eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Daszyna › "ROZBUDOWA SYSTEMU CIEPŁOWNICZEGO NA TERENIE MIEJSCOWOŚCI DASZYNA"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-02

Ogłoszenie nr 510530351-N-2020 z dnia 2020-12-02 r.
Gmina Daszyna:

"ROZBUDOWA SYSTEMU CIEPŁOWNICZEGO NA TERENIE MIEJSCOWOŚCI DASZYNA"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach PROW WŁ na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 596426-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Daszyna, krajowy numer identyfikacyjny 61101588500000, Daszyna, 99-107 Daszyna, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 243 890 400
faks: 242 890 400
e-mail: ugdaszyna@op.pl
www: www.daszyna.4bip.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"ROZBUDOWA SYSTEMU CIEPŁOWNICZEGO NA TERENIE MIEJSCOWOŚCI DASZYNA"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PPI.271.10.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj”: dokumentacji projektowej i robót budowlanych dotyczących: „ROZBUDOWY SYSTEMU CIEPŁOWNICZEGO NA TERENIE MIEJSCOWOŚCI DASZYNA” – wykonanie dokumentacji technicznej i robót budowlanych polegających na budowie:
- sieci cieplnej z przyłączem do budynku jednorodzinnego Daszyna 23 (działka nr 37/1)
- węzła cieplnego dwufunkcyjnego (c.o. i c.w.u.) w budynku jednorodzinnym na działce 37/1 obręb Daszyna – 1 szt
- węzłów cieplnych dwufunkcyjnych (c.o. i c.w.u.) w budynkach wielorodzinnych na działkach – 28/1; 28/2; 28/3 obręb Daszyna – 3 szt; w budynku użyteczności publicznej na działce
44/13 obręb Daszyna – 1szt
- węzłów cieplnych jednofunkcyjnych (c.w.u.) w budynkach wielorodzinnych na działkach –
39/7 – 2 budynki; 232/3; 232/10 obręb Daszyna – 4 szt; w budynkach użyteczności
publicznej na działkach 27 i 44/30 obręb Daszyna (2 szt w budynku dz. 44/30) – 3szt
- węzłów cieplnych jednofunkcyjnych (c.o.) w budynkach użyteczności publicznej na działkach
44/12 i 44/6 obręb Daszyna – 2szt

zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym, zwanym dalej PFU, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

1.1 Podstawowy zakres rzeczowy robót:
Zamówienie obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji oraz zezwoleń na budowę; wykonanie robót budowlanych; uzyskanie decyzji/zgłoszenie do użytkowania oraz oddanie do użytkowania zakresu wskazanego w ust. 1


1.1.1 Dokumentacja.

W ramach niniejszego zamówienia należy sporządzić wszelkie opracowania jakie mogą okazać się niezbędne dla zaprojektowania, budowy i użytkowania przedmiotu zamówienia. Wszelkie opracowania należy przygotować w ilości egzemplarzy umożliwiającej pozyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń plus dodatkowo zawsze 2 egzemplarze dla Zamawiającego.

