To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-09
Budowa chodnika w miejscowości Wierzchoniów w ramach przebudowy drogi wojewódzkiej Nr 830 Lublin - Nałęczów - Bochotnica od km 39+855 do km 40+600 (strona lewa)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 605003-N-2020
Numer ogłoszenia: 540218249-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 081 8863163, 8864103
faks: 818 863 163
e-mail: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl
www: www.zdw.lublin.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Budowa chodnika w miejscowości Wierzchoniów w ramach przebudowy drogi wojewódzkiej Nr 830 Lublin - Nałęczów - Bochotnica od km 39+855 do km 40+600 (strona lewa)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): R6.ST.3711.12.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Zakres zamówienia obejmuje:
a. oznakowanie miejsca robót zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu,
b. wykonanie robót przygotowawczych,
c. wykonanie robót ziemnych,
d. wykonanie nasypów wraz z formowaniem i zagęszczeniem,
e. oczyszczenie i odmulenie światła przepustów,
f. przełożenie istniejących przepustów,
g. wykonanie podbudowy pod chodnik i zjazdy,
h. ustawienie krawężników oraz obrzeży betonowych,
i. wykonanie nawierzchni chodników oraz zjazdów,
j. ułożenie ścieku podchodnikowego,
k. ustawienie oznakowania pionowego oraz urządzeń b.r.d.,
l. roboty wykończeniowe
2. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych oraz w przedmiarze robót.
3. Wykonane przez Wykonawcę roboty budowlane objęte będą rękojmią na okres wynikający ze złożonej oferty, tj. 7 lat.
4. Wykonawca zobowiązany jest do:
a. opracowania i zatwierdzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz programu zapewnienia jakości.
b. zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych prac na podstawie projektu czasowej organizacji ruchu, zatwierdzonego przez organ zarządzający ruchem.
c. zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z §19, §20 i § 21 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r.
w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno – kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr 25 z 1995 r. poz. 133). Dokumentacja geodezyjno-kartograficzna sporządzona w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej musi zawierać dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian gruntowych) oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu. Wykonawca zobowiązany jest do zarejestrowania jej we właściwym miejscowo Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej oraz dostarczenia jej Zamawiającemu również w wersji elektronicznej w formacie PDF i DXF. Koszt sporządzenia inwentaryzacji Wykonawca winien wkalkulować w cenę
oferty.
d. wykonania inwentaryzacji i przeglądu nieruchomości w sąsiedztwie wykonywanych robót. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych właścicieli nieruchomości, Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową.
e. dysponowania jednostkami sprzętu i środkami transportu zapewniającymi realizację zamówienia zgodnie z SST i dokumentacją projektową, w terminie umownym.
f. utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg i ulic przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową.
g. kierowania robotami objętymi Umową tak długo jak będzie to konieczne przez osobę posiadającą kwalifikacje oraz spełniającą wymagania określone w ustawie Prawo Budowlane. Niezapewnienie przez Wykonawcę
personelu do kierowania robotami daje Inspektorowi Nadzoru prawo do wstrzymania robót w całości lub części. Jakakolwiek
przerwa w realizacji robót wynikająca z braku personelu do kierowania robotami będzie traktowana jako przerwa zaistniała z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany czasu na ukończenie robót. Wykonawca zobowiązany jest skierować do kierowania robotami personel wskazany w formularzu ofertowym oraz w wykazie osób. 5. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3 a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie
umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. XXI. SIWZ w zakresie realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.23.30.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 278323.63 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Konsorcjum Firm. Lider: Zakład Budowy Dróg i Mostów Bartłomiej Zadura, Partner: Zakład Budowy Wodociągów i Kanalizacji w Spadku
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Góry 85A
Kod pocztowy: 24-173
Miejscowość: Markuszów
Kraj/woj.: lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 342338.07
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 542160.11
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- "Pielęgnacja drzewostanu w pasach drogowych dróg miejskich oraz na terenach zieleni - etap I".
- Remont i modernizacja Przychodni Podstawowej Opieki Zdrowotnej nr 4 w Puławach z przystosowaniem pomieszczeń dla potrzeb Centrum Dziennego Ośrodka Rehabilitacji Dzieci.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu pick-up dla IUNG PIB w Puławach
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie lipiec-grudzień 2024
- Sukcesywny przegląd chromatografów i spektrometrów w drugim półroczu 2024 r.
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi gminnej nr 104302E w miejscowości Wargawka Młoda, gmina Witonia
- Remont drogi gminnej nr 104301E w miejscowości Gajew, gmina Witonia
- Budowa lub modernizacja infrastruktury drogowej lub mostowej na terenie Gminy Lubień
- OKMIANY droga dojazdowa do gruntów rolnych
- Rozbudowa i budowa dróg gminnych Nr 300161W relacji Rzewin - Galominek - Pawłowo oraz drogi Nr 300156W relacji Pawłowo - Galomin.
- "Budowa drogi gminnej w m. Górka",
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.