To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-04
4WOG-1200.2712.100.2020 Dostawa wyposażenia magazynowo warsztatowego w podziale na 12 zadań
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 592564-N-2020
Numer ogłoszenia: 540197471-N-2020, 540198822-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 261111371
faks: 261111232
e-mail: 4wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
www: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4WOG-1200.2712.100.2020 Dostawa wyposażenia magazynowo warsztatowego w podziale na 12 zadań
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 4WOG-1200.2712.100.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot i
zakres zamówienia: Dostawa wyposażenia magazynowo-warsztatowego w podziale na 12 zadań. 3.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: - załącznik nr 4 – wzór umowy, -
załącznik nr 5 - 16 – formularz cenowy odpowiednio do zadania, stanowiące integralną część niniejszej
SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 44.51.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
• 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 44-121 Gliwice, ul. Gen. Andersa 47, tel. 261 111 238
• Urząd Zamówień Publicznych z siedzibą w Warszawie przy
ul. Postępu 17A,
b. pełniący obowiązki inspektorem ochrony danych osobowych w 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy jest Pan Krzysztof Hawrylak, kontakt: 261111238 514 519 700 *;
c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, nr sprawy: 4WOG.1200.2712.100.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
d. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
e. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h. posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących ;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
• Na podstawie art. 11 ust. 6a ustawy Pzp W przypadku danych osobowych zamieszczonych w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa o którym mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679 (RODO), są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Z zastrzeżeniem, że prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
• zgodnie z art. 8 ust. 5 ustawy Pzp tj. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej „rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI, do upływu terminu do ich wniesienia.
• W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
• Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
i. nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zadanie 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3008.13 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa FENIX
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Broniewskiego 15
Kod pocztowy: 47-225
Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3299.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8906.93
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie 2
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie zadania nr 2 – unieważniono postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp tj. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W ramach zadania nr 2 wpłynęła jedna oferta na kwotę 23 553,63 zł brutto, natomiast Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia 10 900,00 zł brutto.
NAZWA: Zadanie 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7723.58 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ZAMTECH Zbigniew Sokolik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mariańska 116
Kod pocztowy: 47-400
Miejscowość: Racibórz
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7933.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 12876.66
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie 4
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie zadania nr 4 – unieważniono postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp tj. nie złożono żadnej ważnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...). W zakresie zadania nr 4 wpłynęły trzy oferty, które zostały odrzucone.
NAZWA: Zadanie 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2439.02 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ADT Polska Dagmara WŁODARCZYK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krakowska 31/13
Kod pocztowy: 42-202
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2761.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4180.77
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie 6
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie zadania nr 6 – unieważniono postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp tj. nie złożono żadnej ważnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...). W zakresie zadania nr 6 nie wpłynęły żadne oferty.
NAZWA: Zadanie 7
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie zadania nr 7 – unieważniono postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp tj. nie złożono żadnej ważnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...). W zakresie zadania nr 7 wpłynęły trzy oferty, które zostały odrzucone.
NAZWA: Zadanie 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7317.07 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ADT Polska Dagmara WŁODARCZYK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krakowska 31/13
Kod pocztowy: 42-202
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4121.73
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6756.75
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3252.03 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ZAMTECH Zbigniew Sokolik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mariańska 116
Kod pocztowy: 47-400
Miejscowość: Racibórz
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1759.02
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4171.55
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie 10
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie zadania nr 10 – unieważniono postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp tj. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W ramach zadania nr 10 wpłynęły trzy oferty. Najkorzystniejsza niepodlegająca odrzuceniu na 15 815,34 zł brutto, natomiast Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia 8 500,00 zł brutto.
NAZWA: Zadanie 11
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie zadania nr 11 – unieważniono postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp tj. nie złożono żadnej ważnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...). W ramach zadania nr 11 wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona.
NAZWA: Zadanie 12
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6504.07 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ADT Polska Dagmara WŁODARCZYK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krakowska 31/13
Kod pocztowy: 42-202
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4717.93
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 12352.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia w Ośrodku Konferencyjno-Szkoleniowym "INNOWACJA" Politechniki Śląskiej. Znak sprawy IA1.283.26.2024.AG
- Sukcesywne świadczenie usług pralniczych dla Ośrodka Konferencyjno-Szkoleniowego "INNOWACJA" Politechniki Śląskiej w Zabrzu. IA1.283.25.2024.DM
- Termomodernizacja budynku przy ul. Noakowskiego 4 w Gliwicach wraz z podłączeniem do miejskiej sieci ciepłowniczej
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Noakowskiego 3 w Gliwicach - pełna nazwa zamówienia - w dokumentach zamówienia
- ZP/G/30/24Dost.4rodz.drutu:AgSnO10śr. 1,8mm+/-0,04(st. tw.)il. 25kg (+/-10%);AgSnO10 śr.2,6mm+/-0,04; (st. tw.)il.10kg (+/-10%);AgNi10 śr.4,0mm+/-0,04;(st.m.)il.6kg (+/-10%);Ag0 śr 3,0mm+/-0,04; (st.m.)il5kg (+/-10%)
- "Bezwykopowa renowacja kanalizacji deszczowej".
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, wykładzin podłogowych oraz drobnego sprzętu ogrodowego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Dostawa narzędzi i sprzętu warsztatowego oraz materiałów pędnych i smarów dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Dostawa części zamiennych do pojazdów, filtrów, ogumienia, żarówek i bezpieczników oraz akumulatorów do pojazdów - sprawa nr 20/2024
więcej: Narzędzia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.