eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wykonywanie prac remontowych w zakresie robót sanitarnych związanych z utrzymywaniem zasobów w należytym stanie technicznym oraz świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót sanitarnych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1 w latach 2020 i 2021- roboty podobne 1 do umowy nr 171/18/NZ/GN/PS z dnia 20.11.2018 r. (ZP/PN/Rb/90/18)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-10

Ogłoszenie nr 510540552-N-2020 z dnia 2020-12-10 r.
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy:

wykonywanie prac remontowych w zakresie robót sanitarnych związanych z utrzymywaniem zasobów w należytym stanie technicznym oraz świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót sanitarnych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1 w latach 2020 i 2021- roboty podobne 1 do umowy nr 171/18/NZ/GN/PS z dnia 20.11.2018 r. (ZP/PN/Rb/90/18)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 550219509-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540219519-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, krajowy numer identyfikacyjny 10445119000000, Walewska 4, 04-022 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: (22) 277-30-27
e-mail: zamowienia.publiczne@zgnpragapld.pl
www: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonywanie prac remontowych w zakresie robót sanitarnych związanych z utrzymywaniem zasobów w należytym stanie technicznym oraz świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót sanitarnych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1 w latach 2020 i 2021- roboty podobne 1 do umowy nr 171/18/NZ/GN/PS z dnia 20.11.2018 r. (ZP/PN/Rb/90/18)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/Wr/Rb/55/20.

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

oboty remontowe instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, 2) roboty remontowe instalacji kanalizacyjnej, 3) roboty remontowe instalacji centralnego ogrzewania, 4) roboty poinstalacyjne, 5) świadczenie usług pogotowia technicznego, 6) roboty remontowe instalacji hydroforni. 2. Wszystkie prace objęte umową wykonywane będą w ścisłym uzgodnieniu z Zamawiającym. 3.Roboty określone w ust. 1 będą realizowane zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącą załącznik nr 2 do umowy, zakresem usług w ramach pogotowia technicznego, stanowiącym załącznik nr 3 do umowy. 4. Wykaz adresowy budynków objętych umową stanowi załącznik nr 9 do umowy. 5. Prace z zakresu robót sanitarnych, zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń. 6. Z zastrzeżeniem usług pogotowia technicznego (załącznik nr 3), podstawą wykonania robót jest zlecenie jednostkowe. Będzie ono zawierać m.in. wskazanie: miejsca wykonywania robót, zakresu robót oraz terminu wykonania i odbioru robót. Termin zakończenia określony w zleceniu jednostkowym, może być przedłużony tylko na pisemny wniosek Wykonawcy za zgodą osoby wskazanej w § 8 ust. 2. Zlecenie będzie każdorazowo wystawione przez Zamawiającego w formie pisemnej i przekazywane Wykonawcy osobiście lub pocztą elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy Wzór zlecenia stanowi załącznik nr 6 do umowy. 7. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę konieczności wykonania robót przekraczających zakres usług świadczonych w ramach pogotowia technicznego wskazanych w załączniku nr 3 do umowy, a niezbędnych do wykonania, Wykonawca niezwłocznie informuje o tym fakcie Zamawiającego. Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na ich wykonanie w formie oddzielnego zlecenia - zgodnie z zasadami określonymi w ust. 7. 8. Zlecenie jednostkowe o którym mowa w ust. 7 i 8 określać będzie również formę odbioru tj.: 1) roboty budowlane których odbiór nastąpi w formie protokołu odbioru. Wzór protokołu odbioru robót stanowi załącznik nr 7 do umowy, 2) roboty budowlane których odbiór nastąpi w formie potwierdzenia wykonania robót. Wzór potwierdzenia wykonania robót stanowi załącznik nr 8 do umowy. 9. Wykonawca przystąpi do usuwania awarii w terminie do 2 godzin od momentu zgłoszenia awarii na nr telefonu Wykonawcy. 10. Wykonawca przystąpi do realizacji zlecenia w terminie 2 dni roboczych od przekazania jednostkowego zlecenia. 11. W okresie trwania umowy, Zamawiający przewiduje możliwość jednostronnej zmiany sposobu wystawiania i rozliczania zlecenia opisanego w ust. 7 i 8 w ten sposób, że zlecenia będą wystawiane w formie elektronicznej i umieszczane na udostępnionej witrynie internetowej, zgodnie z poniższymi zasadami. O zmianie formy wystawiania zleceń Wykonawca zostanie poinformowany z 30-dniowym wyprzedzeniem. 12. W przypadku, o którym mowa w ust. 12, Zamawiający zobowiązuje się do: 1) udostępnienia Wykonawcy adresu witryny internetowej wraz z loginem i hasłem, 2) zamieszczania zleceń elektronicznych w witrynie internetowej, o której mowa w pkt 1 oraz wysyłania potwierdzenia ich zamieszczenia na adres mailowy podany przez Wykonawcę, 3) natychmiastowego powiadamiania Wykonawcy o awarii witryny internetowej, 4) natychmiastowego udzielenia pomocy Wykonawcy, w razie zgłoszonych przez Wykonawcę problemów z logowaniem, zablokowaniem konta itp. 13. W przypadku, o którym mowa w ust. 12, Wykonawca zobowiązuje się do: 1) posiadania dostępu do internetu oraz zainstalowania przeglądarki pozwalającej na korzystanie z udostępnionej witryny internetowej, 2) logowania się każdego dnia roboczego na udostępnionej przez Zamawiającego witrynie internetowej, 3) natychmiastowego informowania Zamawiającego o wystąpieniu problemów z logowaniem, zablokowaniem konta itp. 14. Umieszczenie zlecenia na witrynie internetowej jest równoznaczne z doręczeniem zlecenia Wykonawcy. 15. W przypadku awarii witryny internetowej Zamawiający wystawia lub rozlicza zlecenia w sposób opisany w ust. 7 oraz § 5, po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy o zmianie formy wystawiania lub rozliczania zleceń.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.40.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 222222.22 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „GREGBUD” Grzegorz Kluczek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krasnobrodzka 2 lok. 165
Kod pocztowy: 03-214
Miejscowość: warszawa
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 240000

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 240000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 240000
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
W wyniku rozstrzygniętego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Nr ZP/PN/Rb/90/18 została zawarta umowa z Wykonawcą, nr 171/18/NZ/GN/PS w dniu 20.11.2018 r. na wykonywanie prac remontowych w zakresie robót sanitarnych związanych z utrzymywaniem zasobów w należytym stanie technicznym w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. War-szawy w latach 2019/2020 na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1. Obecnie Zamawiający otrzy-mał dodatkowe środki na udzielenie zamówienia publicznego, które polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Zamówienie będzie udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót na warunkach określonych ww. umowie. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostało przewidziane w SIWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obli-czaniu jego wartości.
Wartość powtórzonych podobnych robót budowlanych nie przekracza 200% całkowitej wartości umo-wy.

Postępowanie realizowane jest zgodnie ze złożonym wnioskiem Działu Technicznego nr 49/10/20 z dnia 14.10.2020 r. (do Działu Zamówień Publicznych wniosek wpłynął w dniu 21.10.2020 r.).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.