To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-12-10
Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 575845-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 818 553 586
faks: 818 545 901
e-mail: ug@gmina-lubartow.pl
www: https://uglubartow.bip.lubelskie.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.9.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest „Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego”. Przedmiot zamówienia podzielony został na 5 części.
Przedmiotem zamówienia są:
1) Część nr 1: opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obszaru gminy Lubartów dla miejscowości Skrobów, Skrobów-Kolonia i Nowodwór na podstawie Uchwały Rady Gminy Lubartów Nr XII/106/19 z dnia 19 grudnia 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubartów. Wielkość obszaru objętego opracowaniem - ok. 130 ha.
2) Część nr 2: opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obszaru gminy Lubartów dla miejscowości Łucka i Łucka-Kolonia na podstawie Uchwały Rady Gminy Lubartów Nr XII/105/19 z dnia 19 grudnia 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubartów. Wielkość obszaru objętego opracowaniem - ok. 92 ha.
3) Część nr 3: opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obszaru gminy Lubartów dla miejscowości Lisów na podstawie Uchwały Rady Gminy Lubartów Nr XII/107/19 z dnia 19 grudnia 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubartów, zmienionej Uchwałą Rady Gminy Lubartów Nr XIV/124/20 z dnia 12 maja 2020 r. zmieniającą uchwałę w sprawie przystąpienia do sporządzania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubartów. Wielkość obszaru objętego opracowaniem - ok. 105 ha.
4) Część nr 4: opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obszaru gminy Lubartów dla miejscowości Szczekarków i Brzeziny na podstawie Uchwały Rady Gminy Lubartów Nr XII/108/19 z dnia 19 grudnia 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubartów. Wielkość obszaru objętego opracowaniem - ok. 51 ha.
5) Część nr 5:
a) opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Lubartów” w miejscowości Nowodwór Piaski i Nowodwór na podstawie Uchwały Rady Gminy Lubartów Nr XIV/123/20 z dnia 12 maja 2020 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany „Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Lubartów” Wielkość obszaru objętego zmianą studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego - ok. 32 ha.
b) opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obszaru gminy Lubartów dla miejscowości Nowodwór-Piaski na podstawie Uchwały Rady Gminy Lubartów Nr XIV/125/20 z dnia 12 maja 2020 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubartów. Wielkość obszaru objętego zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego – ok. 30 ha.
2. Na przedmiot zamówienia określony w ust. 1 pkt 1-4 składa się wykonanie zmian obowiązującego na terenie Gminy Lubartów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz harmonogram rzeczowo-czasowym, a także ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
3. Na przedmiot zamówienia określony w ust. 1 pkt 5 składa się wykonanie zmian obowiązującego na terenie Gminy Lubartów studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz harmonogram rzeczowo-czasowym, a także ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
4. Poza sporządzeniem zmiany miejscowego planu (część tekstowa i rysunkowa), o których mowa w ust. 1 pkt 1-4 i pkt 5 lit. b Wykonawca zobowiązuje się wykonać w ramach poszczególnych części m.in.:
1) dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym m.in. prognozy skutków wpływu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na środowisko oraz, wystąpienie do odpowiednich organów o zakres prognozy czy podsumowanie przeprowadzenia strategicznych ocen oddziaływania na środowisko;
2) prognozy skutków finansowych uchwalenia planów;
3) sporządzenie opracowania ekofizjograficznego dla obszaru objętego zmianą planu miejscowego zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska oraz przepisami wykonawczymi.
5. Poza sporządzeniem zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (część tekstowa i rysunkowa), o których mowa w ust. 1 pkt 5 lit. a Wykonawca zobowiązuje się przygotować dokumenty niezbędne do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym m.in. wykonać prognozę skutków wpływu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego na środowisko oraz podsumowanie przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko.
