To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-10
wykonywanie prac remontowych w zakresie robót sanitarnych związanych z utrzymywaniem zasobów w należytym stanie technicznym oraz świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót sanitarnych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1 w latach 2020 i 2021- roboty podobne 1 do umowy nr 171/18/NZ/GN/PS z dnia 20.11.2018 r. (ZP/PN/Rb/90/18)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Numer ogłoszenia: 550219509-N-2020
Numer ogłoszenia: 540219519-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: (22) 277-30-27
e-mail: zamowienia.publiczne@zgnpragapld.pl
www: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
wykonywanie prac remontowych w zakresie robót sanitarnych związanych z utrzymywaniem zasobów w należytym stanie technicznym oraz świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót sanitarnych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1 w latach 2020 i 2021- roboty podobne 1 do umowy nr 171/18/NZ/GN/PS z dnia 20.11.2018 r. (ZP/PN/Rb/90/18)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/Wr/Rb/55/20.
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
oboty remontowe instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, 2) roboty remontowe instalacji kanalizacyjnej, 3) roboty remontowe instalacji centralnego ogrzewania, 4) roboty poinstalacyjne, 5) świadczenie usług pogotowia technicznego, 6) roboty remontowe instalacji hydroforni. 2. Wszystkie prace objęte umową wykonywane będą w ścisłym uzgodnieniu z Zamawiającym. 3.Roboty określone w ust. 1 będą realizowane zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącą załącznik nr 2 do umowy, zakresem usług w ramach pogotowia technicznego, stanowiącym załącznik nr 3 do umowy. 4. Wykaz adresowy budynków objętych umową stanowi załącznik nr 9 do umowy. 5. Prace z zakresu robót sanitarnych, zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń. 6. Z zastrzeżeniem usług pogotowia technicznego (załącznik nr 3), podstawą wykonania robót jest zlecenie jednostkowe. Będzie ono zawierać m.in. wskazanie: miejsca wykonywania robót, zakresu robót oraz terminu wykonania i odbioru robót. Termin zakończenia określony w zleceniu jednostkowym, może być przedłużony tylko na pisemny wniosek Wykonawcy za zgodą osoby wskazanej w § 8 ust. 2. Zlecenie będzie każdorazowo wystawione przez Zamawiającego w formie pisemnej i przekazywane Wykonawcy osobiście lub pocztą elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy Wzór zlecenia stanowi załącznik nr 6 do umowy. 7. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę konieczności wykonania robót przekraczających zakres usług świadczonych w ramach pogotowia technicznego wskazanych w załączniku nr 3 do umowy, a niezbędnych do wykonania, Wykonawca niezwłocznie informuje o tym fakcie Zamawiającego. Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na ich wykonanie w formie oddzielnego zlecenia - zgodnie z zasadami określonymi w ust. 7. 8. Zlecenie jednostkowe o którym mowa w ust. 7 i 8 określać będzie również formę odbioru tj.: 1) roboty budowlane których odbiór nastąpi w formie protokołu odbioru. Wzór protokołu odbioru robót stanowi załącznik nr 7 do umowy, 2) roboty budowlane których odbiór nastąpi w formie potwierdzenia wykonania robót. Wzór potwierdzenia wykonania robót stanowi załącznik nr 8 do umowy. 9. Wykonawca przystąpi do usuwania awarii w terminie do 2 godzin od momentu zgłoszenia awarii na nr telefonu Wykonawcy. 10. Wykonawca przystąpi do realizacji zlecenia w terminie 2 dni roboczych od przekazania jednostkowego zlecenia. 11. W okresie trwania umowy, Zamawiający przewiduje możliwość jednostronnej zmiany sposobu wystawiania i rozliczania zlecenia opisanego w ust. 7 i 8 w ten sposób, że zlecenia będą wystawiane w formie elektronicznej i umieszczane na udostępnionej witrynie internetowej, zgodnie z poniższymi zasadami. O zmianie formy wystawiania zleceń Wykonawca zostanie poinformowany z 30-dniowym wyprzedzeniem. 