eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włoszczowa › Przebudowa drogi powiatowej Nr 0246T Kurzelów-Jeżowice-Łachów od km 4+767 do km 5+949 w miejscowości Jeżowice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-09

Ogłoszenie nr 510537810-N-2020 z dnia 2020-12-09 r.
Starostwo Powiatowe:

Przebudowa drogi powiatowej Nr 0246T Kurzelów-Jeżowice-Łachów od km 4+767 do km 5+949 w miejscowości Jeżowice

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 599336-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540209355-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe, krajowy numer identyfikacyjny 29101936000010, ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, państwo Polska

telefon: 413 944 950
faks: 413 944 965
e-mail: kom@powiat-wloszczowa.pl
www: http://www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej Nr 0246T Kurzelów-Jeżowice-Łachów od km 4+767 do km 5+949 w miejscowości Jeżowice

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): In. 272.9.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej Nr 0246T Kurzelów-Jeżowice-Łachów od km 4+767 do km 5+949 w miejscowości Jeżowice. 2. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje: • wykonanie konstrukcji jezdni szer. 4m z mijankami: wykonanie koryta gł. 30cm, wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm, wykonanie warstwy ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm, wykonanie warstwy wiążącej gr. 4 cm i ścieralnej gr. 4 cm, • utwardzenie pobocza kruszywem gr. 10 cm, • remont istniejącego przepustu pod koroną drogi, • wykonanie zjazdów z kruszywa gr. 10cm, • montaż oznakowania pionowego. 3. Wymagania techniczne określone zostały w dokumentacji technicznej, przedmiarze robót oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 4. Zamawiający informuje, że przed złożeniem oferty istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej w terenie objętym zamówieniem w celu zapoznania się z warunkami prowadzenia robót, jego otoczeniem, jak również w celu uzyskania innych informacji potrzebnych do sporządzenia oferty. 5. W czasie prowadzonych robót utrzymany zostanie ruch pojazdów i pieszych. 6. Zastosowane przez Zamawiającego w specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. 7. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Brak wskazania w ofercie propozycji zastosowania rozwiązań, materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych oznaczać będzie, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu rozwiązań, urządzeń, materiałów i wyrobów przyjętych w dokumentacji. 8. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda
wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom. 9. Wykonawca zobowiązany jest do : 1) opracowania na własny koszt i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objętych niniejszym zamówieniem zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz.U.2020r. poz.110 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (t.j. Dz.U. z 20019r., poz. 2311 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (t.j. Dz.U. z 2017r. poz. 784, 2) oznakowania miejsca robót zgodnie z zatwierdzonym projektem
organizacji ruchu i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas budowy, 3) przedstawienia Zamawiającemu w ciągu 7 dni od podpisania umowy harmonogramu rzeczowo-finansowego robót, 4) obsługi geodezyjnej budowy a w szczególności wykonywanie inwentaryzacji w stanie odkrytym oraz wykonania dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach w wersji papierowej, 5) wykonywania prac zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarem robót i specyfikacjami technicznymi, obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną, 6) posiadania odpowiednich atestów, aprobat i certyfikatów oraz odpowiedniego dopuszczenia do obrotu w budownictwie i zgodności z Polskimi Normami dla zastosowanych materiałów. W przypadku braku pewności przez Zamawiającego co do prawidłowości wykonania danego elementu robót zostanie zlecona ekspertyza techniczna, a w przypadku potwierdzenia złej jakości wykonania robót Wykonawca zostanie obciążony kosztami doprowadzenia ich do stanu poprawności oraz zostanie obciążony kosztami poniesionymi na wykonanie ekspertyzy. 7) Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. 8) Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi skutkami finansowymi z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z placem budowy/robót w zakresie, w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody. 10. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia Zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. - Kodeks pracy (t. j. Dz.U. z 2019 poz. 1040 ze. zm.) : -operatorzy maszyn: frezarki, układarki mas bitumicznych, walca. 11. Wykonawca na żądanie Zamawiającego obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób ze wskazaniem tożsamości danej osoby, oraz czynności, które były wykonywane przez tą osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osób, o których mowa powyżej. Uwaga: Kopia dowodu potwierdzającego zgłoszenia pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, kopia umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10.05.2019r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 1781). 12. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia w/w osób w związku z realizacją zamówienia Zamawiający naliczy kary określone
w projekcie umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.40

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 695559.93 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 8

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Budowlano-Drogowy „DUKT”
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Przedborska 84
Kod pocztowy: 29-100
Miejscowość: Włoszczowa
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 410399.83

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 410399.83
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 619136.49
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie 39 ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Wybrana oferta uzyskała największą ilość punktów zgodnie z kryteriami określonymi w SIWZ (cena - 60%, termin gwarancji – 40%), spełniła wymagania SIWZ i ustawy Prawo zamówień publicznych. Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.