To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-03
Zakup i dostawa na potrzeby Urzędu Dzielnicy Ursynów materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 598959-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 22 443 73 31
faks: 22 443 73 32
e-mail: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
www: www.ursynow.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup i dostawa na potrzeby Urzędu Dzielnicy Ursynów materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): KZP-XII-WZP.271.87.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa na potrzeby Urzędu Dzielnicy Ursynów materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych.
Informacje ogólne
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (oryginalnych bądź równoważnych) pojemników z atramentem, tonerów, bębnów oraz innych materiałów eksploatacyjnych.
2. Przedstawione w poniższym zestawieniu zastrzeżone znaki towarowe służą jedynie do celów identyfikacyjnych do określenia ich kompatybilności. Symbole materiałów stanowią jedynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego. W myśl art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.
3. Pod pojęciem materiału fabrycznie nowego należy rozumieć materiały, które zostały wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku (korpus tonera), bez śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie regenerowane. Natomiast za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony, przerobiony lub wcześniej eksploatowany.
4. Oryginalne materiały są to materiały wyprodukowane przez producenta urządzeń lub opatrzone marką producenta urządzeń, do których materiały te będą stosowane.
5. Przez produkt o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych Zamawiający uzna produkt:
a) kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, to znaczy taki, który nie powoduje ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, który oferuje pełną kompatybilność z oprogramowaniem urządzenia, np. informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera/atramentu itp.,
b) o parametrach takich samych bądź lepszych (wydajność i jakość wydruku) w stosunku do typu zamawianego produktu oryginalnego i fabrycznie nowego (nowo wytworzonego w całości), pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony,
c) nie naruszający praw patentowych producentów produktów.
6. W celu stwierdzenia, czy produkty równoważne spełniają wymogi równoważności, Zamawiający porówna treść posiadanej specyfikacji wyrobu oryginalnego z treścią dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę:
a) Dla tonerów i atramentów karty charakterystyki MSDS lub katalog dla każdego produktu przedstawiający cechy jakości, kompatybilności i wydajności, potwierdzający, że powyższe cechy odpowiadają cechom produktów oryginalnych;
b) Oświadczenie producenta materiału eksploatacyjnego, że oferowane kasety z tonerem są materiałami fabrycznie nowymi, wolnymi od wad, kompletnymi, a żaden z elementów kasety z tonerem (za wyjątkiem korpusu tonera) nie jest wtórnie wykorzystany, ani nie pochodzi z procesu recyklingu;
c) Raport z testów wydajności wg normy ISO 19752 dla tonerów monochromatycznych, normy jakości ISO 19798 dla tonerów kolorowych i normy ISO 24711 i ISO 24712 dla wkładów atramentowych informujące o wydajności produktów przetestowanych zgodnie z normą;
d) Certyfikaty potwierdzające, że proces produkcji materiałów eksploatacyjnych przebiega zgodnie z normami ISO 9001 : 2000 lub równoważnymi;
e) Certyfikat ISO 14001 lub równoważny dla procesu produkcji materiałów eksploatacyjnych równoważnych, pozwalający zweryfikować czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i nie wpływający negatywnie na środowisko;
f) Oświadczenie producenta materiału równoważnego, że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych tonerów, atramentów i kaset;
g) Oświadczenie, że oferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu – informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera/atramentu).
7. Z porównania treści dokumentów musi bezsprzecznie wynikać, że konkretny produkt równoważny posiada nie gorsze parametry użytkowe niż produkt oryginalny.
8. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować materiały niezawodne w eksploatacji, zgodne
z wymaganiami Zamawiającego. Wszystkie dostarczane pojemniki z atramentem, tonery i inne materiały eksploatacyjne muszą być oznaczone symbolem katalogowym lub innym oznaczeniem stosowanym przez producenta, posiadać oryginalne fabryczne opakowanie oraz zabezpieczenia stosowane przez producentów (np. hologramy). Sposób opakowania musi umożliwiać identyfikację produktu (ilość, rodzaj, parametry techniczne) oraz termin przydatności do użycia bez konieczności naruszania opakowania. Opakowanie nie może zawierać śladu otwarcia lub uszkodzenia.
9. Okres przydatności do użytku zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od dnia ostatniej dostawy realizowanej w ramach niniejszego zamówienia publicznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ,
- formularz cenowy – załącznik nr 1a do SIWZ,
- wzór umowy – załącznik nr 5 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 30.19.21.13
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 230853.66 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Ematech Trade Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Obrzeżna Północna 17
Kod pocztowy: 41-400
Miejscowość: Mysłowice
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 283934.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 413129.73
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeprowadzenie szkoleń (łącznie 19 grup) dla pracowników Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE)
- Budowa tężni solnych na Pradze Południe w ramach zadań pn.: 1) "Tężnia solna na Pradze Południe", 2) "Tężnia solna nad Balatonem"
- Zakup usługi wsparcia i gwarancji producenta dla przełączników szkieletowych na okres 12 miesięcy z opcją wydłużenia do 24 miesięcy.
- Dostawa i montaż urządzeń multimedialnych dla SOSW nr 9 przy ul. Paska 10 w Warszawie.
- Wykonanie dezynfekcji 400 mb archiwaliów Narodowego Archiwum Geologicznego
- Wyprodukowanie i dostawę oraz montaż stojaków rowerowych w ramach realizacji zadania z Budżetu Obywatelskiego pn. Stojaki rowerowe przy ulicach i na podwórkach...
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
- Dostawa tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i urządzeń wielofunkcyjnych dla GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi Rejonami oraz odbiór i utylizacja zużytych materiałów eksploatacyjnych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH ORAZ AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH
- TP 37/24- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących II
- Dostawa z prawem opcji do siedziby Zamawiającego, przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy, materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów.
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.