eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard › Zaprojektowanie i realizacja zadania inwestycyjnego pn. Budowa kontenerowego systemu kompostowania odpadów organicznych i kuchennych na terenie Instalacji Komunalnej w Łęczycy, gmina Stara Dąbrowa - II postępowanie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-30

Ogłoszenie nr 510528453-N-2020 z dnia 2020-11-30 r.
Zakład Zagospodarowania Odpadów Stargard Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością:

Zaprojektowanie i realizacja zadania inwestycyjnego pn. Budowa kontenerowego systemu kompostowania odpadów organicznych i kuchennych na terenie Instalacji Komunalnej w Łęczycy, gmina Stara Dąbrowa - II postępowanie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 587511-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540190881-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Zagospodarowania Odpadów Stargard Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny 32073773800000, ul. Bogusława IV 15, 73-110 Stargard, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska

telefon: 91 573 35 36
faks: 91 573 35 36
e-mail: monika.marcinkiewicz@zzo.stargard.pl
www: www.zzo.stargard.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i realizacja zadania inwestycyjnego pn. Budowa kontenerowego systemu kompostowania odpadów organicznych i kuchennych na terenie Instalacji Komunalnej w Łęczycy, gmina Stara Dąbrowa - II postępowanie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP 4/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i realizacja inwestycji pn. Budowa kontenerowego systemu kompostowania odpadów organicznych i kuchennych na terenie instalacji komunalnej w Łęczycy, gmina Stara Dąbrowa: a) opracowanie projektu budowlano – wykonawczego oraz uzyskanie pozwolenia na budowę; b) wykonanie robót budowlanych sieciowych (sieć wodociągowa, kanalizacyjna, technologiczna, elektryczna, niskie prądy NN); c) dostawę urządzeń wraz z wyposażeniem i instalacją; d) rozruch, szkolenia, zgłoszenie zakończenia robót, dokumentacja powykonawcza oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, jeżeli będzie wymagane. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający zawarł w Programie Funkcjonalno – Użytkowym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ 2. Zamawiający wskazuje, że minimalny zakres zamówienia (część gwarantowana) dotyczy opracowania projektu budowlano – wykonawczego oraz uzyskania pozwolenia na budowę. Należy zaprojektować i uzyskać pozwolenie budowlane dla realizacji zadania inwestycyjnego „Budowa kontenerowego systemu kompostowania odpadów organicznych i kuchennych na terenie instalacji komunalnej w Łęczycy, gmina Stara Dąbrowa” zgodnie z poniższymi wymaganiami Zamawiającego: Założenia i Cele: Głównym założeniem realizowanego zadania jest przetwarzanie odpadów kuchennych i odpadów ulegających biodegradacji dla zastosowania technologii tlenowej stabilizacji odpadów przy użyciu kompostowni kontenerowej dla odpadów o kodach: 20 01 08 - odpady kuchenne ulegające biodegradacji, 20 02 01 - odpady ulegające biodegradacji, w ilości łącznej 1500 Mg/rok. Obiekty powstaną w miejscu istniejącego Placu dojrzewania, tj. kontenery kompostujące zostaną ustawione na tym placu wraz z wentylatorownią kontenerową, biofiltrem kontenerowym (może być zintegrowany z płuczką wodną) i sterownią kontenerową przeznaczoną na ustawienie szafy sterowniczej. W ten sposób zakład - ulepszy technologię przetwarzania odpadów, a kontenery kompostujące będzie można załadować w ciągu kilku dni. Głównymi celami dla realizowanego zadania są: Stabilizacja tlenowa w czasie min. 14 dni do ok. 21 dni w kontenerach szczelnych i mobilnych przystosowanych do obsługi pojazdem specjalistycznym typu hakowiec odpornych na skrajnie trudne warunki środowiska pracy. Wyprodukowany produkt powinien po bioreaktorach osiągnąć AT4 ≤ 20 mg O2/g. suchej masy, natomiast po procesie dojrzewania AT4 ≤ 10 mg O2/g. suchej masy. Spełnienie wymagań dla Najlepszej Dostępnej Techniki (BAT), oraz wszystkich aktualnych i planowanych przepisów prawnych, a w tym zapisów zawartych w znowelizowanej Ustawie o odpadach z 20.07.2018 