eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i dostawa na potrzeby Urzędu Dzielnicy Ursynów materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-03

Ogłoszenie nr 510532888-N-2020 z dnia 2020-12-03 r.
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów:

Zakup i dostawa na potrzeby Urzędu Dzielnicy Ursynów materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 598959-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, krajowy numer identyfikacyjny 15259640000000, al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 22 443 73 31
faks: 22 443 73 32
e-mail: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
www: www.ursynow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa na potrzeby Urzędu Dzielnicy Ursynów materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): KZP-XII-WZP.271.87.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa na potrzeby Urzędu Dzielnicy Ursynów materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych.

Informacje ogólne

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (oryginalnych bądź równoważnych) pojemników z atramentem, tonerów, bębnów oraz innych materiałów eksploatacyjnych.
2. Przedstawione w poniższym zestawieniu zastrzeżone znaki towarowe służą jedynie do celów identyfikacyjnych do określenia ich kompatybilności. Symbole materiałów stanowią jedynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego. W myśl art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.
3. Pod pojęciem materiału fabrycznie nowego należy rozumieć materiały, które zostały wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku (korpus tonera), bez śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie regenerowane. Natomiast za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony, przerobiony lub wcześniej eksploatowany.
4. Oryginalne materiały są to materiały wyprodukowane przez producenta urządzeń lub opatrzone marką producenta urządzeń, do których materiały te będą stosowane.
5. Przez produkt o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych Zamawiający uzna produkt:
a) kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, to znaczy taki, który nie powoduje ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, który oferuje pełną kompatybilność z oprogramowaniem urządzenia, np. informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera/atramentu itp.,
b) o parametrach takich samych bądź lepszych (wydajność i jakość wydruku) w stosunku do typu zamawianego produktu oryginalnego i fabrycznie nowego (nowo wytworzonego w całości), pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony,
c) nie naruszający praw patentowych producentów produktów.
6. W celu stwierdzenia, czy produkty równoważne spełniają wymogi równoważności, Zamawiający porówna treść posiadanej specyfikacji wyrobu oryginalnego z treścią dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę:
a) Dla tonerów i atramentów karty charakterystyki MSDS lub katalog dla każdego produktu przedstawiający cechy jakości, kompatybilności i wydajności, potwierdzający, że powyższe cechy odpowiadają cechom produktów oryginalnych;
b) Oświadczenie producenta materiału eksploatacyjnego, że oferowane kasety z tonerem są materiałami fabrycznie nowymi, wolnymi od wad, kompletnymi, a żaden z elementów kasety z tonerem (za wyjątkiem korpusu tonera) nie jest wtórnie wykorzystany, ani nie pochodzi z procesu recyklingu;
c) Raport z testów wydajności wg normy ISO 19752 dla tonerów monochromatycznych, normy jakości ISO 19798 dla tonerów kolorowych i normy ISO 24711 i ISO 24712 dla wkładów atramentowych informujące o wydajności produktów przetestowanych zgodnie z normą;
d) Certyfikaty potwierdzające, że proces produkcji materiałów eksploatacyjnych przebiega zgodnie z normami ISO 9001 : 2000 lub równoważnymi;
e) Certyfikat ISO 14001 lub równoważny dla procesu produkcji materiałów eksploatacyjnych równoważnych, pozwalający zweryfikować czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i nie wpływający negatywnie na środowisko;
f) Oświadczenie producenta materiału równoważnego, że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych tonerów, atramentów i kaset;
g) Oświadczenie, że oferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu – informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera/atramentu).
7. Z porównania treści dokumentów musi bezsprzecznie wynikać, że konkretny produkt równoważny posiada nie gorsze parametry użytkowe niż produkt oryginalny.
8. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować materiały niezawodne w eksploatacji, zgodne
z wymaganiami Zamawiającego. Wszystkie dostarczane pojemniki z atramentem, tonery i inne materiały eksploatacyjne muszą być oznaczone symbolem katalogowym lub innym oznaczeniem stosowanym przez producenta, posiadać oryginalne fabryczne opakowanie oraz zabezpieczenia stosowane przez producentów (np. hologramy). Sposób opakowania musi umożliwiać identyfikację produktu (ilość, rodzaj, parametry techniczne) oraz termin przydatności do użycia bez konieczności naruszania opakowania. Opakowanie nie może zawierać śladu otwarcia lub uszkodzenia.
9. Okres przydatności do użytku zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od dnia ostatniej dostawy realizowanej w ramach niniejszego zamówienia publicznego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ,
- formularz cenowy – załącznik nr 1a do SIWZ,
- wzór umowy – załącznik nr 5 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 30.19.21.13

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 230853.66 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Ematech Trade Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Obrzeżna Północna 17
Kod pocztowy: 41-400
Miejscowość: Mysłowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 283934.15

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 283934.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 413129.73
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.