eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłowice › "Modernizacja i budowa boisk przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 4 - PT + wykonawstwo"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-09

Ogłoszenie nr 510537828-N-2020 z dnia 2020-12-09 r.
Miasto Mysłowice:

"Modernizacja i budowa boisk przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 4 - PT + wykonawstwo"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 587338-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540181675-N-2020, 540188722-N-2020,540196319-N-2020, 540200252-N-2020,

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Mysłowice, krajowy numer identyfikacyjny 27625539300000, Ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 32 223 40 75
faks: 32 223 40 75; 222 25 65
e-mail: um_zamowienia@myslowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Modernizacja i budowa boisk przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 4 - PT + wykonawstwo"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.1.19.2020.PŁ

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
1.1.Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą: „Modernizacja i budowa boisk przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym Nr 4 – PT + wykonawstwo”.
1.2. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje:
1.2.1 demontaż starej nawierzchni poliuretanowej na warstwie ET wraz z wywozem i utylizacją;
1.2.2 wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nowego boiska, bieżni, siłowni oraz chodników;
1.2.3 wykonanie podbudowy pod boisko, bieżni, siłowni oraz opaskę wokół boiska i chodniki;
1.2.4 wykonanie płyty betonowej pod nawierzchnię boiska, bieżni, siłowni;
1.2.5 wykonanie nawierzchni poliuretanowej boiska sportowego wielofunkcyjnego, bieżnię, siłownię wraz z
malowaniem linii;
1.2.6 montaż sprzętu sportowego (2 kpl bramek do piłki ręcznej, 1 kpl słupków wraz z siatką
do siatkówki i oraz tablicami, koszami z siatkami i obręczami do koszykówki);
1.2.7 montaż urządzeń siłowni zewnętrznej;
1.2.8 ułożenie kostki brukowej – opaska wokół boiska i dojścia;
1.2.9 montaż piłkochwytów wys. 5,0 m;
1.2.10 oświetlenie zewnętrzne.

2. Zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj.:roboty budowlane związane z przygotowaniem podbudowy i budową boisk sportowych o nawierzchni poliuretanowej,montaż osprzętu boisk sportowych (bramki, słupki. Itp.), roboty brukarskie, montaż instalacji elektrycznych oświetlenia boisk których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1040). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, a także rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia określono w § 8 ust. 1 pkt 9 projektu umowy (Załącznik Nr 9 do SIWZ).
Powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy:
1) czynności wykonywanych w trakcie realizacji zamówienia przez kierownika budowy i kierownika robót, tj. osoby pełniącej samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz.1333);
2) czynności wykonywanych w trakcie realizacji zamówienia w zakresie obsługi geodezyjnej.

3. Rozwiązania równoważne.
W opisie przedmiotu zamówienia zawartym w dokumentacji projektowej oraz STWiOR (Załącznik Nr 10 do SIWZ) wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Wobec powyższego, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 uPzp, w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji projektowej oraz STWiOR (Załącznik Nr 10 do SIWZ) parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących bezpośrednio lub pośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji projektowej oraz STWiOR (Załącznik Nr 10 do SIWZ). Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji projektowej oraz STWiOR (Załącznik Nr 10 do SIWZ). W opisie przedmiotu zamówienia zawartym w dokumentacji projektowej oraz STWiOR (Załącznik Nr 10 do SIWZ) odniesiono się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp. Wobec powyższego, Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 uPzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji projektowej oraz STWiOR (Załącznik Nr 10 do SIWZ).Na podstawie art. 30 ust. 5 uPzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia opisano zgodnie z art. 29-31 uPzp, w tym art. 30 ust. 1 pkt 2 uPzp.
W przedmiotowym postępowaniu znajdują zastosowanie wymagania, o których mowa w art. 30 ust. 8 uPzp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.21.22.20

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 588939.33 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 11

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 11
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 724395.38

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 717721.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 964704.09
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 588939.33 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 11

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 11
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 724395.38

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 717721.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 964704.09
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.