W ramach części dokumentacyjnej należy:
- opracować mapy sytuacyjno-wysokościowe do celów projektowych;
- opracować projekty budowlane we wszystkich niezbędnych branżach wraz ze wszystkimi wymaganymi uzgodnieniami, w tym z gestorami sieci, z którymi inwestycja wchodzi w ewentualne kolizje, opiniami, ekspertyzami, w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych oraz pozwolenia/zgłoszenia do użytkowania;
- pozyskać wymagane przepisami warunki techniczne usunięcia ewentualnych kolizji
Przy opracowaniu projektu budowlanego należy spełnić wszystkie wymagania zawarte w obowiązującej ustawie Prawo budowlane oraz obowiązującym Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego;
- opracować projekty wykonawcze zawierające szczegółowe rozwiązania techniczne umożliwiające prawidłowe wykonanie zamówienia;
- opracować specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego;
- opracować plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz szczegółowego zakresu rodzajów robót budowlanych, stwarzających zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi.
- opracować wniosek o udzielenie pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych dla inwestycji;
- opracować przedmiar robót.
- przygotować wszelkie dokumenty niezbędne do pozyskania pozwolenia/zgłoszenia do użytkowania, w tym inwentaryzacji i dokumentacji powykonawczej
Wymagania stawiane dokumentacji projektowej:
- musi być kompletna i sporządzona przez osoby posiadające odpowiednie, wymagane prawem uprawnienia, będące członkami i opłacającymi na bieżąco składki Izby Inżynierów Budownictwa
- musi obejmować cały zakres planowanej inwestycji wraz z infrastrukturą i robotami towarzyszącymi tj. wszystkie niezbędne i wymagane branże.
- musi być zgodna z obowiązującymi przepisami, ustawy Prawo Budowlane i przepisów wykonawczych – w tym z przepisami techniczno-budowlanymi, w tym również z normami.
- zastosowane w dokumentacji technicznej rozwiązania funkcjonalno-użytkowe muszą spełniać wymagania obowiązujących przepisów i norm
- obowiązkowa akceptacja Zamawiającego na etapie poszczególnych faz projektowania oraz konsultacje z Zamawiającym jako podmiotem odpowiedzialnym za eksploatację przedmiotu zamówienia.
Wytyczne projektowe
Zamawiający wymaga:
- opracowania kompletnej dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi
uzgodnieniami;
- pozyskania wszelkich wymaganych prawem pozwoleń i dokumentów technicznych
potrzebnych do wykonania przedmiotu zamówienia;
- opracowania projektów wykonawczych stanowiących podstawę do wykonania robót;
- opracowania ewentualnych projektów i ponoszenia kosztów zajęcia pasa drogowego;
- opracowania projektów organizacji budowy i technologii wykonania robót;
- opracowania informacji o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- opracowania specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, zgodnych z założeniami
Programu Funkcjonalno-Użytkowego i ofertą oraz wymagających akceptacji
Zamawiającego jeszcze na etapie projektowym
- opracowania dokumentacji powykonawczej zawierającej wszelkie świadectwa dopuszczenia
i pochodzenia, w tym atesty itp.
- pozyskania pozwolenia na użytkowanie/ zgłoszenie do użytkowania przedmiotu zamówienia
(w przypadku zaistnienia takiego wymogu)
- opracowania, w uzgodnieniu z Zamawiającym, harmonogramu finansowo – rzeczowego
realizacji robót budowlanych;
Wykaz dokumentów zawarty powyżej nie jest zamknięty i nie ogranicza obowiązku Wykonawcy w zakresie przygotowania wszelkich dokumentów niezbędnych dla zaprojektowania, budowy i użytkowania przedmiotu zamówienia.
Każdy ww. komplet dokumentów należy dostarczyć Zamawiającemu również w wersji cyfrowej edytowalnej oraz w formacie plików pdf.
Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie Dokumentów objętych powyższym wykazem i innych dokumentów niezbędnych dla wykonania przedmiotu zamówienia, zawierające koszty uzyskania wymaganych uzgodnień oraz stanowisk, postanowień i decyzji administracyjnych związanych z opracowaniem i zatwierdzeniem dokumentacji, realizacją i przekazaniem do użytkowania – szczegółowo reguluje wzór umowy.

