To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-03
Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na pakiety
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 616314-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: (032) 248 19 83
faks: (032) 248 19 83
e-mail: koniczynka44@vp.pl, koniczynka44@vp.pl
www: www.koniczynka44.edupage.org
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na pakiety
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia został określony w załącznikach 1 do 6 SIWZ i obejmuje następujące zadania: Zadanie nr 1 Dostawa Pieczywa, Zadanie nr 2 Dostawa Nabiału, Zadanie nr 3 Dostawa Mrożonek i ryb, Zadanie nr 4 Dostawa Artykułów ogólnospożywczych, Zadanie nr 5 Dostawa Mięsa i wędlin, Zadanie nr 6 Dostawa Warzyw i owoców. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa art. Spożywczych (zwanych dalej produktami) do Miejskiego Przedszkola nr 44 im. Koniczynki w Rudzie Śląskiej. Wyspecyfikowane produkty wraz z jednostką miary i ilościami zawiera formularz będący załącznikiem nr 1 do 6 SIWZ(charakterystyka przedmiotu zamówienia). Produkty muszą mieć ważny termin spożycia, bezpośrednio po odbiorze towaru nastąpi potwierdzenie zgodności asortymentu ze złożonym zamówieniem w formie telefonicznej. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczonego towaru, Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od złożenia reklamacji. Częstotliwość dostaw: codziennie w godzinach 6:00-7:00 według potrzeb, następnego dnia po złożeniu zamówienia, własnym transportem na koszt i ryzyko Dostawcy. Dostawa produktów obejmuje również ich rozładunek i wniesienie do miejsc wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Dostawy winy się odbywać w odpowiednio przystosowanych, czystych opakowaniach stanowiących własność Dostawcy i spełniających wymagania przewidziane do przechowywania i przewożenia żywności. Wykonawca dostarczy produkty środkami transportu spełniającymi odpowiednie wymogi sanitarno- higieniczne. Dostarczone produkty muszą spełnić wymagania jakościowe wynikające z obowiązujących przepisów prawa oraz w właściwych dla przedmiotu zamówienia norm. Wykonawca odpowiedzialny jest za przestrzeganie zasad HACCP oraz za zapewnienie właściwej jakości zdrowotnej żywności i materiałów, wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością na podstawie obowiązującego prawa o bezpieczeństwie żywności i żywienia a w przypadku dostaw produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych Wykonawca musi posiadać decyzję organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącej możliwości produkcji lub obrotu danym produktem spożywczym będącym przedmiotem zamówienia –dostawy mięsa powinny odbywać się w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, czystych, nieuszkodzonych, przy każdej dostawie Dostawca ma obowiązek przedstawić „Handlowy dokument identyfikacyjny” zgodnie z ustawą o produktach pochodzenia zwierzęcego oraz rozporządzeniem parlamentu Europejskiego i Rady z 29 kwietnia 2004r. Zamawiający zastrzega, iż ilość poszczególnych artykułów w załączniki do oferty może ulec zmianie ze względu na brak możliwości podania dokładnej ilości osób żywionych na dzień wszczęcia postępowania. Niewykorzystane ilości produktów danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych umożliwią Zamawiającemu zakup innych produktów zawartych w formularzu cenowym do wysokości posiadanych środków. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu zakupu przedmiotowego i ilościowego zamówień, a tym samym do niewykorzystania w całości zamówionych produktów z uwagi na zmiany ilości żywionych osób. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu zamówienia mniejszej ilości produktów niż określona w formularzu cenowym. Zamawiający informuj, że przy dostawie artykułów stosuje prawo opcji, co oznacza, że podana ilość artykułów jest wielkością, którą należy przyjąć do obliczenia oferty cenowej. Gwarantowana ilość artykułów , która zostanie zamówiona i odebrana to 50% wartości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie na podstawie ilości faktycznie zrealizowanych dostaw.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 15.80.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pieczywo
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 16810.75 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 16810.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 16810.75
Waluta: PLN
NAZWA: Nabiał
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 27440.39 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 27440.39
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 27440.39
Waluta: PLN
NAZWA: Mrożonki i ryby
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 12731.20 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 12731.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 13034.05
Waluta: PLN
NAZWA: Artykuły ogólnospożywcze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 22625.10 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 22625.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 22625.10
Waluta: PLN
NAZWA: Mięso i wędliny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 25068.59 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 25068.59
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 25068.59
Waluta: PLN
NAZWA: Warzywa i owoce
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 30066.90 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 30066.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 41341.73
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 24 w Rudzie Śląskiej przy ulicy Energetyków 9
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa łącznika pomiędzy ul. Modrzewiową, ul. Ludwika Zamenhofa" wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego
- Modernizacja Młodzieżowego Domu Kultury przy ul. Janasa 28 w Rudzie Śląskiej
- Modernizacja wraz z przebudową lokali mieszkalnych przy ul. Janasa 26/1 i 2, ul. Janasa i 17/2 i ul. Wolności 8/2 i 4 w Rudzie Śląskiej
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa produktów żywnościowych, napojów, lodów i alkoholi dla Centrum Kultury i Czytelnictwa Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna."
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 66 WE WROCŁAWIU
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Rzykach
- Dostawa artykułów spożywczych dla CAPOW w Kłodzku przy ul. dr J. Korczaka 1.
- Dostawa żywności i artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych różnych do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.