB WYKONUJĄCYCH WSKAZANE CZYNNOŚCI PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W ZAKRESIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA – ART. 29 UST. 3A USTAWY.

1. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.: pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujących prace objęte przedmiotem zamówienia, tj.: osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony
w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320).
2. Zamawiający wymaga zapewnienia przez cały okres obowiązywania umowy, obsady personalnej w/w pracowników Wykonawcy/Podwykonawcy, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten dotyczy również zastępstwa i zmiany osób dokonanej w trakcie realizacji zamówienia.
3. Wykonawca realizować będzie umowę zapewniając jej wykonanie przy wykorzystaniu wystarczającej ilości pracowników, którzy w szczególności:
- posiadają niezbędną do wykonywania prac wiedzę i umiejętności;
- posiadają uprawnienia do wykonywania prac, o ile są one wymagane przepisami szczególnymi;
- zatrudnieni są zgodnie z zasadami wynikającymi z Kodeksu Pracy.

Szczegółowe wymagania w tym zakresie zostały określone w projekcie umowy stanowiącym Tom II IDW (SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.51.11.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10428.00 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH "HAK" STANISŁAW BURCZYŃSKI
Email wykonawcy: hak@hak.net.pl
Adres pocztowy: UL. ADAMA PRÓCHNIKA 25
Kod pocztowy: 97-300
Miejscowość: PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 9005.04

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9005.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9005.04
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.