1.1.2 Roboty budowlane.

W ramach części wykonawczej należy:
- wykonać roboty budowlane polegające na budowie”
- sieci cieplnej z przyłączem do budynku jednorodzinnego Daszyna 23
- węzła cieplnego dwufunkcyjnego (c.o. i c.w.u.) w budynku jednorodzinnym na działce 37/1 obręb
Daszyna – 1 szt
- węzłów cieplnych dwufunkcyjnych (c.o. i c.w.u.) w budynkach wielorodzinnych na działkach – 28/1;
28/2; 28/3 obręb Daszyna – 3 szt; w budynku użyteczności publicznej na działce
44/13 obręb Daszyna – 1szt
- węzłów cieplnych jednofunkcyjnych (c.w.u.) w budynkach wielorodzinnych na działkach –
39/7 – 2 budynki; 232/3; 232/10 obręb Daszyna – 4 szt; w budynkach użyteczności
publicznej na działkach 27 i 44/30 obręb Daszyna (2 szt w budynku dz. 44/30) – 3szt
- węzłów cieplnych jednofunkcyjnych (c.o.) w budynkach użyteczności publicznej na działkach
44/12 i 44/6 obręb Daszyna – 2szt
- usunąć wszystkie występujące kolizje w obszarze prowadzenia robót budowlanych
- wykonać niezbędne prace geodezyjne
Wytyczne wykonawcze.
I. Roboty przygotowawcze:
- wykonanie ogrodzenia i oznakowania placu budowy
- obsługa geodezyjna
II. Roboty budowlano-montażowe - budowa:
- sieci cieplnej z przyłączem do budynku jednorodzinnego Daszyna 23 (działka nr 37/1)
- węzła cieplnego dwufunkcyjnego (c.o. i c.w.u.) w budynku jednorodzinnym na działce 37/1 obręb Daszyna – 1 szt
- węzłów cieplnych dwufunkcyjnych (c.o. i c.w.u.) w budynkach wielorodzinnych na działkach – 28/1; 28/2; 28/3 obręb Daszyna – 3 szt; w budynku użyteczności publicznej na działce
44/13 obręb Daszyna – 1szt
- węzłów cieplnych jednofunkcyjnych (c.w.u.) w budynkach wielorodzinnych na działkach –
39/7 – 2 budynki; 232/3; 232/10 obręb Daszyna – 4 szt; w budynkach użyteczności
publicznej na działkach 27 i 44/30 obręb Daszyna (2 szt w budynku dz. 44/30) – 3szt
- węzłów cieplnych jednofunkcyjnych (c.o.) w budynkach użyteczności publicznej na działkach
44/12 i 44/6 obręb Daszyna – 2szt

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie wszelkich prób, pomiarów i badań, których pozytywny wynik warunkować będzie odbiór robót przez Zamawiającego.
Przy opracowaniu dokumentacji projektowej i wykonaniu robót budowlanych należy spełnić wymagania obowiązujących przepisów i norm. Poszczególne materiały powinny spełniać wymagania stosownych norm, być potwierdzone oznaczeniem CE lub posiadać inne dopuszczenia na rynek Polski.
Zakres rzeczowy i asortymentowy robót określa Program Funkcjonalno-Użytkowy – zwany PFU stanowiący załącznik do SIWZ.
Klasyfikacja ważności dokumentów:
Jeżeli zostaną znalezione dwuznaczności lub rozbieżności między dokumentami przetargowymi, to Zamawiający udzieli w tym zakresie niezbędnych szczegółowych wyjaśnień lub wyda Wykonawcy niezbędne polecenia, przy czym w przypadku rozbieżności miedzy SIWZ a ustawą lub PFU – pierwszeństwo mają zapisy odpowiednio ustawy i PFU

