eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynica - Zdrój › Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę środków dezynfekcyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr. J. Dietla w Krynicy-Zdroju.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-01

Ogłoszenie nr 510529712-N-2020 z dnia 2020-12-01 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju:

Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę środków dezynfekcyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr. J. Dietla w Krynicy-Zdroju.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 599914-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540211263-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju, krajowy numer identyfikacyjny 30058700000000, ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica - Zdrój, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 018 4712807, 4715196
faks: 184 712 338
e-mail: zampub@szpital-krynica.pl
www: www.szpital-krynica.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Podmiot leczniczy utworzony przez jednostkę samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę środków dezynfekcyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr. J. Dietla w Krynicy-Zdroju.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SPZOZ-ZP-271-27/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 6 części (pakietów).
Pakiet 3 Dostawa środków do dezynfekcji sprzętu medycznego
Pakiet 4 Dostawa środków do dezynfekcji rąk
Pakiet 5 Dostawa środków do dezynfekcji sprzętu medycznego
Pakiet 6 Dostawa środków do dezynfekcji w Centralnej Sterylizatorni
Dostawa przedmiotu zamówienia przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 33.63.16.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: PAKIET NR 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 140517.40 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO "CEZAL" S.A.O/KRAKÓW
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. BALICKA 117
Kod pocztowy: 30-149
Miejscowość: KRAKÓW
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 147656.19

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 147656.19
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 147656.19
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: PAKIET NR 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 27464.50 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: MEDILAB SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. WYSOCKIEGO 6C
Kod pocztowy: 03-371
Miejscowość: WARSZAWA
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 27556.20

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 27556.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 27556.20
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: PAKIET NR 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7618.32 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: MEDIM SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. PUŁAWSKA 45B
Kod pocztowy: 05-500
Miejscowość: WARSZAWA
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 8870.69

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8870.69
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8870.69
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: PAKIET NR 4

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie pakietu nr 4:

W związku z tym, iż Zamawiający udzielił omyłkowo odpowiedzi nr 26 wyjaśnień z dnia 27.10.2020 r. skutkującej dopuszczeniem dozowników manualnych Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia części (pakiet 4).
Uzasadnienie prawne:
art. 93 ust.1 pkt 7 ustawy o Zamówieniach Publicznych (Dz.U. z 2019 poz. 1843)
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający od lat zabezpiecza newralgiczne punkty dezynfekcji rąk dozownikami bezdotykowymi, dlatego w okresie pandemii obniżenie standardu bezpieczeństwa przez wymianę ich na manualne nie leży w interesie Zamawiającego, zwłaszcza w sytuacji w której Szpital został wyznaczony do zabezpieczenia łóżek II poziomu dla pacjentów podejrzanych i zakażonych SARS CoV-2. Wymiana dozowników bezdotykowych na dozowniki manualne znacznie zwiększy ryzyko przenoszenia zakażeń krzyżowych w szpitalu, a co za tym idzie ryzyko ograniczenia ilości personelu potrzebnego do świadczenia usług medycznych.
W związku z powyższym Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia postępowania w zakresie pakietu nr 4, gdyż postępowanie w zakresie tej części zamówienia obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.



CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: PAKIET NR 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9176.24 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: MEDIA-MED SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. PROMIENISTYCH 7
Kod pocztowy: 31-481
Miejscowość: KRAKÓW
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 11235.24

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11235.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11235.24
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: PAKIET NR 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 26460.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: SCHULKE POLSKA SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. AL.JEROZOLIMSKIE 132
Kod pocztowy: 02-305
Miejscowość: WARSZAWA
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 26190.31

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 26190.31
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 26190.31
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.