eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Zakup aparatury medycznej do Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu realizowany w ramach projektu - Poprawa dostępności i podniesienia jakości świadczeń zdrowotnych na rzecz ograniczenia zachorowalności mieszkańców regionu w związku z pojawieniem się COVID-19

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-01

Ogłoszenie nr 510529942-N-2020 z dnia 2020-12-01 r.
Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu:

Zakup aparatury medycznej do Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu realizowany w ramach projektu - Poprawa dostępności i podniesienia jakości świadczeń zdrowotnych na rzecz ograniczenia zachorowalności mieszkańców regionu w związku z pojawieniem się COVID-19

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Zamówienie jest częścią projektu realizowanego w ramach RPO WD 2014-2020, Nr Projektu: RPDS.06.02.00-02-0001/20
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 597860-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu, krajowy numer identyfikacyjny 89004717900000, ul. Paderewskiego 10, 58-301 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 748 877 183
faks: 748 877 103
e-mail: sadowska@szpital.walbrzych.pl
www: www.bip.szpital.walbrzych.pl

adres profilu nabywcy: zamowieniapubliczne@szpital.walbrzych.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - SPZOZ

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup aparatury medycznej do Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu realizowany w ramach projektu - Poprawa dostępności i podniesienia jakości świadczeń zdrowotnych na rzecz ograniczenia zachorowalności mieszkańców regionu w związku z pojawieniem się COVID-19

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/PN/12/RPO-2/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup aparatury medycznej do Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu realizowany w ramach projektu - Poprawa dostępności i podniesienie jakości świadczeń zdrowotnych na rzecz ograniczenia zachorowalności mieszkańców regionu w związku z pojawieniem się COVID-19”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację dostawy do dnia 15.12.2020 r., do Zamawiającego z podziałem na części:


Część nr 1 – pompa strzykawkowa – szt. 4
Część nr 2 – podgrzewacz do pokarmu – szt. 1
Część nr 3 – aparat do mierzenia ciśnienia – szt. 1
Część nr 4 – aparat do szybkiego toczenia płynów – szt. 1
Część nr 5 – diatermia chirurgiczna – szt. 1
Część nr 6 – kardiomonitor – szt. 1
Część nr 7 – laryngoskop do trudnej intubacji – szt. 1
Część nr 8 – wózek anestezjologiczny – szt. 1
Część nr 9 – pulsoksymetr – szt. 3
Część nr 10 – zestaw do intubacji – szt. 5
Część nr 11 – skaner do automatycznego pomiaru i wykrywania stanów gorączkowych – szt. 1
Część nr 12 – oczyszczacz powietrza - szt. 1 + zestaw filtrów do oczyszczacza powietrza – szt. 5
część nr 13 - generator pary z akcesoriami – szt. 3
część nr 14 – mikroskop do badań cytologicznych – szt. 1
część nr 15 - urządzenie do dezynfekcji poprzez zamgławianie szt. 2 wraz z preparatem - 38

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w OPZ - Specyfikacji Technicznej oferowanych urządzeń - stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
a)okres gwarancji i rękojmia min. 24 -36 m-cy,

b)Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z paszportem, dokument
dopuszczający do użytkowania na terenie Polski (CE, deklaracja zgodności, wpis do rejestru wyrobów
medycznych) - należy dołączyć do oferty i należy dostarczyć wraz z dostawą do Zamawiającego.

c) Przeprowadzenie przez Wykonawcę szkoleń aplikacyjnych dla lekarzy i pielęgniarek oraz
użytkowników w zakresie dostarczonych urządzeń i oprogramowania

d)Termin realizacji zamówienia - do dnia 15.12.2020 r
e)Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producentów w taki sposób, aby możliwa była
identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 33.10.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: pompa strzykawkowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 14000 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Fresenius Kabi Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Jerozolimskie 134
Kod pocztowy: 02-305
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 15422.40

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 15422.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 28598.40
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: podgrzewacz do pokarmu

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 punkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm. ), Zamawiający unieważnia postępowanie dla części nr 2 z uwagi na to, iż w terminie wyznaczonym do składania ofert nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: aparat do mierzenia ciśnienia

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 punkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm. ), Zamawiający unieważnia postępowanie dla części nr 3 z uwagi na to, iż w terminie wyznaczonym do składania ofert nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: aparat do szybkiego toczenia płynów

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 punkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm. ), Zamawiający unieważnia postępowanie dla części nr 4 z uwagi na to, iż w terminie wyznaczonym do składania ofert nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: diatermia chirurgiczna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 68000 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Erbe Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Rzeczpospolitej 14 lok 2.8
Kod pocztowy: 02-972
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 74196

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 74196
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 74196
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: kardiomonitor

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 34000 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Biameditek Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Elewatorska 58
Kod pocztowy: 15-620
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 34992

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 34992
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 34992
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: laryngoskop do trudnej intubacji

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 punkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm. ), Zamawiający unieważnia postępowanie dla części nr 7 z uwagi na to, iż w terminie wyznaczonym do składania ofert nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: wózek anestezjologiczny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2000 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Konkret Sp. z o.o., Sp. K.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 15A
Kod pocztowy: 86-200
Miejscowość: Chełmno
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 10698.48

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10698.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 10800
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: pulsoksymetr

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 16800 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Biameditek Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Elewatorska 58
Kod pocztowy: 15-620
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 17998.20

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 17998.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 17998.20
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 10
NAZWA: zestaw do intubacji

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 punkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm. ), Zamawiający unieważnia postępowanie dla części nr 10, z uwagi na to, iż w terminie wyznaczonym do składania ofert nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 11
NAZWA: skaner do automatycznego pomiaru i wykrywania stanów gorączkowych

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 punkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm. ), Zamawiający unieważnia postępowanie dla części nr 11 z uwagi na to, iż w terminie wyznaczonym do składania ofert nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 12
NAZWA: oczyszczacz powietrza szt. 1 plus zestaw filtrów do oczyszczacza powietrza szt. 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 22000 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Aparatura Medyczna Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gen. Ignacego Prądzyńskiego 50/41
Kod pocztowy: 50-433
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 26900

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 26900
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 26900
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 13
NAZWA: generator pary wraz z akcesoriami

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 punkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm. ), Zamawiający unieważnia postępowanie dla części nr 13 z uwagi na to, iż w terminie wyznaczonym do składania ofert nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 14
NAZWA: mikroskop do badań cytologicznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 14000 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Conbest Sp. z o.o. Firma Inżyniersko-Handlowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Obrońców Modlina 16
Kod pocztowy: 30-733
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 14864.52

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 14864.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 14864.52
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 15
NAZWA: urządzenie do dezynfekcji poprzez zamgławianie wraz z preparatem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 38934.60 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Greenpol Instytut Kształtowania Środowiska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Stefana Żeromskiego 10/4
Kod pocztowy: 65-066
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 35487.24

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 35487.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 35487.24
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.