1.1.3 WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:
– w przypadku wystąpienia konieczności zajęcia pasa drogowego należy opracować, uzyskać akceptację Zamawiającego, uzgodnić z odpowiednimi władzami i zrealizować projekty organizacji ruchu na czas wykonywania robót, z uwzględnieniem możliwości dojazdu do poszczególnych posesji.
– roboty budowlane należy prowadzić w sposób zachowujący dostęp do terenów przyległych, a w tym do każdej działki sąsiadującej z projektowaną inwestycją; ewentualne zamknięcie ruchu na drogach samorządowych dopuszcza się w przypadku otrzymania zgody od odpowiedzialnego zarządcy drogi
- wybudowane obiekty, wszędzie tam gdzie to będzie możliwe dostępne będą dla osób niepełnosprawnych ruchowo
– w przypadku wystąpienia kolizji z istniejącą infrastrukturą sieciową należy zaprojektować i wykonać jej przebudowę lub zabezpieczenie.
W ramach projektu przewiduje się uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego:
– wszelkich uzgodnień, pozwoleń, decyzji i zgód niezbędnych do realizacji umowy, zgodnie z Wymaganiami Zamawiającego, w tym pozwolenia na realizację inwestycji/zgłoszenia robót budowlanych
– wszystkich warunków technicznych dotyczących ewentualnej przebudowy obiektów inżynierskich i infrastruktury technicznej, uzgodnień wymaganych prawem; projekty oraz budowa, przebudowa urządzeń infrastruktury technicznej (urządzenia teletechniczne, urządzenia energetyczne, sieci wodociągowe, urządzenia melioracyjne, system odprowadzenia wód deszczowych i ścieków sanitarnych) i obiektów inżynierskich powinny spełniać obowiązujące przepisy i normy.
– w przypadku potrzeby procedowania w myśl art. 9 obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Wykonawca jest zobowiązany uzyskać odstępstwa od przepisów techniczno- budowlanych w ramach zaakceptowanej kwoty umownej oraz czasu na ukończenie robót;
W ramach zaakceptowanej kwoty umowy z Wykonawcą należy uwzględnić koszty związane z:
– zawarciem umów na czasowe korzystanie z nieruchomości w przypadku potrzeby np. urządzenia tymczasowych objazdów, czy pozyskania terenów niezbędnych Wykonawcy do przeprowadzenia prac;
– zajęciem nieruchomości objętych pozwoleniem na wykonanie robót/zgłoszeniem robót budowlanych w zakresie ewentualnej przebudowy infrastruktury technicznej, w tym oznaczeniem w terenie, określeniem powierzchni, inwentaryzacją, powiadomieniem właścicieli oraz spisaniem protokołów o rozpoczęciu i zakończeniu zajęć;
– wypłatą odszkodowań z tytułu czasowego zajęcia nieruchomości, w wysokości uzgodnionej przez Wykonawcę z właścicielami nieruchomości lub ustalonej przez właściwe organy administracji publicznej (wraz kosztami ustalenia wysokości odszkodowania);
– uzyskaniem i realizacją obowiązków wynikających z uzgodnień dotyczących ewentualnych wyłączeń /włączeń u odpowiednich gestorów sieci
