To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-30
Zaprojektowanie, dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli oraz innego wyposażenia w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Marii Dąbrowskiej w Ostrowi Mazowieckiej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 599331-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 297453162
e-mail: bibl@ostrowmaz.pl
www: http://www.bip.ostrowmaz.pl/public/?id=191497
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zaprojektowanie, dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli oraz innego wyposażenia w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Marii Dąbrowskiej w Ostrowi Mazowieckiej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): MBP.26.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zaprojektowanie, dostawa i montaż w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Marii Dąbrowskiej w Ostrowi Mazowieckiej fabrycznie nowych mebli oraz innego wyposażenia, zgodnie z warunkami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ), a także świadczenie usług serwisu gwarancyjnego na warunkach określonych w umowie (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) przyjazd Wykonawcy do budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Marii Dąbrowskiej w Ostrowi Mazowieckiej (ul. 11 Listopada 8) i dokonanie szczegółowych pomiarów pomieszczeń. Udostępnienie pomieszczeń do pomiarów odbędzie się w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, 2) zaprojektowanie i sporządzenie wizualizacji mebli oraz innego wyposażenia, a następnie dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji zawierającej opisy i rysunki rozmieszczenia mebli i innego wyposażenia oraz rysunki warsztatowe/wykonawcze mebli (2 egzemplarze w wersji papierowej oraz wersja elektroniczna - rysunki w formacie .pdf), 3) przeprowadzenie konsultacji i uzgodnień z Zamawiającym, a następnie dostosowanie, zaprojektowanych mebli do urządzeń i sprzętu oraz do warunków pomieszczeń (w szczególności: wymiarów pomieszczeń, miejsc poboru wody, energii elektrycznej, odpływów kanalizacyjnych, wylotów wentylacyjnych) i zaleceń przyszłych użytkowników, 4) uzyskanie od Zamawiającego pisemnej akceptacji ostatecznego projektu mebli i elementów wyposażenia, w tym zgody w zakresie kolorystyki, jakości i staranności wykonania elementów przedmiotu zamówienia. Przez pisemną akceptację uważane jest podpisanie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu zdawczo – odbiorczego, o którym mowa w umowie. 5) wykonanie i dostarczenie fabrycznie nowych mebli i elementów wyposażenia zgodnie z ilością, kryteriami i parametrami zaakceptowanymi przez Zamawiającego. Odstępstwa w ww. zakresie obciążają Wykonawcę, którego odpowiedzialność nie ustaje nawet wówczas kiedy Zamawiający lub inny podmiot działający w jego imieniu, dokona odbioru przedmiotu zamówienia, 6) rozpakowanie, rozładunek mebli/wyposażenia ze środka transportu oraz jego przetransportowanie (wniesienie) na miejsca wskazane przez Zamawiającego, a także usunięcie wszelkich powstałych, w wyniku tych czynności odpadów i nieczystości oraz zutylizowanie powstałych odpadów, 7) zmontowanie mebli i innych elementów wyposażenia, 8) doprowadzenie pomieszczeń do stanu zastanego poprzez posprzątanie części obiektu objętego dostawą i montażem przed zgłoszeniem wykonanych prac do odbioru końcowego, 9) świadczenie usług serwisu gwarancyjnego na warunkach określonych w umowie. 3. Zaoferowany przez Wykonawcę asortyment objęty przedmiotem zamówienia: 1) powinien być wykonany z zaakceptowanych przez Zamawiającego materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, na które wydano poświadczenie lub certyfikat na znak bezpieczeństwa albo certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z odpowiednią normą lub aprobatą techniczną, 2) powinien nadawać się do użytkowania zgodnie z funkcją i przeznaczeniem, niezwłocznie po jego dostarczeniu i zamontowaniu. 4. Na przedmiot zamówienia oraz zrealizowane prace Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres minimum 36 miesięcy. Okres gwarancji i jakości jest jednym z kryteriów oceny ofert. 5. Szczegółowy zakres obowiązków i praw Wykonawcy określa wzór umowy. 6. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca, gdzie będą przeprowadzane dostawy i montaż elementów przedmiotu zamówienia, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac oraz uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do prawidłowego skalkulowania ceny i uwzględnia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzenia miejsca dostaw i montażu poniesie Wykonawca. 7. Nazwy własne materiałów, produktów, urządzeń, usług, systemów lub procesów podanych w niniejszej specyfikacji lub złącznikach (a w szczególności w Opisie przedmiotu zamówienia) służą wyłącznie do podania minimalnych wymagań i parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia ich innymi równoważnymi produktami, materiałami, urządzeniami, usługami, systemami lub procesami o parametrach równoważnych, nie gorszych niż opisane w wyżej wymienionych dokumentach. Jeśli Wykonawca skorzysta z tej możliwości i zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymagania określone przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 39.15.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 166667.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: GMP TECH Grzegorz Iwańczuk
Email wykonawcy: grzegorzi5@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Bagińska 52
Kod pocztowy: 07-300
Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 161027.91
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 254737.92
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z OSTROWI MAZOWIECKIEJ
- Remont nawierzchni drogi gminnej - ulicy Szkoły Podchorążych Piechoty w Ostrowi Mazowieckiej
- Dostawa oraz montaż jednostki grzewczo - chłodniczej SPA-4 firmy VBW Engineering (wraz z utylizacją starej)
- Budowa integracyjnego, ogólnodostępnego placu zabaw zlokalizowanego na terenie Ogródka Jordanowskiego przy ul. Różańskiej w Ostrowi Mazowieckiej
- Dostawa i montaż sprzętu oraz wyposażenia kuchennego do szkoły podstawowej i przedszkola publicznego przy ul. Partyzantów w Ostrowi Mazowieckiej.
- "Modernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Ostrowi Mazowieckiej" "Zagospodarowanie terenu przy Zespole Szkół Nr 2 w Ostrowi Mazowieckiej"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń biurowych oraz elementów wyposażenia sal lekcyjnych w nowo powstałym skrzydle Szkoły Podstawowej nr 11 im. Władysława Broniewskiego w Tarnowskich Górach
- W-5 ZP/5/2024 Remont korytarza fragmentu II piętra w budynku A-4 Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ
- Budowa Przedszkola i Żłobka w Starej Błotnicy
- Termomodernizacja oraz rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej w Lewinie Kłodzkim wraz z dostawą wyposażenia obiektu
- Dostawa mebli do Bursy szkolnej nr 2 przy Zespole Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie
- dostawa mebli i wyposażenia typowego oraz regałów książkowych metalowych
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.