eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Zakup wraz z dostawą rurek krtaniowych jednorazowego użytku.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-13

Ogłoszenie nr 510437978-N-2021 z dnia 2021-12-13 r.
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego:

Zakup wraz z dostawą rurek krtaniowych jednorazowego użytku.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



Informacje dodatkowe:
Zakup zrealizowany na podstawie protokołu konieczności nr 71/PK/2021 w związku z art. 6a ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.

I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego, krajowy numer identyfikacyjny 51133293300000, Wincentego Pstrowskiego 28B, 10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska

telefon: 89 537 38 11
faks: 89 537 38 10
e-mail: zamowienia@wspr.olsztyn.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą rurek krtaniowych jednorazowego użytku.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 71/PK/2021

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Jednorazowa rurka krtaniowa LTSD (dwukanałowa) wykonana z PCV, z portem do sondy żołądkowej (kanał 10-18FR), rurka wentylacyjna zakończona łącznikiem standardowym 15mm, znacznik poziomu zębów na rurce, dwa mankiety uszczelniające bliższy i dalszy, jeden przewód do pompowania obu mankietów, otwory wentylacyjne pomiędzy mankietami, sterylna, bez lateksu,, w rozmiarach: 3,4,5 kodowane kolorami, w zestawie strzykawka (rozmiar "3"- 30 szt., rozmiar "4" - 50 szt., rozmiar "5" - 40 szt.)

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 33.14.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: brak danych

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
UZASADNIENIE:
W związku z zagrożeniem epidemiologicznym COVID-19, z procedur udrożniających drogi oddechowe pacjentów preferowane są metody ograniczające tworzenie aerozoli, ze względu na bezpieczeństwo personelu medycznego. W związku z tym zużycie rurek krtaniowych zwiększyło się co spowodowało wyczerpanie zasobów z zawartej umowy. Zachodzi pilna potrzeba zakupienia ww. asortymentu na potrzeby zespołów ratownictwa medycznego.
Zakup konieczny w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 oraz innych chorób zakaźnych. Zakup na podstawie z art. 6a ust 1 Ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9960.00 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: EUMed Sp z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Chłopickiego 50
Kod pocztowy: 04-275
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 10756.80

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10756.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11923.20
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.