– koniecznością uzgodnienia z właściwymi organami terminu/ów ewentualnej wycinki oraz uprzątnięcia drzew i krzewów z zarządzanych przez gminę nieruchomości, dokonaniem wycinki drzew i usunięciem karpin po dokonanych wycinkach; zabezpieczeniem przed uszkodzeniami drzew na Placu Budowy i w sąsiedztwie Placu Budowy
– usunięciem, odwiezieniem urobku z obszaru robót ziemnych oraz przechowywaniem go w celu wykorzystania w końcowym etapie budowy (nadmiar ziemi należy zagospodarować zgodnie z obowiązującymi przepisami);
– zapewnieniem nadzoru archeologicznego w trakcie przygotowania terenu i w czasie prowadzenia robót wraz z dokonaniem wszelkich działań wynikających z nadzoru;
Zaplecze budowy powinno zostać zorganizowane na nieużytkach, terenach z zabudową usługową, przemysłową, magazynową, bez skupisk zieleni wysokiej; na terenie, do którego Wykonawca będzie posiadał tytuł prawny w postaci np. pisemnej zgody właściciela lub użytkownika wieczystego. Wykonawca ma ponadto obowiązek zapewnienia w rejonie aktualnie prowadzonych robót oraz na terenie zaplecza budowy przenośnych toalet oraz kontenerów na odpadki.
W ramach przygotowania i użytkowania zaplecza budowy należy podejmować wszelkie niezbędne działania w celu przestrzegania przepisów i norm dotyczących ochrony środowiska na Placu Budowy oraz na terenach przyległych, w tym unikać uszkodzeń lub uciążliwości dla osób trzecich, własności społecznej itp., wynikających ze skażenia, hałasu lub innych przyczyn powstałych podczas lub w następstwie wykonywania robót. Szczególną uwagę należy zwrócić na:
- lokalizację zaplecza budowy oraz dróg dojazdowych, mając na względzie porządkowanie terenu po zakończeniu inwestycji;
- przy wyjazdach z budowy na drogę asfaltową, należy zapewnić stanowiska do czyszczenia kół pojazdów.
- zachowanie środków ostrożności wraz z zabezpieczeniem terenu przed pożarem, zanieczyszczeniem powietrza i wody;
– gospodarkę odpadami należy prowadzić zgodnie z obowiązującą ustawą o odpadach
Podczas wykonywania budowy, teren na którym prowadzone są roboty budowlane musi być wydzielony, oznaczony i zabezpieczony przed dostępem osób trzecich. W wypadku wystąpienia kolizji wykopów z ciągami pieszymi, należy na czas prowadzenia robót ustawić pomosty gwarantujące bezpieczny ruch pieszych. W przypadku przejść pod drogami, należy na czas prowadzenia prac zapewnić użytkownikom dróg niezbędne objazdy, a w razie braku takich możliwości, nad wykopami należy ustawić pomosty umożliwiające przejazd pojazdów osobowych.
Projektant jest zobowiązany do pełnienia nadzoru autorskiego w ramach przedmiotu zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany wykonać roboty zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót i poleceniami inspektora nadzoru oraz zapewnić wysoką, ponad standardową jakość robót.