6. Zakres czynności do wykonania leżący po stronie Wykonawcy dla każdej części zamówienia, opisanej w ust. 1 pkt 1-4 i pkt 5 lit. b, w odniesieniu do sporządzenia projektów zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego obejmuje:
1) Zebranie materiałów i danych niezbędnych do sporządzenia przedmiotu zamówienia;
2) Przygotowanie wymaganych ustawą dokumentów formalno-prawnych związanych ze zmianami miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (w tym m.in.: ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień);
3) Analiza wniosków osób fizycznych i prawnych oraz zgłoszonych przez organy i instytucje oraz przygotowanie wykazu ze sposobem rozpatrzenia ww. wniosków wraz z uzasadnieniem. Analiza powinna zawierać m.in. zgodności złożonych wniosków ze Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Lubartów;
4) Opracowanie zmian planu zagospodarowania w formie cyfrowej i papierowej oraz prognoz wskazanych w ust. 4;
5) Opracowanie wniosków o zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne oraz uzyskanie niezbędnej zgody na zmianę przeznaczenia gruntów na cele nierolnicze i nieleśne;
6) Udział w posiedzeniach Gminnej Komisji Architektoniczno-Urbanistycznej, w terminie uzgodnionym przez strony oraz uzyskanie opinii ww. Komisji;
7) Udział w spotkaniach, naradach udzielanie wyjaśnień;
8) Uzyskanie opinii oraz uzgodnień wymaganych przepisami prawa;
9) Analiza uzyskanych uzgodnień i opinii wraz z opracowaniem wykazu uzgodnień i opinii;
10) Korekta projektów planów w związku z uzyskanymi opiniami i dokonanymi uzgodnieniami oraz przygotowanie wersji do wyłożenia do publicznego wglądu;
11) Udział w dyskusjach publicznych;
12) Analiza uwag wniesionych do projektów, wraz z propozycją ich rozpatrzenia przez Wójta Gminy Lubartów. Przygotowanie wykazu ze sposobem rozpatrzenia ww. uwag wraz z uzasadnieniem;
13) Przygotowanie do uchwalenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
14) W przypadku ponowienia procedury - ponowne opracowanie niezbędnych dokumentów i ponowienie niezbędnych czynności;
15) Przedstawienie Radnym projektów zmian planu z załącznikami na komisjach Rady Gminy Lubartów;
16) Przygotowanie projektów uchwał z załącznikami i udział w sesji Rady Gminy Lubartów uchwalającej plany zagospodarowania;
17) Przygotowanie dokumentacji formalno-prawnych prac planistycznych, w zakresie wymaganym przez Wojewodę w celu oceny zgodności z przepisami prawa;
18) Przygotowanie uchwał do publikacji w Dzienniku Urzędowym;
19) Udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia planów do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę lub Sądy Administracyjne.
7. Zakres czynności do wykonania leżący po stronie Wykonawcy dla każdej części zamówienia, opisanej w ust. 1 pkt 5 lit. a, w odniesieniu do sporządzenia projektów zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmuje:
1) Zebranie materiałów i danych niezbędnych do sporządzenia przedmiotu zamówienia;
2) Przygotowanie wymaganych ustawą dokumentów formalno-prawnych związanych ze zmianą studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (w tym m.in.: ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień);
3) Analiza wniosków osób fizycznych i prawnych oraz zgłoszonych przez organy i instytucje oraz przygotowanie wykazu ze sposobem rozpatrzenia ww. wniosków wraz z uzasadnieniem;
4) Opracowanie zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w formie cyfrowej i papierowej oraz prognozy wskazanej w ust. 5;
5) Udział w posiedzeniach Gminnej Komisji Architektoniczno-Urbanistycznej, w terminie uzgodnionym przez strony oraz uzyskanie opinii ww. Komisji;
6) Udział w spotkaniach, naradach w przypadku zajścia okoliczności uzasadniających udzielenie wyjaśnień lub zgłoszenia potrzeby takich wyjaśnień;
7) Uzyskanie opinii oraz uzgodnień wymaganych przepisami prawa;
8) Analiza uzyskanych uzgodnień i opinii wraz z opracowaniem wykazu uzgodnień i opinii;
9) Korekta projektu studium w związku z uzyskanymi opiniami i dokonanymi uzgodnieniami oraz przygotowanie wersji do wyłożenia do publicznego wglądu;
10) Udział w dyskusji publicznej;
11) Analiza uwag wniesionych do projektu studium, wraz z propozycją ich rozpatrzenia przez Wójta Gminy Lubartów. Przygotowanie wykazu ze sposobem rozpatrzenia ww. uwag wraz z uzasadnieniem;
12) W przypadku ponowienia procedury - ponowne opracowanie niezbędnych dokumentów i ponowienie niezbędnych czynności;
13) Przedstawienie radnym projektu zmiany studium na komisjach Rady Gminy Lubartów;