r. Dz. U. nr 2018, oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy. Zamawiający wymaga spełnienia zabezpieczenia p. pożarowego zgodnego z powyższą ustawą. Zakres rzeczowy prac projektowych obejmuje: Wykonanie projektu budowlanego i projektów branżowych o uszczegółowieniu w stopniu umożliwiającym realizację bez konieczności wykonywania projektów wykonawczych, pozyskanie mapy do celów projektowych oraz uzyskanie pozwolenia na budowę dla sytemu 8-kontenerowej kompostowni. Projekt budowlany winien być zgodny z zapisami decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, oraz zapisami Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego. Projekt powinien uwzględniać dwa etapy budowy kompostowni kontenerowej: a) I etap budowy uwzględnia: - dostawę czterech kontenerów procesowych wraz z najazdami; - dostawę kontenera sterowni wraz z wyposażeniem; - dostawa kontenera technicznego wraz z wyposażeniem; - dostawa biofiltra wraz ze złożem; - budowa i podłączenie do istniejącej instalacji wody, ścieków energii elektrycznej z możliwością dalszej rozbudowy o kolejne cztery kontenery procesowe; - instalacja oprogramowania i szkolenia; - opracowanie instrukcji obsługi i konserwacji; - dostarczenie dokumentacji techniczno-ruchowych (DTR); b) II etap budowy uwzględnia: - budowa 4 kontenerów procesowych wraz z najazdami; - rozbudowa instalacji i podłączenie kontenerów procesowych; - opracowanie instrukcji obsługi i konserwacji - dostarczenie dokumentacji techniczno-ruchowych (DTR). Uwaga: - W ramach I etapu: dobór mocy, przekroje, średnice, pojemności i typy urządzeń, powinny być przewymiarowane w stopniu umożliwiającym podłączenie kolejnych 4 kontenerów procesowych w ramach drugiego etapu rozbudowy. - Dokumentacja projektowa powinna być wykonana zgodnie z polskim prawem budowlanym i polskimi normami lub odpowiednimi standardami międzynarodowymi lub Unii Europejskiej. Roboty powinny być zaprojektowane zgodnie z najnowszą praktyką inżynierską. Należy przyjąć rozwiązania zapewniające prostą, niezawodną eksploatację instalacji w długim okresie czasu po najniższych kosztach eksploatacji. Bilans odpadów: Ilość odpadów na rok 1500 ton/rok : 26 cykli/rok= 57,69 ton/cykl. Do obliczeń przyjęto gęstości nasypowe występujące obecnie na przedmiotowym zakładzie: - 20 01 08 – odpady kuchenne 1m3 – 334 kg - 20 02 02 – odpady ulegające biodegradacji 1m3 – 430 kg Do obliczeń przyjęto średnią gęstość nasypową: 0,382 ton= 1 m3 57,69 ton/cykl. = 151,0 m3/cykl A zatem ilość kontenerów powinna wynosić: 151,0 m3/cykl : 26 m3/kontener (kubatura robocza kontenera)=5,8 sztuk Ze względu na fakt, że do procesu stabilizacji potrzebna jest struktura poza odpadami kuchennymi i ulegającymi biodegradacji np. słoma, zrębki, itd. aby powietrze dobrze przechodziło przez ruszt, należy więc te odpady przed załadunkiem do kontenera kompostującego wymieszać ze strukturą. Ilość struktury dla jednego kontenera kompostującego obliczono poniżej: 6,5 m x 2,3 m x 0,2 m= 2,99 m3 Ilość odpadów w jednym kontenerze kompostującym: 6,5 m x 2,3 m x 1,5 m (odpady o kodach 200108 i 200201) = 22,42 m3 odpadów kuchennych. Łączna ilość do załadowania jednego kontenera wyniesie: 0,2 m zrębki lub słoma + 1,5 m odpady kompostowane o kodzie 200108 i 200201, to wtedy otrzymamy: 6,5 m x 2,3 m x 1,7 m = 25,41 m3 odpadów zmieszanych j.w. Dla wydajności 1500 Mg/a wymagane jest 8 kontenerów, w tym 7-em w trakcie procesu, a jeden do załadunku lub wyładunku: 3. Pozostała część przedmiotu zamówienia Budowa kontenerowego systemu kompostowania odpadów organicznych i kuchennych na terenie instalacji komunalnej w Łęczycy tj. wykonanie robót budowlanych sieciowych, dostawa urządzeń wraz z wyposażeniem i instalacją, rozruch, szkolenia, nadzór autorski, zgłoszenie zakończenia robót, dokumentacja powykonawcza oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, jeżeli będzie wymagane - objęta jest prawem opcji zgodnie z treścią art. 34 ust 5 Pzp i obejmuje: Zgłoszenie rozpoczęcia budowy i realizacja robót budowlanych - Etap I, objętych pozwoleniem budowlanym, wcześniej uzyskanym przez Wykonawcę, a po zakończeniu robót uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, jeżeli