eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › TRANSPORT DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU POD NAZWĄ - UTWORZENIE DZIENNEGO DOMU OPIEKI MEDYCZNEJ W SYCOWIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-30

Ogłoszenie nr 510527733-N-2020 z dnia 2020-11-30 r.
Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy:

TRANSPORT DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU POD NAZWĄ - UTWORZENIE DZIENNEGO DOMU OPIEKI MEDYCZNEJ W SYCOWIE

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Ogólna charakterystyka projektu w ramach, którego realizowany będzie przedmiot zamówienia objęty niniejszym postepowaniem. Zamawiający w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 Osi Priorytetowej: 9 Włączenie społeczne, Działania: 9.3 Dostęp do wysokiej jakości usług społecznych, Poddziałania: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym, realizuje projekt pn. „Utworzenie Domu Opieki Medycznej w Sycowie” (dalej jako „projekt”). Celem projektu jest zwiększenie dostępności wysokiej jakości usług zdrowotnych dla osób niesamodzielnych, w tym osób starszych z terenu powiatu oleśnickiego poprzez utworzenie 20 miejsc zdeinstytucjonalizowanej opieki nad osobami zależnymi i rozwój systemu świadczeń zdrowotnych dla 320 pacjentów DDOM w Sycowie w latach 2020-2023.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 617075-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy, krajowy numer identyfikacyjny 93296654000000, ul. Armii Krajowej 1, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 71 77 67 427
faks: 71 77 67 307
e-mail: przetargi@pzsolesnica.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - SPZOZ

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
TRANSPORT DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU POD NAZWĄ - UTWORZENIE DZIENNEGO DOMU OPIEKI MEDYCZNEJ W SYCOWIE

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PZS/PN/17/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi transportu maksymalnie 25 osób (niesamodzielnych) w tym osób niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania na terenie powiatu oleśnickiego do siedziby Dziennego Domu Opieki Medycznej w Sycowie, ul. Oleśnicka 25, 56-500 Syców oraz powrót do miejsca zamieszkania.. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż wśród uczestników projektu znajdują się osoby niepełnosprawne. Z uwagi na różny rodzaj niepełnosprawności Wykonawca powinien dysponować specjalistycznym samochodem do przewozu osób na wózkach inwalidzkich tj. spełniających wymogi techniczne umożliwiające załadunek i wyładunek osoby niepełnosprawnej poruszającej się na wózku inwalidzkim. Osoba niepełnosprawna ma prawo do korzystania z bezpłatnej pomocy ze strony kierowcy przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu.

Zakres zamówienia:
1. Przywóz uczestników do siedziby Dziennego Domu Opieki Medycznej w Sycowie, ul. Oleśnicka 25 w Sycowie z miejsca zamieszkania zlokalizowanego na terenie powiatu oleśnickiego do godziny 8.00 w dniach od poniedziałku do piątku (w dni robocze).
2. Odwiezienie uczestników z Dziennego Domu Opieki Medycznej w Sycowie, ul. Oleśnicka 25 w Sycowie do miejsca zamieszkania zlokalizowanego na terenie powiatu oleśnickiego od godziny 16.00 w dniach od poniedziałku do piątku (w dni robocze).
3. Gotowość do świadczenia usługi transportowej na wezwanie w godzinach od 8.00 do 16.00 od poniedziałku do piątku. Czas realizacji usługi najpóźniej w ciągu 1 godziny od zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego
4. Przyjmuje się, że usługa transportowa wyniesie około 200 km dziennie, około 1000 km tygodniowo Szacunkowa dzienna ilość kilometrów wskazana jest wyłącznie dla celów określenia przez Wykonawcę ceny za 1 km i kwoty stałej za gotowość do świadczenia usługi i służy do wyboru najkorzystniejszej oferty i uzależniona jest od wyników rekrutacji uczestników projektu.
5. Usługa transportowa realizowana będzie w okresie w którym Zleceniodawca będzie realizował świadczenia merytoryczne w ramach powyższego projektu.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia, skrócenia lub wykonania kilku przejazdów jeśli wymagało będzie tego dobro uczestnika projektu np. zbyt długi transport.
7. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca rozliczany będzie na podstawie rzeczywistej ilości przejechanych kilometrów i stawki dziennej za gotowość do świadczenia usługi wg stawki wskazanej w Formularzu oferty.