14) Przygotowanie projektów uchwał z załącznikami i udział w sesji Rady Gminy Lubartów uchwalającej zmianę studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego;
15) Przygotowanie dokumentacji formalno-prawnych prac planistycznych, w zakresie wymaganym przez Wojewodę w celu oceny zgodności z przepisami prawa;
16) Udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia zmiany studium do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę lub Sądy Administracyjne;
8. Zmiany planów miejscowych oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego należy sporządzić zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z: ustawą z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego; Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz przepisami związanymi z problematyką planowania przestrzennego zawartą w innych ustawach dotyczących m.in. ochrony środowiska, ochrony dóbr kultury, ochrony gruntów rolnych i leśnych itp. Forma opracowania tekstowego i graficznego musi odpowiadać wymogom Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2011 r. w sprawie wymagań technicznych dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, elektronicznej formy dzienników urzędowych oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
9. Opracowania stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia powinny być sporządzone w formie cyfrowej i papierowej w następujących standardach: tekst w formacie doc i pdf, rysunki w formacie jpg i pdf, oraz w postaci wektorowej dwg, dxf, shp.
10. Strony zobowiązuj ą się współdziałać przy wykonywaniu prac oraz działać z najwyższą starannością.
11. Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia materiałów: mapy zasadnicze w odpowiedniej skali; dokumenty i opracowania pomocne przy sporządzaniu zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz studium (w tym m.in.: ekofizjografię podstawową, uchwały o przystąpieniu, obowiązujące studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, obowiązujący miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego).
12. Szczegółowy zakres prac, obowiązków stron, podział prac na IV etapy oraz zasady przekazania przedmiotu zamówienia w poszczególnych etapach określa „Harmonogram prac rzeczowo-czasowy".
13. Do sporządzonego planu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć bazę metadanych opracowanych zgodnie z dyrektywą 2007/2/WE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY z dnia 14 marca 2007 r. ustanawiająca infrastrukturę informacji przestrzennej we Wspólnocie Europejskiej (INSPIRE) - Dz.U.UE.L.2007.108.1 oraz ustawą z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz. U. z 2020 r. poz. 177, 284).
14. Przedmiot zamówienia, o którym mowa należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunkach Zamówienia oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
15. Uchwały Rady Gminy Lubartów dostępne są na stronie internetowej pod adresem https://uglubartow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=341
2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 71.40.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 402398.38 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 107809.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 430400
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Lubartowskiego wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
- Naprawa nawierzchni placu zabaw w Parku Miejskim w Lubartowie
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem przy II Liceum Ogólnokształcącym w Lubartowie w formule zaprojektuj i wybuduj zgodnie z "Programem Olimpia"
- Budowa i przebudowa dróg gruntowych oraz poprawa parametrów melioracji szczegółowych w ramach zagospodarowania poscaleniowego obrębów Tarkawica, Żurawiniec Wieś, Żurawiniec Kolonia w Gminie Ostrówek
- Budowa grobów na Cmentarzu Komunalnym w Lubartowie
- Zakup wraz z dostawą oleju napędowego
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie Projektu Planu Ogólnego Gminy Kozienice
- Budowa wodnego placu zabaw i tężni solankowej wraz z infrastrukturą techniczną
- "Przeprowadzenie prac konserwatorskich i budowlanych budynku pomocniczego Szkoły Podstawowej w Spytkowie" - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie terenu zielonego wraz z budową ciągu pieszo-rowerowego pomiędzy ul. Mogilską a ul. Chałupnika, dla ZZM w Krakowie.
- Rewaloryzacja zabytkowego parku im. Ignacego Paderewskiego w Rzeczycy
- ,, Opracowanie planu ogólnego Gminy Góra wraz ze sporządzeniem opracowania ekofizjograficznego,,
więcej: Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.