12. W przypadku, o którym mowa w ust. 12, Zamawiający zobowiązuje się do: 1) udostępnienia Wykonawcy adresu witryny internetowej wraz z loginem i hasłem, 2) zamieszczania zleceń elektronicznych w witrynie internetowej, o której mowa w pkt 1 oraz wysyłania potwierdzenia ich zamieszczenia na adres mailowy podany przez Wykonawcę, 3) natychmiastowego powiadamiania Wykonawcy o awarii witryny internetowej, 4) natychmiastowego udzielenia pomocy Wykonawcy, w razie zgłoszonych przez Wykonawcę problemów z logowaniem, zablokowaniem konta itp. 13. W przypadku, o którym mowa w ust. 12, Wykonawca zobowiązuje się do: 1) posiadania dostępu do internetu oraz zainstalowania przeglądarki pozwalającej na korzystanie z udostępnionej witryny internetowej, 2) logowania się każdego dnia roboczego na udostępnionej przez Zamawiającego witrynie internetowej, 3) natychmiastowego informowania Zamawiającego o wystąpieniu problemów z logowaniem, zablokowaniem konta itp. 14. Umieszczenie zlecenia na witrynie internetowej jest równoznaczne z doręczeniem zlecenia Wykonawcy. 15. W przypadku awarii witryny internetowej Zamawiający wystawia lub rozlicza zlecenia w sposób opisany w ust. 7 oraz § 5, po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy o zmianie formy wystawiania lub rozliczania zleceń.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.40.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 222222.22 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „GREGBUD” Grzegorz Kluczek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krasnobrodzka 2 lok. 165
Kod pocztowy: 03-214
Miejscowość: warszawa
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 240000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 240000
Waluta: pln
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
W wyniku rozstrzygniętego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Nr ZP/PN/Rb/90/18 została zawarta umowa z Wykonawcą, nr 171/18/NZ/GN/PS w dniu 20.11.2018 r. na wykonywanie prac remontowych w zakresie robót sanitarnych związanych z utrzymywaniem zasobów w należytym stanie technicznym w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. War-szawy w latach 2019/2020 na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1. Obecnie Zamawiający otrzy-mał dodatkowe środki na udzielenie zamówienia publicznego, które polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Zamówienie będzie udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót na warunkach określonych ww. umowie. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostało przewidziane w SIWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obli-czaniu jego wartości.
Wartość powtórzonych podobnych robót budowlanych nie przekracza 200% całkowitej wartości umo-wy.
Postępowanie realizowane jest zgodnie ze złożonym wnioskiem Działu Technicznego nr 49/10/20 z dnia 14.10.2020 r. (do Działu Zamówień Publicznych wniosek wpłynął w dniu 21.10.2020 r.).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie badania pt. "Wpływ polityki spójności na rozwój obszarów wiejskich".
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- Modernizacja instalacji wody zimnej, instalacji przeciwpożarowe oraz kanalizacji deszczowej w Przedszkolu nr 56 ,,Wesołe Kubusie" przy ul. Gubinowskiej 28/30 cz. 1
- świadczenie usług cateringowych w filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Kamionie
- "Zatrudnienie mikrobiologa w Zespole Kontroli Zakażeń Szpitalnych, superwizora do Poradni Zdrowia Psychicznego oraz zatrudnienie lekarza w zakresie neurologii w trybie dyżurowym"
- Dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni, środków czystości i artykułów higienicznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku magazynowego, budynku garażowego, wiaty garażowej oraz ramy żelbetowej jako elementu małej architektury, na terenie części działki o nr ewid. 82153/5
- "Modernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Ostrowi Mazowieckiej" "Zagospodarowanie terenu przy Zespole Szkół Nr 2 w Ostrowi Mazowieckiej"
- Przebudowa części socjalno-bytowej remizy OSP w Zakrzewie Kościelnym
- Budowa budynku administracyjnego - podwójnej kancelarii leśniczego dla Leśnictw Knieja i Głuszec wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą
- Przebudowa i rozbudowa budynku po byłym przedszkolu na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kłodawie
- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Żelechlinku
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.