Zamawiający przewiduje następujące rodzaje odbiorów:
1) Odbiór dokumentacji projektowej, sporządzony nie wcześniej niż po uzyskaniu
prawomocnego pozwolenia na budowę/zgłoszeniu robót budowlanych
2) Odbiór częściowy robót budowlanych,
3) Odbiory robót zanikających i ulegających zakryciu,
Odbiór częściowy oraz odbiory robót zanikających i ulegających zakryciu, dokonywane będą przez Inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca winien zgłaszać gotowość do odbiorów, o których mowa wyżej, wpisem do Dziennika budowy.
4) Odbiór końcowy.
Wykonawca zgłosi Zamawiającemu gotowość do odbioru końcowego,
pisemnie w siedzibie Zamawiającego. Podstawą zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego, będzie faktyczne wykonanie robót, potwierdzone w Dzienniku budowy wpisem dokonanym przez kierownika budowy (robót) potwierdzonym przez Inspektora nadzoru inwestorskiego, przeprowadzenie rozruchu, w tym wymaganych prób i badań, potwierdzenie prawidłowości pracy urządzeń i osiągnięcia wymaganych parametrów.
Wraz ze zgłoszeniem do odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu następujące dokumenty:
a) Dziennik budowy,
b) Dokumentację podwykonawczą, opisaną i skompletowaną w dwóch egzemplarzach,
c) Wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych prób i sprawdzeń, instrukcje użytkowania i inne dokumenty wymagane stosownymi przepisami,
c) Oświadczenie Kierownika budowy (robót) o zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową, STWOR obowiązującymi przepisami i normami,
d) Dokumenty (atesty, certyfikaty) potwierdzające, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z art. 10 ustawy Prawo budowlane (opisane i ostemplowane przez Kierownika robót).

