eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa środków ochrony osobistej (maseczek jednorazowych, rękawic jednorazowych nitrylowych, fartuchów jednorazowych) do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w Zakładzie Karnym w Rzeszowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-30

Ogłoszenie nr 510528031-N-2020 z dnia 2020-11-30 r.
Zakład Karny w Rzeszowie:

Dostawa środków ochrony osobistej (maseczek jednorazowych, rękawic jednorazowych nitrylowych, fartuchów jednorazowych) do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w Zakładzie Karnym w Rzeszowie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 600848-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Karny w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny 00059046700000, Załęska 76, 35-322 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska

telefon: +48178580700 , -
faks: 17 853 54 20
e-mail: joanna.pietryka@sw.gov.pl, -
www: www.sw.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Zakład Karny w Rzeszowie, 35 - 322 Rzeszów, ul. Załęska 76.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków ochrony osobistej (maseczek jednorazowych, rękawic jednorazowych nitrylowych, fartuchów jednorazowych) do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w Zakładzie Karnym w Rzeszowie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 2232/5/DKw/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę środków ochrony osobistej (maseczek jednorazowych, rękawic jednorazowych nitrylowych, fartuchów jednorazowych) do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w Zakładzie Karnym w Rzeszowie.

2. Ilość do zamówienia:
a) maseczek jednorazowych minimum 90.000 szt. przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do 180.000 szt.
b) rękawice jednorazowych nitrylowych:
- rozmiar M minimum 5.000 szt.
- rozmiar L minimum 5.000 szt. przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia
do 15.000 szt.
- rozmiar XL minimum 10.000 szt. przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia
do 20.000 szt.
c) fartuchów jednorazowych:
- rozmiar M minimum 100 szt. przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do
200 szt.
- rozmiar L minimum 100 szt. przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do
200 szt.
- rozmiar XL minimum 200 szt. przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do
400 szt.
3. Zamawiający zgodnie z art. 34 ust. 5 Pzp przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji obejmujące swoim zakresem możliwość zwiększenia zakupu:
a) Maseczek jednorazowych - maksymalnie do 90.000 szt.
Oznacza to, że Zamawiający dokona zamówienia na minimum 90.000 szt. maseczek jednorazowych, zaś pozostałe 90.000 szt. maseczek zostanie zamówione w zależności od potrzeb Zamawiającego.
b) Rękawic jednorazowych nitrylowych:
- rozmiar M maksymalnie do 5.000 szt.
- rozmiar L maksymalnie do 5.000 szt.
- rozmiar XL maksymalnie do 10.000 szt.
Oznacza to, że Zamawiający dokona zamówienia na minimum 20.000 szt. rękawic jednorazowych nitrylowych, zaś pozostałe 20.000 szt. rękawic zostanie zamówione w zależności od potrzeb Zamawiającego.
c) Fartuchów jednorazowych:
- rozmiar M maksymalnie do 100 szt.
- rozmiar L maksymalnie do 100 szt.
- rozmiar XL maksymalnie do 200 szt.
Oznacza to, że Zamawiający dokona zamówienia na minimum 400 szt. fartuchów jednorazowych, zaś pozostałe 400 szt. fartuchów zostanie zamówione w zależności od potrzeb Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 33.60.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Maseczki jednorazowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 48333.33 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 8

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: VERDENT Sp. z o.o., ul. Częstochowska 38/52; 93-121 Łódź
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Częstochowska 38/52
Kod pocztowy: 93-121
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 52200.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 52200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 63000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Rękawice jednorazowe nitrylowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 22592.59 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: FOXMEDICAL Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szkolna 1/215
Kod pocztowy: 61-835
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 24400.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 24400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 26000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Fartuch jednorazowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6160.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: FOXMEDICAL Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szkolna 1/215
Kod pocztowy: 61-835
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 6160.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6160.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9352.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.