eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Roboty budowlane w jednostkach organizacyjnych Powiatu Poznańskiego - 3 Części.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-07

Ogłoszenie nr 510536071-N-2020 z dnia 2020-12-07 r.
Starostwo Powiatowe w Poznaniu:

Roboty budowlane w jednostkach organizacyjnych Powiatu Poznańskiego - 3 Części.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 574403-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny 63127678800000, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 618 410 500
faks: 618 480 556
e-mail: zp@powiat.poznan.pl
www: www.bip.powiat.poznan.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane w jednostkach organizacyjnych Powiatu Poznańskiego - 3 Części.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.272.00040.2020, ZP.ZD-00653/20.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Roboty budowlane w jednostkach organizacyjnych Powiatu Poznańskiego, z podziałem na trzy następujące części:
1) Część nr 1 – Zaprojektowanie i wykonanie izolacji ścian fundamentowych wraz z odprowadzeniem wód opadowych i zbiornikiem retencyjnym budynku ZS w Bolechowie, 2) Część nr 2 – Remont pokrycia dachu budynku ZS w Bolechowie,
3) Część nr 3 – Zaprojektowanie i wymiana dźwigu osobowego w budynku Starostwa Powiatowego w Poznaniu.
2. Zamawiający wymagał, by Wykonawca: a) zagwarantował, iż prace będą prowadzone w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkowników Jednostek b) zrealizował zamówienie zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.), obowiązującymi normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 45.20.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: ZS w Bolechowie – izolacja i zbiornik.

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Do niniejszej części nie złożono żadnej oferty.
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: ZS w Bolechowie – dach.

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, który złożył jedyną ofertę do niniejszej części został wykluczony na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 cytowanej ustawy, ponieważ nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Starostwo Powiatowe w Poznaniu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/09/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 243902.45 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: MP PROLIFT Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kościelna 21
Kod pocztowy: 60-536
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 189683.48

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 189683.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 189683.48
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.