To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-08
Dostawa, zakup, montaż wyposażenia i wykończenia wnętrz budynku dworca kolejowego w ramach zadania inwestycyjnego nr 10/2016 o nazwie "Rewitalizacja budynków dworca PKP"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 601813-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 18 20 20 448
faks: 182 020 448
e-mail: przetargi@um.zakopane.pl
www: www.zakopane.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa, zakup, montaż wyposażenia i wykończenia wnętrz budynku dworca kolejowego w ramach zadania inwestycyjnego nr 10/2016 o nazwie "Rewitalizacja budynków dworca PKP"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BZP.271.55.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zakup, montaż wyposażenia i wykończenia
wnętrz budynku dworca kolejowego w ramach zadania inwestycyjnego: nr 10/2016
o nazwie: „ Rewitalizacja budynków dworca PKP”. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują: 1. Projekt wykonawczy wnętrz i wyposażenia sporządzony przez mgr inż. arch.Macieja Gaczorka w zakresie : 1) opisanym tekstem tabeli zestawienia wyposażenia, 2) kartami katalogowymi wyposażenia, 3) rysunkami technicznymi uzupełnionymi opisem technicznym. 2. przedmiotem zamówienia jest również taki element składowy nieujęty w opracowaniach bez wykonania, którego odbiór i eksploatacja wymienionego w nich wyposażenia nie jest możliwa z przyczyn prawnych i technicznych. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych
w dokumentacji wyposażenia w sytuacji, gdy wykonanie tych prac będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na
dzień odbioru przepisami wykonania przedmiotu umowy. Prace zamienne nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia zakupu, dostawy, montażu lub zakresu przewidzianych w dokumentacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy. Ograniczenia te nazwane są dostawami zaniechanymi a sposób potrącenia ich wartości z wynagrodzenia Wykonawcy określa wzór umowy. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1. zakup, dostawę (załadunek, transport, rozładunek
i wniesienie do pomieszczeń przeznaczenia), montaż i uruchomienie wyposażenia
w zakresie umożliwiającym jego prawidłową eksploatację, 2. przeprowadzenie szkoleń eksploatacyjnych oraz sporządzenie instrukcji eksploatacji rzeczy, które wchodzą w skład wyposażenia jeśli ich eksploatacja przekracza powszechnie znany sposób użytkowania lub konserwacji, 3. utylizację materiałów odpadowych
i opakowań za wyjątkiem tych, których posiadania wymagają producenci wyposażenia w trakcie postepowań reklamacyjnych, 4. przygotowanie rozliczenia końcowego prac i sporządzenie 1 egz. dokumentacji powykonawczej, która będzie zawierać kopie oferty przetargowej i umowy oraz powykonawcze zestawienie elementów rozliczeniowych oraz spis inwentaryzacyjny, 5. Wykonawca zapewni montaż urządzeń przez osoby odpowiednio przeszkolone i posiadające odpowiednie uprawnienia wymagane przez producentów urządzeń, lub wymagane charakterem robót ( uprawnienia budowlane lub zawodowe), 6. Zamawiający wymaga, aby wyposażenie, posiadały wymagane prawem atesty i znaki certyfikacji w tym higieniczno – sanitarne i bezpieczeństwa p.poż.7. Zamawiający będzie wymagał dla elementów wyposażenia, jeśli wynika to z przepisów dopuszczenia do zastosowania w obiektach użyteczności publicznej, 8. Wyposażenie dostarczone Zamawiającemu musi być fabrycznie nowe, wolne od wad, nie mogą posiadać znamion użytkowania, winien spełniać wszelkie wymogi norm określanych obowiązującym przepisem, w tym, jeżeli jest wymagane,
dopuszczane do stosowania w budynkach użyteczności publicznej, Uwaga !!!
Do obowiązku Wykonawcy należeć będzie skoordynowanie dostaw i wykończenia wnętrz budynku dworca z zarządcą obiektu tj. upoważnionym przedstawicielem Wydziału Mienia Nadzoru Właścicielskiego UM Zakopane. UWAGA !!! Budynek użytkowany pod ruchem pasażerskim. Należy wziąć pod uwagę konieczność prowadzenia prac w taki sposób, aby zminimalizować wszelkie niedogodności i uciążliwości dla użytkowników obiektu, jednocześnie zapewniając im pełne bezpieczeństwo. Wszystkie prace w zakresie aranżacji będą wykonywane w budynku pod ruchem. Do Wykonawcy należeć będzie sporządzenie harmonogramu dostaw, montażu wyposażenia i aranżacji wnętrz oraz przedłożenie go do akceptacji Zamawiającego przed przystąpieniem do ich realizacji. Przed akceptacją Zamawiającego, Wykonawca uzgodni w. w. harmonogram
z Zarządcą obiektu. Wykonawca powinien zorganizować i prowadzić zlecone prace w sposób umożliwiający bezpieczne funkcjonowanie pozostałych nieobjętych zamówieniem części budynku i otoczenia. Zamawiający dopuszcza w trakcie wykonywania zadania zmianę harmonogramu. Zmiana harmonogramu wymaga każdorazowo akceptacji Zamawiającego. Wykonawca udzieli, co najmniej 36-cio miesięcznej gwarancji na wykonane prace niezależnie od indywidualnych kart gwarancyjnych producentów wyposażenia, objęte przedmiotowym zamówieniem.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 39.13.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 245000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe GUT - WIERCHOWY Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kościuszki 36 B
Kod pocztowy: 34-520
Miejscowość: Poronin
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 372594.58
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 450000.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych wraz z transportem
- Modernizacja skrzyżowania ulic: Krupówki/Tetmajera/Zamoyskiego/Witkiewicza w Zakopanem
- Dostawa sprzętu nurkowego
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Usługi ratownictwa wodnego w rozumieniu ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020, poz. 350, ze zm.) - usługi społeczne
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych do lokalu Centrum Wsparcia Społeczności Akademickiej PK (CeWSA PK)
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa mebli biurowych i wyposażenia do Parku Kultury w Starachowicach
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.8.2024)
- Dostawa fabrycznie nowych krzeseł obrotowych do Oddziału ZUS w Chrzanowie i Inspektoratów ZUS w Olkuszu, Oświęcimiu, Wadowicach i Suchej Beskidzkiej
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.