eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Zakup niezbędnego wyposażenia w celu realizacji projektu pn. "Edukacja w Gminie Głusk"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-30

Ogłoszenie nr 510527687-N-2020 z dnia 2020-11-30 r.
Gmina Głusk Dominów:

Zakup niezbędnego wyposażenia w celu realizacji projektu pn. "Edukacja w Gminie Głusk"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa 12, Edukacja, kwalifikacje i kompetencje 12.6 Kształcenie ogólne w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnego Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 587506-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540193685-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Głusk Dominów, krajowy numer identyfikacyjny 43101998000000, ul. Rynek 1, 20-388 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 817 518 760
faks: 817 518 650
e-mail: sekretariat@glusk.pl
www: ugglusk.bip.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup niezbędnego wyposażenia w celu realizacji projektu pn. "Edukacja w Gminie Głusk"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.23.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia pn.: Zakup niezbędnego wyposażenia w celu realizacji projektu pn.: „Edukacja w Gminie Głusk” jest dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do czterech Szkół Podstawowych na terenie Gminy Głusk:
1) Szkoła Podstawowa im. 100-lecia Niepodległości Polski w Kalinówce, Kalinówka 78, 21-040 Świdnik,
2) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Mętowie, Mętów 124, 20-388 Lublin
3) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Prawiednikach, Prawiedniki 165, 20-515 Lublin
4) Szkoła Podstawowa im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Wilczopolu-Kolonii, Wilczopole-Kolonia 97, 20-388 Lublin.
2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn.: „Edukacja w Gminie Głusk”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje 12.6. Kształcenie ogólne w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego
3. Zamawiający podzielił zamówienia na części i zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych. Liczba części: 2. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę na każdą część zamówienia.

Część I: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a cz. I, 1b cz. I, 1c cz. I i 1d cz. I do niniejszego SIWZ.

Część II: Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a cz. II, 1b cz. II, 1c cz. II i 1d cz. II do niniejszego SIWZ.

4. Miejsce dostawy zgodnie z ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ.
5. Dotyczy wszystkich części zamówienia:
- Zamawiający wymaga, aby dostarczone pomoce dydaktyczne i wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia były fabrycznie nowe, nieużywane, posiadały wymagane parametry techniczne określone w załączniku 1a cz. I, 1b cz. I, 1c cz. I i 1d cz. I oraz 1a cz. II, 1b cz. II, 1c cz. II i 1d cz. II - szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, znajdowały się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne
i gotowe do użytkowania oraz spełniały wymagane polskim prawem normy i były wolne od wad prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego.
- Wykonawca, na co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą, poinformuje o niej Zamawiającego uzgadniając datę oraz przewidywaną godzinę dostawy wyposażenia do danej placówki.
- Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi w dni robocze tj. poniedziałek – piątek,
w godzinach ustalonych z Zamawiającym (ewentualnie w sobotę za zgodą Zamawiającego).
- Wykonawca ma obowiązek dostarczyć i wnieść wyposażenie do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, należy zamontować/zainstalować sprzęt, który tego wymaga.
- w cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia mające wpływ na ceną oferty, w szczególności koszty transportu, dostawy i ewentualnego montażu

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 39.16.21.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia pn. Zakup niezbędnego wyposażenia w celu realizacji projektu pn. „Edukacja w Gminie Głusk” cz. I” Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego” w wyniku prowadzonego postępowania wyłoniona jako najkorzystniejsza ofertę Wykonawcy: 13p sp. z o.o. Wykonawca, po dokonaniu wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej złożył pismo, którym poinformował Zamawiającego, że odstępuje od podpisania umowy w sprawie w/w zamówienia publicznego. Następnie, mocą art. 94 ust. 3 (dla procedury odwróconej analogicznie art. 24 aa ust. 2 pzp) Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert pozostałych i wybrał ofertę Wykonawcy Softrix. Wykonawcy Softrix również poinformował Zamawiającego, że nie jest w stanie podpisać wiążącej umowy na dostawę przedmiotu zamówienia. Zgodnie z utrwalonym stanowiskiem Urzędu Zamówień Publicznych „W sytuacji gdy wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia umowy, zamawiający dokonuje wyboru kolejnej «najkorzystniejszej oferty» spośród ofert pozostałych bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny (...). Powyższe oznacza, że zostaje wybrana oferta następna w kolejności i uprawnienie powyższe przysługuje zamawiającemu tylko raz. Inne rozumienie tego przepisu mogłoby bowiem prowadzić w wyjątkowych sytuacjach do obowiązku wyboru oferty najmniej korzystnej, jeżeli wszyscy wyżej sklasyfikowani wykonawcy odmówiliby podpisania umowy, co byłoby wprost sprzeczne z zasadą celowości i efektywności gospodarowania środkami publicznymi (arg. z art. 44 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych...), a także celem przepisów ustawy, którym jest m.in. wybór oferty najkorzystniejszej” (Zob. Informator Urzędu Zamówień Publicznych nr 9 z 2012 r. s. 22).
Mając na uwadze powyższe działania Zamawiający zobowiązany jest do unieważnienia postępowania w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt. 7, ponieważ nie można zawrzeć umowy w sprawie zamówienia publicznego, która nie podlegałaby unieważnieniu.

W związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione

CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Dostawa sprzętu dydaktycznego i wyposażenia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 203037.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 8

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa AKS Kazimierz Szczygielski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jagiellońska 2
Kod pocztowy: 37-200
Miejscowość: Przeworsk
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 169808.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 165491.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 621869.55
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.