To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-03
Dostawa artykułów biurowych, tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 602239-N-2020
Numer ogłoszenia: 540217881-N
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: +48 (89) 5398240
faks: +48 (89)5269156
e-mail: przetargi@poliklinika.net
www: https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn
adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa artykułów biurowych, tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZPZ-52/10/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek zgodnie z podziałem zamówienia na części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 30.19.20.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Materiały Biurowe
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Kody kreskowe
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Opaski termiczne
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Tonery i bębny
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ cena najkorzystniejszej oferty znacznie przewyższa środki jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w pakiecie 4.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Wykonanie przyłącza do sieci światłowodowej do budynków: Biblioteki nr 12 w Olsztynie, ZDZiT przy ul. Dąbrowszczaków w Olsztynie, Żłobka nr 3 w Olsztynie według posiadanych projektów
- Dostawa tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i urządzeń wielofunkcyjnych dla GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi Rejonami oraz odbiór i utylizacja zużytych materiałów eksploatacyjnych
- Pieczywo i jaja kurze na potrzeby Kuchni szpitalnej
- Zakup i dostawa samochodu typu Bus-pasażerski
- Dostawa gadżetów promocyjnych w postaci cukierków promocyjnych w spersonalizowanych opakowaniach.
- Produkcja spotu i skrótu spotu promującego województwo warmińsko-mazurskie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych (III)
- Dostawa materiałów biurowych oraz papieru biurowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-052/2024
- Zakup i dostawa artykułów biurowych i papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
- Dostawa artykułów papierniczych dla ZZOZ w Wadowicach
- Dostawa materiałów edukacyjnych oraz materiałów zużywalnych z logotypami w ramach projektu pn. ,,Dziś uczeń - jutro student'' nr umowy: FESW.08.03.IZ.00-0002/23.
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.