To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-04
"Zakup odzieży roboczej, ochronnej oraz sprzętu ochrony osobistej do zwalczania pożarów dla żołnierzy OT 10 ŚBOT (zamówienie z podziałem na 5 części)"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 604072-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 261 162 504
faks: 261 162 506
e-mail: 33WOG.zamowienia-publiczne@ron.mil.pl
www: https://33wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/33wog
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Zakup odzieży roboczej, ochronnej oraz sprzętu ochrony osobistej do zwalczania pożarów dla żołnierzy OT 10 ŚBOT (zamówienie z podziałem na 5 części)"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): Zp126/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
„Zakup odzieży roboczej, ochronnej oraz sprzętu ochrony osobistej do zwalczania pożarów dla żołnierzy OT 10 ŚBOT (zamówienie z podziałem na 5 części)”
1) Część nr 1 – Zakup butów strażackich – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3A – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców;
2) Część nr 2 – Zakup kominiarek niepalnych – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3A – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców;
3) Część nr 3 – Zakup ubrań specjalistycznych – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3A – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców;
4) Część nr 4 – Zakup hełmów strażackich ratowniczych wraz z goglami – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został
w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3A – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców;
5) Część nr 5 – Zakup rękawic strażackich – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3A – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców;
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 18.10.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zakup butów strażackich
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta/wniosek o dopuszczenie do udziału w postepowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. 06.11.2020r. nie wpłynęła żadna oferta.
NAZWA: Zakup kominiarek niepalnych
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta/wniosek o dopuszczenie do udziału w postepowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. 06.11.2020r. nie wpłynęła żadna oferta.
NAZWA: Zakup ubrań specjalistycznych
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta/wniosek o dopuszczenie do udziału w postepowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. 06.11.2020r. nie wpłynęła żadna oferta.
NAZWA: Zakup hełmów strażackich ratowniczych z goglami
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta/wniosek o dopuszczenie do udziału w postepowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. 06.11.2020r. nie wpłynęła żadna oferta.
NAZWA: Zakup rękawic strażackich
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta/wniosek o dopuszczenie do udziału w postepowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. 06.11.2020r. nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ DĘBY
- Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego w roku 2024
- Robota budowlana - remont wojskowej bocznicy kolejowej nr 270 w Nowej Dębie
- "Robota budowlana - remont części budynku nr 1 WCR Kielce"
- Robota budowlana - remont budynku nr 15 w m. Sandomierz
- "Robota budowlana - remont sieci elektrycznej na terenie Parku sprzętu technicznego OSPWL-Dęba"
- Robota budowlana - remont budynku nr 470 wraz z wymianą drzwi w budynku nr 518 w Nowej Dębie
więcej: przetargi w Nowej Dębie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego pracownikom GDDKiA Oddział w Białymstoku oraz Rejonów
- Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla turystów i przewodników Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu w okresie od pierwszego zamówienia przez okres 12 miesięcy
- Zakup i dostawa odzieży całorocznej dla zespołów wyjazdowych Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Przemyślu"
- Dostawa odzieży roboczej i obuwia na potrzeby pracowników administracyjnych Wydziału Mechatroniki Politechniki Warszawskiej
- Zakup sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży roboczej, ochronnej sportowej, obuwia roboczego sportowego, rękawic roboczych oraz toreb sportowych środków higieny na potrzeby ABW.
- Dostawa sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Marcule w roku 2024
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.