eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Augustów › Przebudowa ulicy Derak, Śliwkowej i rozbudowa ulicy Morelowej w Augustowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-03

Ogłoszenie nr 510531972-N-2020 z dnia 2020-12-03 r.
Gmina Miasto Augustów:

Przebudowa ulicy Derak, Śliwkowej i rozbudowa ulicy Morelowej w Augustowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 598876-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540215647-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Augustów, krajowy numer identyfikacyjny 79067081700000, 3 Maja 60, 16-300 Augustów, woj. podlaskie, państwo Polska

telefon: 87 643 42 28
faks: 87 643 42 11
e-mail: zp@urzad.augustow.pl
www: http://bip.um.augustow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulicy Derak, Śliwkowej i rozbudowa ulicy Morelowej w Augustowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.18.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie inwestycyjne pn.: „Przebudowa ulicy Derak, Śliwkowej i rozbudowa ulicy Morelowej w Augustowie” zakłada wykonanie:
 jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości 5,00 m;
 chodników dla pieszych o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o szer. 2,00 m;
 wyniesionego skrzyżowania o nawierzchni z kostki brukowej betonowej;
 zjazdów indywidualnych z kostki brukowej betonowej;
 budowa nowej kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami i wpustami;
 drenażu odwadniającego;
 likwidacja przepustu;
 wycinka drzew i krzewów;
 wykonanie pasów zieleni i opasek żwirowych;
 dostosowanie wysokościowe istniejących urządzeń do po poziomu wykonanych nawierzchni utwardzonych;
 odcinka kanalizacji sanitarnej i przyłączy;
 odcinka kanalizacji wodociągowej z przyłączami;
 sieci elektrycznej kablowej oświetlenia ulicznego i przejść dla pieszych. Zastosowane oprawy mają być wyposażone w gniazda NEMA, oraz sterowniki;
 usunięcie kolizji z istniejącą siecią;
 zabezpieczenia kolizji z istniejącym uzbrojeniem podziemnym;
 zabezpieczenie odcinków istniejących sieci nN;
 wszelkich prób i badań urządzeń, sieci i materiałów,
 nowego oznakowania poziomego i pionowego.
Pełny zakres robót określają projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR).
Przedmiary robót załączone do SIWZ mają wyłącznie charakter pomocniczy. Wykonawca jest zobowiązany do dokładnego sprawdzenia ilości robot z dokumentacją projektową.
Po przekazaniu placu budowy, Wykonawca jest odpowiedzialny za zimowe oraz letnie utrzymanie przekazanych odcinków ulic tj. utrzymania przejezdności poprzez profilowanie i likwidację zadoleń oraz odśnieżanie. Wykonawca ponosi również odpowiedzialność za bezpieczeństwo osób i pojazdów na utrzymywanej ulicy w zakresie przyjętych czynności.
Wykonawca w trakcie realizacji zadania jest zobowiązany zabezpieczyć istniejące drzewa przed ewentualnym uszkodzeniem.
W ramach realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy 4 ławki parkowe wraz ze śmietnikami i zamontuje je w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Zamawiający wymaga, by pokrywy na sieci deszczowej i sanitarnej były z herbem Miasta (Zamawiający udostępni projekt pokrywy). Należy zastosować pierścienie żeliwno- betonowe typu D, pokrywy luźne.
Zamawiający zastrzega, że zagospodarowanie materiałów z rozbiórki jest następujące:
 materiał z rozbiórki stanowiący własność właścicieli posesji należy zeskładować na palecie i zwrócić właścicielom;
 materiał drogowy, nadający się do ponownego wbudowania, w tym destrukt, należy przewieźć i wbudować w miejsce wskazane przez pracowników Urzędu Miejskiego w Augustowie,
 znaki drogowe, słupki do znaków drogowych - należy przewieść na plac Urzędu Miejskiego w Augustowie, ulica 3 Maja 60.
W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do postawienia tablic informacyjnych o wymiarach 80x120, które zgodnie z wymaganiami mają być ustawione na okres od początku budowy - 5 lat od daty odbioru końcowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2848528.46 zł

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 7

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Konstytucji 3 Maja 1A
Kod pocztowy: 19-500
Miejscowość: Gołdap
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 3050000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3050000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3953220.00
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.