To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-10
Dostawa i montaż instalacji klimatyzacji wraz z zasilaniem i sterowaniem dla budynku Urzędu Miejskiego w Boguchwale - etap I piętra w ramach zadania pn.: "Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Boguchwale wraz z salą widowiskową"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 611569-N-2020
Numer ogłoszenia: 540229772-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 017 8755201
faks: 017 8755209
e-mail: um@boguchwala.pl
www: www.bip.boguchwala.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa i montaż instalacji klimatyzacji wraz z zasilaniem i sterowaniem dla budynku Urzędu Miejskiego w Boguchwale - etap I piętra w ramach zadania pn.: "Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Boguchwale wraz z salą widowiskową"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RIZ.271.27.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie instalacji klimatyzacji dla budynku Urzędu Miejskiego w Boguchwale na poziomie I piętra. Budynek Urzędu Miejskie-go w Boguchwale zlokalizowany jest w centrum miejscowości Boguchwała, przy ul. Suszyckich 33, dz. ewidencyjna nr 1399/4. Zakres rzeczowy wyżej wymienionego zamówienia obejmuje: dostawę, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji na pierwszym piętrze budynku Urzędu Miejskiego w Boguchwale, wraz z wykonaniem zasilania urządzeń klimatyzacyjnych i sterowaniem, odprowadzeniem skroplin, a także przygotowaniem dokumentacji powyko-nawczej wykonanych robót. Zakres robót (branża sanitarna): a) montaż jednostki zewnętrznej o mocy chłodniczej 40 KW ± 10% - 1 szt., obsługującej jednostki wewnętrzne na poziomie Ip. w głównej części budynku (umiejscowienie wg. dokumentacji projektowej- parking przy budynku Urzędu Miejskiego, ogrodzenie jednostki zewnętrznej wykonane), b) montaż jednostki wewnętrznej ściennej o mocy chłodniczej 2,2 kW ± 10 - 14 szt., c) montaż jednostki wewnętrznej ściennej o mocy chłodniczej 2,8 kW ± 10% - 2 szt., (w tym jednostka wewnętrzna ścienna w pom. 1.13, w projekcie jednostka kasetonowa- zmiana względem projektu), d) montaż jednostki wewnętrznej ściennej o mocy chłodniczej 7,1 kW ± 10% - 1 szt, e) wykonanie instalacji freonowej jednostek klimatyzacyjnych w poziomie I piętra, f) integracja jednostek VRF z funkcjonującym w budynku urzędu systemem klimatyzacji firmy Midea (sterownik centralny Midea CCM180A, zlokalizowany w pomieszczeniu nr 0.16 na parterze), g) montaż pompek skroplin z sterownikiem pływakowym, pod jednostkami wewnętrz-nymi klimatyzacyjnymi, h) odprowadzenie skroplin z klimatyzatorów pompkami skroplin do istniejących pionów KS1, KS2 oraz KS3, wężykami zbrojonymi, o średnicy wewnętrznej min 6 mm, i) przewody instalacji klimatyzacyjnej prowadzone w systemowych korytkach instala-cyjnych z tworzywa sztucznego z maskownicą, mocowanych do ścian lub sufitu kory-tarza, przewody freonowe prowadzone łącznie z zasilaniem oraz odprowadzeniem skroplin, j) zasilanie elektryczne jednostek wewnętrznych z nowobudowanej tablicy TP1 na I pię-trze, k) demontaż dwóch istniejących jednostek klimatyzacji typu Split w pomieszczeniach nr 1.12 oraz 1.13 wraz z jednostkami zewnętrznymi, montaż w pomieszczeniach budynku urzędu nad salą widowiskową przyległą do budynku, wraz z wykonaniem instalacji freonowej oraz odprowadzeniem skroplin, przewody prowadzone analogicznie jak w pozostałej części budynku, l) demontaż jednej sztuki klimatyzatora typu Split w pomieszczeniu sali narad nad salą widowiskową, wraz z jednostką zewnętrzną, odprowadzeniem skroplin i natynkową instalacją freonową, utylizacja zdemontowanych elementów. Montaż w tym samym miejscu jednej sztuki klimatyzatora typu Split o mocy 5 kW wraz z jednostką ze-wnętrzną, będącego w posiadaniu Zamawiającego, wykonanie nowej instalacji freo-nowej oraz odprowadzenia skroplin w sposób analogiczny jak w pozostałej części bu-dynku, m) wykonanie robót wykończeniowych związanych z naprawą powstałych w wyniku przekuć instalacji ubytków tynku, odtworzenie powierzchni ścian i sufitów zgodnie z kolorem i fakturą zastosowaną w pomieszczeniach (częściowo w korytarzu oraz na klatce schodowej glinka wenecka, w pomieszczeniach biurowych oraz pod sufitem ko-rytarza ściany malowane) n) uruchomienie instalacji klimatyzacyjnej, o) wykonanie dokumentacji powykonawczej, Zakres robót (branża elektryczna): a) Wykonanie tablicy elektrycznej TP1 zgodnie z dokumentacją projektową, zlokali-zowanej na I piętrze budynku, zabezpieczenia w zakresie zasilania klimatyzacji na pierwszym piętrze budynku, rozdzielone na cztery obwody, b) wykonanie zasilania jednostki zewnętrznej klimatyzacji z istniejącej rozdzielni RG1 zlokalizowanej na parterze, wraz z zabezpieczeniem, w korytkach instalacyjnych, zgodnie z dokumentacją projektową c) wykonanie zasilania nowobudowanej tablicy TP1, prowadzone w korytku instalacyj-nym, d) należy zastosować przewody o obniżonej zawartości halogenów, e) wykonanie zasilania dla obwodu klimatyzacji prowadzonego w korytku instalacyj-nym dla poszczególnych jednostek klimatyzacji. f) wykonanie robót wykończeniowych związanych z naprawą powstałych w wyniku przekuć instalacji ubytków tynku, odtworzenie powierzchni ścian i sufitów zgodnie z kolorem i fakturą zastosowaną w pomieszczeniach (częściowo w korytarzu oraz na klatce schodowej glinka wenecka, w pomieszczeniach biurowych oraz pod sufitem korytarza ściany malowane) g) wykonanie dokumentacji powykonawczej, UWAGA: Z uwagi na prowadzenie prac w obiekcie czynnym, należy przewidzieć konieczność organi-zowania robót w sposób uwzględniający zachowanie ciągłości pracy urzędu, minimalizując uciążliwość prowadzonych prac oraz z zachowaniem porządku. Kolejność przekazywanych pomieszczeń, oraz sposób wykonywania robót w poszczególnych pomieszczeniach powinny być każdorazowo konsultowane z Zamawiającym, z wyprzedzeniem minimum jednodnio-wym. Roboty będzie można prowadzić od poniedziałku do piątku w godzinach od 11.00 do 19.00, oraz w soboty w godzinach od 8.00 do 16.00. W dni powszednie w godzinach od 11.00 do 15.30 powinny być prowadzone wyłącznie roboty nie powodujące hałasu. Po wykonaniu poszczególnych robót należy doprowadzić codziennie pomieszczenia do pierwotnego stanu czystości. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie zabezpieczenie wyposażenia w pokojach biuro-wych (folia ochronna). W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązuje się wykonywać niezbędne przeglądy okresowe wykonanej instalacji klimatyzacyjnej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.33.12.21
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 118871.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: COLD SYSTEM Dariusz Sobczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Hyżne 651
Kod pocztowy: 36-024
Miejscowość: Hyżne
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 84300.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 172815.00
Waluta: pln
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.