będzie wymagane przepisami prawa. Wykonawca w ramach robót budowlanych wykona wszystkie zaprojektowane przyłącza między innymi: - wodociągowe o długości ok. 12 m (wodociąg zasilany wodami deszczowymi ze zbiornika wód opadowych) odkucie placu betonowego i jego przykrycie po wykonaniu instalacji, - wodociąg o długości około 60 m zasilany wodą z instalacji wodociągowej zlokalizowanej w istniejącej sterowni do obsługi kompostowni w bioreaktorach żelbetowych, - kanalizacja technologiczna (odbiór ścieków od studzienki kanalizacyjnej zlokalizowanej przy kontenerze technicznym do istniejącej zakładowej kanalizacji ok 44 m min fi 200, - sieci energetyczne: - kabel elektryczny od istniejącej rozdzielni w budynku istniejącej kompostowni do kontenerowego pomieszczenia technicznego na długości ok. 51 m, wykopy w płycie betonowej na istniejącym placu dojrzewania kompostu wraz z zalaniem płyty po zakończeniu układania kabla - kabel NN do automatyki od wpięcia się do kontenera sterowni ok. 10 m Należy wykonać wszystkie roboty budowlane przewidziane dla systemu kontenerowego składającego się z 8 kontenerów procesowych wraz z podłączeniem kompostowni do istniejących zakładowych mediów. Wykonanie wszystkich innych zaprojektowanych robót budowlanych, w tym wykończeniowych i instalacyjnych (prace budowlane przewidziane w I i II etapie projektu budowlanego). Rozruchy próbne i szkolenia. Zapewnienie nadzoru nad realizacją przedsięwzięcia w osobie kierownika budowy, posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w branży instalacje sanitarne, do którego obowiązków będzie należeć między innymi: - ocena dokumentacji projektowej z wymaganiami Zamawiającego - realizacja przedsięwzięcia zgodnie z projektem budowlanym i uzyskanym pozwoleniem budowlanym, - kontrola jakości i ilości robót, - opiniowanie, rozliczanie i nadzór nad realizacją robót, podstawowych oraz zamiennych lub dodatkowych, - przygotowanie zestawień ilościowych wraz z opisem zgodnym z KTŚ w celu późniejszego przygotowania dokumentów OT, - dostarczenie dokumentacji DTR. Wykonawca dostarczy wszystkie elementy przewidziane w I etapie projektu budowlanego: - dostawę i montaż systemu rurociągów napowietrzających dla 4 kontenerów kompostujących, z zachowaniem możliwości podłączenia w II etapie kolejnych 4 kontenerów kompostujących - dostawę i montaż kontenera technicznego, - dostawę i montaż kontenera sterowni, - dostawę i montaż 4 kontenerów kompostujących, - dostawa i montaż kontenera z filtrem biologicznym oraz dostawa złoża do biofiltra, - podłączenie mediów do kompostowni kontenerowej - dostawa urządzeń technicznych o parametrach zabezpieczających funkcjonalność kolejnych czterech kontenerów procesowych w ramach II etapu rozbudowy. - dostawa technologii i systemów monitorujących Zakresem zamówienia objęty jest także rozruch instalacji, szkolenia personelu Zamawiającego, zgłoszenie zakończenia robót, sporządzenie dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, jeżeli będzie wymagane. W celu przeprowadzenia rozruchu instalacji Zamawiający przekaże posiadane frakcje odpadów Ponadto udostępni bezpłatnie posiadany sprzęt w postaci ładowarki, przerzucarki oraz niezbędnych do ich obsługi operatorów. W ramach niniejszego postępowania nie będzie realizowane II Etap budowy, za wyjątkiem robót budowanych sieciowych (ani jako część gwarantowana ani w ramach opcji).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 71.40.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 890000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: WCI TECHNOLOGIE Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@wcitech.pl
Adres pocztowy: ul. T.Kościuszki 80
Kod pocztowy: 42-595
Miejscowość: Siemon
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

Nazwa wykonawcy: Enox Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@enox.tech
Adres pocztowy: ul. Poprzeczna 13
Kod pocztowy: 10-282
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1094700.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1094700.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1249040.40
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.