Szczegółowe warunki realizacji zamówienia
1. Do składania ofert upoważnieni są wyłącznie Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem organizacyjno-technicznym do wykonania zamówienia – warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże się dysponowaniem flotą wyposażoną w standardy bezpieczeństwa, ABS, ASR oraz ogrzewanie i klimatyzację
2. Pojazd używany do transportu osób z niepełnosprawnościami musi być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z pózn. zm.).
3. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić stan techniczny pojazdu wymagany przepisami prawa.
4. Wykonawca zapewnia bezpieczeństwo, bezawaryjność i punktualność oraz w razie potrzeby opiekę nad osobami w ramach przedmiotu zamówienia (w tym świadczenie pomocy uczestnikom w zależności od zgłoszonych potrzeb, np. wejście/wyjście z pojazdu).
5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków transportu uczestników.
6. W cenę kilometra i opłatę stałą Wykonawca powinien wliczyć ewentualne: opłaty postojowe, parkingowe i drogowe.
7. Wykonawca zapewni ubezpieczenie każdego pasażera.
8. Wykonawca rozpocznie naliczanie kilometrów z chwilą podjęcia pierwszego pasażera. Naliczanie zakończy się z chwilą powrotu do miejsca siedziby Dziennego Domu Opieki Medycznej w Sycowie, ul. Oleśnicka 25 w Sycowie. Następnie przy rozwożeniu uczestników do miejsca zamieszkania naliczanie rozpocznie się od siedziby Dziennego Domu Opieki Medycznej w Sycowie, ul. Oleśnicka 25 w Sycowie, a zakończy z chwilą opuszczenia pojazdu przez ostatniego z pasażerów.
9. Kierowcy poszczególnych wyjazdów zapewnią trafny i samodzielny dojazd do miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
10. Wykonawca przez okres obowiązywania umowy zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji przebiegu pojazdów na potrzeby rozliczenia przewozu osób.
11. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania dodatkowych czynności administracyjno-biurowych związanych z zarządzaniem transportem oraz logistyką.
12. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania telefonicznego lub mailowego, lub pisemnego Zamawiającego o nieobecności uczestników w miejscu odbioru, a także innych czynników mających wpływ na realizację zamówienia.
13. W przypadku awarii pojazdu przewożącego uczestników lub innej nieprzewidzianej sytuacji uniemożliwiającej wykonanie przewozu, Wykonawca zobowiązany będzie do naprawy lub podstawienia na własny koszt i ryzyko zastępczego pojazdu tej samej klasy w czasie nie dłuższym niż 1 godzina.
14. W przypadku braku możliwości zorganizowania transportu zastępczego w danym dniu Wykonawca pokryje koszty zorganizowania transportu zastępczego przez udzielającego zamówienie.
15. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej do trasy liczby kierowców. Kierowca musi posiadać uprawnienia do przewozu osób na terenie kraju – zgodnie z ustawa z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U z 2019r., poz. 2140 z późn.zm.).
16. Wykonawca ponosi koszty przejazdu autostradami, koszty postoju na płatnych parkingach oraz wszelkie inne opłaty związane z transportem i niezbędne do wykonywania usługi, łącznie z dojazdem do miejsca rozpoczęcia wyjazdu. Wykonawca we własnym zakresie ponosi również koszty delegacji, wyżywienia oraz noclegu kierowców.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 60.13.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2019.1843 z póżn. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp – przekazuję informację o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający nie zamieścił informacji o postępowaniu w Bazie Konkurencyjności. Zamieszczenie jest obowiązkowe, ponieważ postępowanie dotowane jest ze środków unijnych.

Uzasadnienie prawne:
Mając na uwadze powyższe okoliczności faktyczne należy stwierdzić, że została wyczerpana przesłanka unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, określona w art. 93 pkt 3 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postepowaniu niezamieszczenie informacji o postępowaniu w Bazie Konkurencyjności, co w ocenie Zamawiającego ma wpływ na wynik postępowania.
Zgodnie z orzecznictwem Krajowej Izby Odwoławczej „Zamawiający w każdej chwili, aż do momentu podpisania umowy, w razie stwierdzenia, ze któraś z jego czynności – w szczególności istotnych dla wyniku postępowania – została wykonana wadliwie, a czynność ta może na danym etapie zamówienia zostać unieważniona, ma prawo skorygować swoje wadliwe działanie lub zaniechanie” (wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 03 lutego 2015 roku, sygn.. akt KIO 2776/14).
Powyższy błąd został dostrzeżony przez Zamawiającego w dniu 30 listopada 2020 roku po zamieszczeniu postępowania w dniu 27 listopada 2020 roku w Biuletynie zamówień Publicznych oraz na BIP Zamawiającego. Na tym etapie postępowania nie można dokonać już zmiany. Zaistniała wada jest wadą na tym etapie postępowania nieusuwalną.
Mając na uwadze powyższe należy stwierdzić, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, a tym samym podlega unieważnieniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.