Zamawiający wyznaczy i rozpocznie czynności odbioru końcowego w terminie 7 dni roboczych od daty zawiadomienia go o osiągnięciu gotowości do odbioru końcowego. Zamawiający zobowiązany jest do dokonania lub odmowy dokonania odbioru końcowego, w terminie 14 dni od dnia rozpoczęcia tego odbioru. Za datę wykonania przez Wykonawcę zobowiązania, uznaje się datę odbioru, stwierdzoną w protokole odbioru końcowego. W przypadku stwierdzenia w trakcie odbioru wad lub usterek, Zamawiający może odmówić odbioru do czasu ich usunięcia a Wykonawca usunie je na własny koszt w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. W razie nie usunięcia w ustalonym terminie przez Wykonawcę wad i usterek stwierdzonych przy odbiorze końcowym, w okresie gwarancji oraz przy przeglądzie gwarancyjnym, Zamawiający jest upoważniony do ich usunięcia na koszt Wykonawcy. Nie później niż w ciągu 30 dni przed upływem terminu gwarancji i rękojmi Zamawiający wyznaczy odbiór pogwarancyjny. Wykonawca zobowiązany jest do udziału w tym odbiorze. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania napraw wszelkich usterek stwierdzonych w trakcie tego odbioru, w terminie umożliwiającym ich wykonanie, nie później jednak niż w terminie 21 dni.
Niezależnie od czynności odbiorowych, Zamawiający może kontrolować realizację inwestycji na każdym jej etapie, zarówno w zakresie rozwiązań projektowych, użytych materiałów i urządzeń oraz w trakcie wykonywania robót budowlanych.

Od Wykonawcy Zamawiający będzie wymagał:
- przejęcia terenu robót od Zamawiającego, lub użytkowników końcowych;
- organizacji placu budowy, a w razie potrzeby wykonania i uzgodnienia, również z Zamawiającym, projektu ruchu wraz z jego realizacją na czas budowy, z uwzględnieniem ewentualnej naprawy istniejących dróg i czasowe przystosowanie ich do potrzeb budowy.
- zabezpieczenia placu budowy;
- oznakowania budowy w formie tablicy informacyjnej, a w miejscach tego wymagających w formie tablic ostrzegawczych
- zabezpieczenia terenu robót (Wykonawca ponosi odpowiedzialność za odpowiedni dozór mienia na terenie budowy na własny koszt, w tym ochronę wyznaczonych punktów geodezyjnych, oraz prowadzi roboty zgodnie z przepisami bhp i ppoż); wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie szkody spowodowane niewykonaniem lub niewłaściwym wykonaniem ww. obowiązku;
- wykonania przedmiotu umowy z materiałów produkowanych na bieżąco, odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami), okazania, na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora nadzoru inwestorskiego, certyfikatów zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną każdego używanego na budowie wyrobu. Materiały te powinny również spełniać normy określone w projekcie oraz STWOR. Zamawiający wymaga przestrzegania zasady równoważności norm. Jeśli w dokumentacji zamówienia materiały, urządzenia oraz roboty spełniać mają odpowiednie normy, będą obowiązywać postanowienia najnowszych ich wydań. W przypadku, gdy powołano się na konkretne normy i przepisy, Zamawiający dopuszcza stosowanie innych im odpowiadających, pod warunkiem zapewnienia nie gorszego poziomu wykonania w porównaniu z poziomem, jaki zapewniają te pierwsze.
- zapewnienia na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji; jako wytwarzający odpady Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z następujących ustaw:
a) obowiązującej Ustawy Prawo ochrony środowiska,
b) obowiązującej Ustawy o odpadach
Powołane przepisy prawne Wykonawca zobowiązuje się stosować z uwzględnieniem ewentualnych zmian stanu prawnego w tym zakresie;
- stosowania się do przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego;
- ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów bhp, ochronę p.poż i dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie realizacji Przedmiotu Zamówienia lub mających związek z prowadzonymi robotami;
- terminowego wykonania i przekazania do eksploatacji przedmiotu Zamówienia oraz oświadczenia, że roboty ukończone przez niego są całkowicie zgodne z umową, projektem i STWOR i odpowiadają potrzebom, dla których są przewidziane według umowy;
- ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonaniem Przedmiotu Zamówienia;
- ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów;
- dostarczania w toku realizacji inwestycji niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu zamówienia;
- zabezpieczenia instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót;
- dbania o porządek na terenie robót oraz utrzymywania terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych;
- uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji;
- kompletowania w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przygotowania do odbioru końcowego kompletu dokumentacji niezbędnych przy odbiorze;
- usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez nadzór inwestorski w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia.
- ponoszenia wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości.
- posiadania polis ubezpieczeniowych, ważnych nie później niż od daty podpisania umowy do czasu odbioru końcowego obejmujących:
- Ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w związku z realizacją niniejszej umowy, ubezpieczenia od zniszczenia wszelkiej własności spowodowanego działaniem, zaniechaniem lub niedopatrzeniem pracowników Wykonawcy zgodnie ze wzorem umowy
- Ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej deliktowej z tytułu prowadzonej działalności wobec powierzonego mienia i osób trzecich od zniszczenia wszelkiej własności spowodowanego działaniem, zaniechaniem lub niedopatrzeniem Wykonawcy zgodnie ze wzorem umowy - niezwłocznego informowania Zamawiającego (Inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót.
- przestrzeganie zasad bezpieczeństwa, BHP, p.poż.
- zapewnienia wykonania i kierowania robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane; zmiana którejkolwiek z osób wyznaczonych w ofercie Wykonawcy do kierowania robotami, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego; Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;
- prowadzenia przez Kierownika budowy (robót) dziennika budowy.
- przygotowania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej.
- udziału w projektowaniu głównych projektantów wskazanych w ofercie Wykonawcy;
- ograniczenia transportu drogowego do pojazdów nie przekraczających 1- ton nacisku na jedną oś.
- przeniesienia praw własności intelektualnej w zakresie całej opracowanej dokumentacji odnoszącej się do przedmiotu zamówienia

