Dostawa wyposażenia dla Polskiego Teatru Tańca - regały archiwalne.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 61 8524241, 8524242
faks: 618 532 370
e-mail: zam.publ@ptt-poznan.pl
www: www.ptt-poznan.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa wyposażenia dla Polskiego Teatru Tańca - regały archiwalne.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PTT - ZP/2620/13/10/2020 w powiązaniu z PTT - ZP/2620/01/07/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa i montaż 16 szt. regałów metalowych samodzielnych z 6.półkami, ogranicznikami tylnymi i bocznymi oraz 4 szt. regałów metalowych dostawnych z 6.półkami, ogranicznikami tylnymi i bocznymi w kolorze RAL 7035.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 39.13.11.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7379.06 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: REMA Storage Solutions
Email wykonawcy: biuro@rema-poznan.pl
Adres pocztowy: ul. Iłowska 22A
Kod pocztowy: 61-311
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9076.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9076.24
Waluta: PLN
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie 67 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Zamawiający przeprowadził postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego, które zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP, nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług polegających na przeglądzie technicznym, konserwacji, kontroli szczelności urządzeń wentylacyjnych, chłodniczych, klimatyzacyjnych w pomieszczeniach GPSK.
- Zakup i dostawa odczynników do oznaczania Hemoglobiny glikowanej met. HPLC z dzierżawą aparatów dla laboratoriów USK w Poznaniu oraz testów ELISA
- Przeglądy sprzętu medycznego - Filia nr 2
- Malowanie pomieszczeń budynku B II Oddziału ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31.
- Zakup sprzętu medycznego jedno i wielorazowego użytku oraz akcesoriów do aparatury medycznej wykorzystywanej przez zespoły ratownictwa medycznego
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.