eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dzielnica Włochy m.st. Warszawy: Realizacja budżetów partycypacyjnych z podziałem na części: Cz. I - Zaprojektowanie i wykonanie robót związanych z budową boiska wielofunkcyjnego przy ul. Tynkarskiej, w ramach projektu partycypacyjnego nr 2252; Cz. II- Wykonanie terenu zieleni z placem zabaw i toaletą dla psów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-01

Ogłoszenie nr 510530206-N-2020 z dnia 2020-12-01 r.
Dzielnica Włochy m.st. Warszawy:

Dzielnica Włochy m.st. Warszawy: Realizacja budżetów partycypacyjnych z podziałem na części: Cz. I - Zaprojektowanie i wykonanie robót związanych z budową boiska wielofunkcyjnego przy ul. Tynkarskiej, w ramach projektu partycypacyjnego nr 2252; Cz. II- Wykonanie terenu zieleni z placem zabaw i toaletą dla psów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 582016-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540180643-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Dzielnica Włochy m.st. Warszawy, krajowy numer identyfikacyjny 01525966300179, Al. Krakowska 257, 02-133 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 022 4434200, 022 4434330
faks: 022 4434203
e-mail: agrzymala@um.warszawa.pl, adebowska@um.warszawa.pl
www: www.ud-wlochy.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dzielnica Włochy m.st. Warszawy: Realizacja budżetów partycypacyjnych z podziałem na części: Cz. I - Zaprojektowanie i wykonanie robót związanych z budową boiska wielofunkcyjnego przy ul. Tynkarskiej, w ramach projektu partycypacyjnego nr 2252; Cz. II- Wykonanie terenu zieleni z placem zabaw i toaletą dla psów

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PNS29/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Realizacja budżetów partycypacyjnych z podziałem na części: Cz. I – Zaprojektowanie i wykonanie robót związanych z budową boiska wielofunkcyjnego przy ul. Tynkarskiej, w ramach projektu partycypacyjnego nr 2252, Cz. II- Wykonanie terenu zieleni z placem zabaw i toaletą dla psów 1)Opis przedmiotu zamówieniach- (cz. I) Obiekt: teren położony przy ul. Tynkarskiej na dz. ew. nr 2/2, 3/2, 4/2 z obrębu 2-08-30 w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy a)Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo- kosztorysowej: - projekt budowlano- wykonawczy boiska wielofunkcyjnego wraz z utwardzeniem terenu na dz. ew. nr 4/2 z obrębu 2-08-30, - wykonanie wersji elektronicznej dokumentacji projektowo- kosztorysowej, - wykonanie przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, b) Wykonanie realizacji przedmiotowego zadania i wykonanie dokumentacji powykonawczej 2) Opis przedmiotu zamówieniach- (cz. II) Obiekt: teren położony przy ul. Tynkarskiej na dz. ew. nr 2/2, 3/2, 4/2 z obrębu 2-08-30 w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy. Zakres prac i specyfikacje ich wykonania – teren przeznaczony do objęcia pracami zawiera się w obszarze oznaczonym w części graficznej opracowania pn.: „Projekt terenu zieleni z placem zabaw i toaletą dla psów w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy, dla zwycięskiego zamierzenia Budżetu obywatelskiego 2020 nr ESOG 1817” wykonany przez Green Pi Pracownię Architektury Krajobrazu mgr inż. Marta Kulbicka z siedzibą w Warszawie (03-291) przy ul. Św. Wincentego 112/130. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: robót z zakresu kształtowania terenów zielonych, robót ziemnych i przygotowawczych, w tym ukształtowania terenu, zebranie i wywiezienie i utylizację zanieczyszczeń, wykonanie ogrodzenia, dostawę i montaż drobnych form architektonicznych w tym urządzeń do ćwiczeń i zabawy dla psów oraz koszy i ławek parkowych, wykonanie trawnika i ciągów komunikacyjnych o nawierzchniach mineralnych. 2. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę (art. 29 ust. 3a ustawy)-(cz. I) 1)Zgodnie z § 2 pkt. 4 Wzoru umowy Wykonawca lub podwykonawca w całym okresie realizacji robót budowlanych zobowiązany jest do zatrudnienia, na podstawie umowy o pracę, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.), osobę/osoby wykonujące czynności polegające na wykonywaniu: robót przygotowawczych, robót brukarskich, robót ziemnych, robót związanych z wykonaniem nawierzchni poliuretanowej oraz prac związanych z usunięciem zarośli i nasadzeniem drzew. 3. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę (art. 29 ust. 3a ustawy)- (cz. II) 1) Zgodnie z § 3ust. 3 Wzoru umowy Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest w całym okresie realizacji Umowy zatrudnić, na podstawie umowy o pracę – w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.), osobę/osoby wykonujące czynności polegające na: robotach ziemnych i przygotowawczych, dostawie i montażu drobnych form architektonicznych (DFA), wykonaniu ogrodzenia, założeniu trawnika i wykonaniu drogi dojazdowej. KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE PRZEPISU PRAWA zawarta jest w SIWZ cz. VIII pkt. 2.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 45.11.27.20

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Dzielnica Włochy m.st. Warszawy: Realizacja budżetów partycypacyjnych z podziałem na części: Cz. I – Zaprojektowanie i wykonanie robót związanych z budową boiska wielofunkcyjnego przy ul. Tynkarskiej, w ramach projektu partycypacyjnego nr 2252;

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 298520.97 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: AK SPORT Andrzej Gniado
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lipowa 7
Kod pocztowy: 05-079
Miejscowość: Okuniew
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 248097.15

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 248097.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 248097.15
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Dzielnica Włochy m.st. Warszawy: Realizacja budżetów partycypacyjnych z podziałem na części: Cz. II- Wykonanie terenu zieleni z placem zabaw i toaletą dla psów

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważnia się na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.