eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzecz › Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa DP Nr 1339F na odcinku od węzła A2 do planowanej obwodnicy i budowa obwodnicy miasta Trzciel".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-08

Ogłoszenie nr 510537046-N-2020 z dnia 2020-12-08 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu:

Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa DP Nr 1339F na odcinku od węzła A2 do planowanej obwodnicy i budowa obwodnicy miasta Trzciel".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 558227-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540159109-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu, krajowy numer identyfikacyjny 21046697700000, Skoki 21, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, państwo Polska

telefon: 95 7421988, 7422494
faks: 95 7421988, 7422494
e-mail: irmina.jagasyk@zdpmiedzyrzecz.pl
www: https://bip.wrota.lubuskie.pl/zdp_miedzyrzecz/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa DP Nr 1339F na odcinku od węzła A2 do planowanej obwodnicy i budowa obwodnicy miasta Trzciel".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): I.252.8.2020.IJ

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inwestora zastępczego dla zadnia pn.: „Przebudowa DP Nr 1339F na odcinku od węzła A2 do planowanej obwodnicy i budowa obwodnicy miasta Trzciel”. Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego obejmować będzie świadczenie usług polegających na: 1) Przygotowaniu kompletnej dokumentacji przetargowej umożliwiającej ogłoszenie przetargu przez Zamawiającego, wsparcie Zamawiającego na etapie ogłoszonego przetargu na wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych, w tym: (przekazanie danych do przetargu, uczestnictwo w przetargu, odpowiedzi na pytania, opinia o dokumentach wykonawcy robót przed zawarciem umowy) 2) Pełnieniu nadzoru nad realizacją robót budowlanych; 3) Zarządzaniu inwestycją; 4) Przygotowaniu rozliczenia końcowego zadania; 5) Pełnieniu nadzoru w okresie gwarancji i rękojmi dla zrealizowanych robót budowlanych. 3.2. Inwestor zastępczy będzie działał w zakresie uprawnień i obowiązków wynikających z umowy oraz aktualnych przepisów prawa, ze szczególnym uwzględnieniem ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186) 3.3. Szczegółowy zakres prac Inwestora zastępczego (opis przedmiotu zamówienia) określa Tom III Opis Przedmiotu Zamówienia. 3.4. Szczegółowy zakres rzeczowy zadania inwestycyjnego określa dokumentacja projektowa stanowiąca DZIAŁ III SIWZ. 3.5. CPV (Wspólny Słownik Zamówień) 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego Przedmiot zamówienia zwany jest dalej „przedmiotem zamówienia”. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zwana jest dalej „SIWZ” lub „Specyfikacją”. 3.6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 3.7. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 3.8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 71.52.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy w związku z art. 91 ust. 2 ustawy, w związku z art. 22 ust. 1a ustawy oraz art. 7 ustawy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.