Odpowiedzialność Wykonawcy:
Wykonawca odpowiada za ochronę budynków, instalacji i za urządzenia podziemne zlokalizowane w obszarze prowadzenia robót budowlanych i jest zobowiązany do prowadzenia robót w taki sposób, aby stan tych obiektów nie uległ pogorszeniu. W przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia będzie odpowiedzialny za ich naprawę lub odbudowę. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy. O fakcie ewentualnego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora nadzoru, Zamawiającego i gestorów oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonywaniu napraw. Wykonawca będzie odpowiadać również finansowo za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia urządzeń podziemnych.

Wykonawca odpowiada za pojazdy lub ładunki o nadmiernym obciążeniu, które mogą uszkodzić nowo ukończony zakres robót. W takim przypadku Wykonawca będzie odpowiedzialny za naprawę wszelkich robót w ten sposób uszkodzonych.

Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę robót, materiałów w okresie realizacji inwestycji tj. do dnia ich ostatecznego odbioru.
Wykonawca odpowiedzialny jest za stosowanie wszystkich przepisów powiązanych z realizacją inwestycji.
Wykonawca odpowiedzialny jest za przestrzeganie praw autorskich i patentowych, w tym za wypełnienie wymagań dotyczących ewentualnego wykorzystania opatentowanych urządzeń lub metod i przedstawienie Zamawiającemu zezwoleń i innych dokumentów w tym zakresie.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za materiały składowane na terenie budowy lub poza nim, w okresie zanim zostaną wykorzystane do robót objętych zamówieniem, w tym ich jakość, parametry i dostępność do kontroli. Miejsca składowania muszą być uzgodnione z Zamawiającym.
Wykonawca odpowiada za sprzęt funkcjonujący na terenie budowy zarówno pod względem jego zgodności z ofertą jak i pod względem spełnienia norm ochrony środowiska i przepisów jego użytkowania. Sprzęt musi posiadać aktualne dokumenty potwierdzające jego możliwość użytkowania.
Wykonawca odpowiada za wymaganą ilość środków transportu niezbędną do sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia oraz za posiadanie odpowiednich zezwoleń i badań technicznych do ich użytkowania.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wysoką jakość wykonanych prac i zastosowanych materiałów zgodnie z dokumentacją techniczną i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz umową, w tym prac geodezyjnych związanych z wytyczeniem obiektów. Błędy lub braki w dokumentacji technicznej nie zwalniają Wykonawcy z tej odpowiedzialności. O takim przypadku Wykonawca powinien natychmiast powiadomić inspektora nadzoru i projektanta.
Kontrola jakości robót.
Wszystkie wyroby budowlane wykorzystane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą pozostawać w zgodzie z jednym z trzech poniższych dokumentów:
- z kryteriami technicznymi – wyroby podlegające certyfikacji na Znak Bezpieczeństwa
- z właściwą przedmiotowo Polską Normą
- z Aprobatą Techniczną - dla wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy lub wyrobów, których właściwości (odnoszące się do wymagań podstawowych) różnią się istotnie od właściwości określonych w Polskiej Normie.
Do kontroli jakości materiałów i urządzeń dostarczanych na budowę do realizacji zamówienia upoważniony jest inspektor nadzoru. Jeżeli w trakcie realizacji umowy inspektor nadzoru zakwestionuje jakość dostarczonych wyrobów, Wykonawca zobowiązany jest wymienić je na zgodne z wymaganiami zamówienia. Wszystkie dodatkowe koszty z tym związane ponosi Wykonawca. Polecenia inspektora nadzoru dotyczące usunięcia wadliwych wyrobów lub robót będą wykonywane w czasie wyznaczonym przez inspektora nadzoru, pod groźbą zatrzymania robót. Skutki finansowe z tego tytułu ponosi Wykonawca. Akceptacja bądź jej odmowa przez inspektora nadzoru przyjęcia materiałów i elementów robót będą wynikały z wymagań zawartych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych oraz odpowiednich przepisach i normach.
Nadzór archeologiczny.
Zobowiązuje się Wykonawcę do natychmiastowego przerwania prowadzonych robót w przypadkach natrafienia na obiekty archeologiczne i powiadomienia o tym Zamawiającego i Konserwatora Zabytków. Roboty mogą zostać wznowione po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego. W przypadku konieczności dalszego prowadzenia robót przy dziale nadzoru archeologicznego, koszty z tym związane obciążają Wykonawcę.
W ramach zadania Zamawiający zapewni:
- uzyskanie zgód właścicieli na realizację na ich terenie Przedmiotu Zamówienia;
- nadzór inwestorski;
- współdziałanie w zakresie niezbędnym dla realizacji Przedmiotu Zamówienia;
- zaopiniowanie i ustosunkowywanie się do uwag i wniosków Wykonawcy;
- wskazanie miejsc poboru energii elektrycznej i wody;
- przeprowadzanie odbiorów;
- odniesienie się do zaproponowanych rozwiązań projektowych, w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dnia przedłożenia ich przez Wykonawcę.
oraz:
- wskaże lokalizację wykonania Przedmiotu Zamówienia
- umożliwi wstęp na teren realizacji inwestycji;
- zapewni dojazd do terenu budowy.

Szczegółowy zakres robót wynika z załączonego do SIWZ Programu Funkcjonalno - Użytkowego (załącznik nr 1)

Zamawiający zaleca, aby Dostawca dokonał wizji w miejscu instalowania urządzeń i wyposażenia celem sprawdzenia warunków, w tym warunków związanych z dostawami będącymi przedmiotem zamówienia, czy też uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny zakresu niezbędnego do kompleksowego wykonania pełnego zakresu zamówienia.
Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia inwentaryzacji fotograficznej placu budowy, polegającej w szczególności na uwidocznieniu jego stanu. Inwentaryzację należy przekazać Zamawiającemu przed przystąpieniem do robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 71.32.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 494000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. ,,GODLEŚ’’ Arkadiusz Godlewski
Email wykonawcy: godles@onet.pl
Adres pocztowy: Romartów 27
Kod pocztowy: 99-335
Miejscowość: Witonia
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 474780.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 474780.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 474780.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.