eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Usługa zorganizowania i przeprowadzenia wizyt zawodoznawczych dla uczniów uczęszczających do szkół i placówek kształcenia zawodowego dla młodzieży kształcących się w województwie małopolskim na potrzeby realizacji projektów: w branży administracyjno-usługowej, oraz w obszarze turystyczno-gastronomicznym.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-30

Ogłoszenie nr 510527494-N-2020 z dnia 2020-11-30 r.
Miasto Nowy Sącz - Nowosądecki Inkubator Przedsiębiorczości:

Usługa zorganizowania i przeprowadzenia wizyt zawodoznawczych dla uczniów uczęszczających do szkół i placówek kształcenia zawodowego dla młodzieży kształcących się w województwie małopolskim na potrzeby realizacji projektów: w branży administracyjno-usługowej, oraz w obszarze turystyczno-gastronomicznym.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych w branży administracyjno-usługowej”, oraz „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w obszarze turystyczno-gastronomicznym”
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 599356-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego: Tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Nowy Sącz - Nowosądecki Inkubator Przedsiębiorczości, krajowy numer identyfikacyjny 49284040500000, Wyspiańskiego 13, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 18 442 35 68
faks: 18 442 35 69
e-mail: sekretariat@inkubator.nowysacz.pl
www: https://platformazakupowa.pl/pn/inkubator_nowysacz

adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/inkubator_nowysacz
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa zorganizowania i przeprowadzenia wizyt zawodoznawczych dla uczniów uczęszczających do szkół i placówek kształcenia zawodowego dla młodzieży kształcących się w województwie małopolskim na potrzeby realizacji projektów: w branży administracyjno-usługowej, oraz w obszarze turystyczno-gastronomicznym.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.32.2020.1022

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia wizyt zawodoznawczych dla uczniów uczęszczających do szkół i placówek kształcenia zawodowego dla młodzieży kształcących się w województwie małopolskim na potrzeby realizacji projektów: „Utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych w branży administracyjno-usługowej”, oraz „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w obszarze turystyczno-gastronomicznym”, które są współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 -2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów – SPR.
2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części zamówienia w zależności od przeznaczenia dla uczestników projektów:
Część nr 1 – 3 wizyty zawodoznawcze dla uczestników projektu pn. „Utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych w branży administracyjno-usługowej”, w celu wzmocnienia współpracy szkół zawodowych z uczelniami.
Część nr 2 – 4 wizyty zawodoznawcze dla uczestników projektu pn. „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w obszarze turystyczno – gastronomicznym” w celu zapoznania uczniów ze specyfiką pracy firm specjalizujących się w branży oraz zdobycia nowych doświadczeń.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 63.51.10.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Część nr 1 – 3 wizyty zawodoznawcze dla uczestników projektu pn. „Utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych w branży administracyjno-usługowej”, w celu wzmocnienia współpracy szkół zawodowych z uczelniami.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 12263.60 EURO

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 8

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Biuro Usługowo - Turystyczne ATLANTIC
Email wykonawcy: info@atlantictravel.pl
Adres pocztowy: PL.Wolności 12
Kod pocztowy: 35-073
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 35500

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 35500
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 64650
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Część nr 2 – 4 wizyty zawodoznawcze dla uczestników projektu pn. „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w obszarze turystyczno – gastronomicznym” w celu zapoznania uczniów ze specyfiką pracy firm specjalizujących się w branży oraz zdobycia nowych doświadczeń.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9872.81 EURO

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 8

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Biuro Pośrednictwa Usług "MAXIM" Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@maxim.pl
Adres pocztowy: ul. Sobieskiego 1a
Kod pocztowy: 33-300
Miejscowość: Nowy Sącz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 33450

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 30948
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 45100
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.