To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-10
"Zakup wraz z dostawą kruszywa naturalnego łamanego na ulepszenie dróg gruntowych w Gminie Pobiedziska w roku 2020-II"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 603939-N-2020
Numer ogłoszenia: 540221550-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 618 977 100
faks: 618 977 124
e-mail: zp@pobiedziska.pl
www: www.bip.pobiedziska.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Zakup wraz z dostawą kruszywa naturalnego łamanego na ulepszenie dróg gruntowych w Gminie Pobiedziska w roku 2020-II"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.13.2020.NB
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą kruszywa naturalnego łamanego (łączna ilość 1 400,00 ton) o uziarnieniu ciągłym frakcji: • 0-31,5 mm w ilości 1.300,00 ton, • 0-63 mm w ilości do 100,00 ton. 2. Opis przedmiotu zamówienia wg kodów CPV: • 1 4212300-3 Kamień pokruszony lub rozłupany • 1 4212320-9 Granit kruszony • 1 4212330-2 Bazalt kruszony 3. Dostawa będzie realizowane partiami, zgodnie z zamówieniami Zamawiającego. W ramach każdej zamawianej partii dostawa będzie odbywała się w sposób ciągły, do dostarczenia całego zakresu zamówienia. 4. Kruszywo należy dostarczyć bezpośrednio z kopalni, ważyć na wadze posiadającej legalizację, a do każdej faktury należy dołączyć potwierdzone przez kopalnie zestawienie określające ilość dostarczonego kruszywa (wydanego przez kopalnie kruszywa) lub kwity wagowe dotyczące fakturowanych dostaw wystawione przez kopalnie. Dostawca jest zobowiązany każdorazowo do ważenia zespołu pojazdów przed i po załadunku (w dniu załadunku). Miejsce rozładunku kruszywa zostanie wskazane przez Zamawiającego każdorazowo przed złożeniem zamówienia. 5. Dostarczony materiał musi być wolny od materiałów niebezpiecznych (np. azbest), a także od materiałów zanieczyszczających (np. metale, szkło, styropian itp.). 6. Kruszywo łamane powinno spełniać wymogi norm: PN-EN 13242+A1:2010 „Kruszywa do niezwiązanych i hydraulicznie związanych materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym” – w zakresie określonym przez „Wymagania Techniczne WT-4 2010 Mieszanki niezwiązane do dróg krajowych” Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad dla podbudowy zasadniczej nawierzchni drogi obciążonej ruchem KR1-KR2. Wymagana wartość odporności na rozdrabnianie wg PN-EN 1097-2:2010 – kategoria nie wyższa, niż LA35 . Wymagana wartość nasiąkliwości wg PN-EN 1097-6:2013-11 nie więcej, niż WA242.; oraz posiadać orzeczenie jakości. 7. Zamawiający nie dopuszcza dostawy kruszywa sztucznego/wtórnego wyprodukowanego z wtórnych surowców odpadowych powstających w energetyce (popioły, żużle), hutnictwie żelaza i metali kolorowych, ciepłownictwie, przemyśle ceramicznym czy górnictwie, ze względu na miejsce wbudowania kamienia naturalnego w drogi gruntowe leżące w otulinie: Parku Krajobrazowego Promno Lednickiego Parku Krajobrazowego Parku Krajobrazowego Puszcza Zielonka i obowiązujących rozporządzeń Wojewody Wielkopolskiego w sprawie ustanowienia planów ochrony dla poszczególnych parków krajobrazowych, w których to uregulowano sposób napraw dróg gruntowych, zabraniając wypełnianie ubytków w drogach gruzem i materiałami odpadowymi, dopuszczając tylko kamień naturalny. 8. Zamawiający wymaga by dostawa (wyładunek) zamówionego kruszywa rozpoczęła się od godziny 7:30 i realizowana była do godziny 15:00 zgodnie z otrzymanym zamówieniem. Pozostałe warunki dostarczenia kruszywa zostały określone we wzorze umowy, który jest załącznikiem do specyfikacji. 9. Szczegółowe w warunki dostarczenia kruszywa zostały określone we wzorze umowy, który jest załącznikiem do specyfikacji. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - określa załącznik nr 1 do SIWZ (OPZ) oraz wzór umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 14.21.23.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 96700.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Sebastian Stadnik SPG Polska Truck
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: gm. Kostomłoty, miejsc. Mieczków 24A
Kod pocztowy: 55-311
Miejscowość: Mieczków
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 115497.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 129519.00
Waluta: pln
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.