Ogłoszenie z dnia 2021-10-06
Zawarcie umów związanych z zapobieganiem oraz zwalczaniem zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi w związku z pandemią COVID
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 22 6349562, 22 6349724
faks: 226 349 638
e-mail: zamowieniapubliczne@mz.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zawarcie umów związanych z zapobieganiem oraz zwalczaniem zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi w związku z pandemią COVID
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ADR.252,8,7,11,13,17.18.2021
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zawarcie umów związanych z zapobieganiem oraz zwalczaniem zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi w związku z pandemią COVID
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 48.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Art. 6a. COVID-19
1.
Do zamówień na usługi lub dostawy niezbędne do przeciwdziałania COVID-19 nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, jeżeli zachodzi wysokie prawdopodobieństwo szybkiego i niekontrolowanego rozprzestrzeniania się choroby lub jeżeli wymaga tego ochrona zdrowia publicznego.
art. 46c ust. 1 ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o
zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. 2020 r. poz. 1845,z późn. zm.)
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: ADR.252.7.2021
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/05/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 34621.95 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 42585
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 42585
Waluta: pln
NAZWA: ADR.252.8.2021
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/05/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 17886.20 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 22000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 22000
Waluta:
NAZWA: ADR.252.11.2021
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 650406.50 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 800000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 800000
Waluta:
NAZWA: ADR.252.13.2021
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/06/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 86287 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 106133.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 106133.01
Waluta:
NAZWA: ADR.252.17.2021
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/08/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9756097.56 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 12000000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 12000000
Waluta:
NAZWA: ADR.252.18.2021
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/08/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3809140 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4685242
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4685242
Waluta:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie) cieków będących w administracji Zarządu Zlewni Katowice, obszar działania Nadzoru Wodnego w Olkuszu
- Dostawa warzyw, ziemniaków i jabłek do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- BZP.261.16.2024 Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Dostawa samochodów osobowych
- Montaż i demontaż na ulicach Warszawy elementów dekoracji w formie flag i banerów z okazji Meczu Superpuchar UEFA (Super Cup) 2024
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Oboźna 11 m. 19b część nr 2: Nowomiejska 1/3 m. 14 część nr 3: Wilcza 69 m. 30 (w podziale na 3 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia pracowni komputerowej oraz wyposażenia sal lekcyjnych w sprzęt komputerowy w nowo powstałym skrzydle Szkoły Podstawowej nr 11 im. Władysława Broniewskiego w Tarnowskich Górach
- Dostawa sprzętu, medycznych artykułów dydaktycznych oraz oprogramowania do pracowni symulowanego laboratorium, szkolno-treningowego wyposażonego w system zarządzania kryzysowego
- Zakup urządzeń i oprogramowania
- Dostarczenie i wdrożenie systemu antywirusowego
- Modernizacja dróg oraz wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania usługami wodno-ściekowymi w miejscowościach gminy Korfantów
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.