eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › "Dostawa i montaż wyposażenia meblowego, sprzętu AGD do pomieszczenia socjalnego (aneksu kuchennego) oraz wykonanie zabudowy indywidualnej mebli dla biura mieszczącego się w budynku zlokalizowanym przy ul. Za Bramką 1, na kondygnacji +2 trzon B na potrzeby Biura Nadzoru Właścicielskiego Urzędu Miasta Poznania."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-11-13

Ogłoszenie nr 510436827-N-2021 z dnia 2021-11-13 r.
Wielkopolskie Centrum Wspierania Inwestycji Sp.z o.o.:

"Dostawa i montaż wyposażenia meblowego, sprzętu AGD do pomieszczenia socjalnego (aneksu kuchennego) oraz wykonanie zabudowy indywidualnej mebli dla biura mieszczącego się w budynku zlokalizowanym przy ul. Za Bramką 1, na kondygnacji +2 trzon B na potrzeby Biura Nadzoru Właścicielskiego Urzędu Miasta Poznania."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 562381-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wielkopolskie Centrum Wspierania Inwestycji Sp.z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 63030345400000, 28 Czerwca 1956 r. 404, 61-441 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 616 686 984
faks: 616 686 992
e-mail: zamowienia@wcwi.com.pl
www: www.wcwi.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa i montaż wyposażenia meblowego, sprzętu AGD do pomieszczenia socjalnego (aneksu kuchennego) oraz wykonanie zabudowy indywidualnej mebli dla biura mieszczącego się w budynku zlokalizowanym przy ul. Za Bramką 1, na kondygnacji +2 trzon B na potrzeby Biura Nadzoru Właścicielskiego Urzędu Miasta Poznania."

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/WCWI/2020/10

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego, sprzętu AGD do pomieszczenia socjalnego (aneksu kuchennego) oraz wykonanie zabudowy indywidualnej mebli dla biura mieszczącego się w budynku przy ul. Za Bramką 1, na kondygnacji +2 na potrzeby Biura Nadzoru Właścicielskiego Urzędu Miasta Poznania. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy zakres czynności związanych z realizacją zamówienia i sposobu współpracy Wykonawcy z Zamawiającym określone zostały w Części III do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia z załącznikami oraz we Wzorze umowy, stanowiącym Część II do SIWZ. 3. Realizacja Zamówienia rozpocznie się w dniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z Wykonawcą. 4. Okres realizacji Zamówienia: 30 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 5. Kody i nazwy opisujące przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny przedmiot zamówienia: 391300000-2 Meble biurowe Dodatkowe przedmioty: 39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni 39156000-0 Meble recepcyjne 39153000-9 Meble konferencyjne 39710000-2 Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 44410000-7 Artykuły łazienkowe i kuchenne 39173000-5 Meble do przechowywania 6. Realizacja przedmiotu zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności regulacji Ustawy, Kodeksu cywilnego. 7. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a i ust. 4 Ustawy. 8. Wskazany w OPZ opis przedstawia minimalne wymagania dotyczące wyposażenia dostarczanego w ramach niniejszego postępowania przetargowego. Wykonawcy mogą zaproponować rozwiązania równoważne o takich samych parametrach lub je przewyższające, jednak ich obowiązkiem jest udowodnienie równoważności. Zamawiający akceptuje oferty równoważne, m.in. o ile spełnione są minimalne grubości podanych materiałów oraz komponentów. W przypadku oferowania mebli równoważnych należy przedstawić dokładny opis wraz z nazwą handlową oraz nazwą producenta.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 39.13.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/08/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 200000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD PRODUKCYJNO - HANDLOWY LUMAR JACEK OGÓRKIEWICZ
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wierzbowa 3
Kod pocztowy: 85-374
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 138328.80

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 138328.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 180711.60
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.