eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Przebudowa i wykonanie prac konserwatorskich w Miejskim Domu Kultury w Stalowej Woli

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-08-24

Ogłoszenie nr 510435072-N-2021 z dnia 2021-08-24 r.
STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH:

Przebudowa i wykonanie prac konserwatorskich w Miejskim Domu Kultury w Stalowej Woli

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 776154-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540403398,540409337,540412151,540415524,540427476,540416701,540420487,540422775,540425141

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



Informacje dodatkowe:
Zadanie dofinansowane ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021 w ramach Programu „Kultura”,
Działanie 1, Poddziałanie 1 – projekt pn.: „Przebudowa i wykonanie prac konserwatorskich w Miejskim Domu Kultury w Stalowej Woli celem efektywnego
wykorzystania dziedzictwa kulturowego".

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego: Tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH, krajowy numer identyfikacyjny 384503002, Al. Jana Pawła II 25A, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, państwo Polska

telefon: +48508082032, +48506656760
e-mail: scuw@stalowawola.pl
www: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

adres profilu nabywcy: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1663

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i wykonanie prac konserwatorskich w Miejskim Domu Kultury w Stalowej Woli

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP-II.271.114.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem
zamówienia jest przebudowa i wykonanie prac konserwatorskich w Miejskim Domu Kultury w Stalowej Woli celem efektywnego wykorzystania dziedzictwa
kulturowego. 2. Zasadniczy zakres robót obejmuje: I. SALA WIDOWISKOWA Dla Sali (parter plus balkon) przewiduje się wprowadzenie następujących
zmian: 1.1. wymiana posadzki i parkietu 1.2. nadlanie części widowni przy scenie, wykonanie nowych zejść na poziom Sali, 1.3. wykonanie nowych ścian
działowych między balkonem sali, a komunikacją 1.4. wymiana foteli 1.5. modernizacja fosy orchestronu wraz z montażem zapadni scenicznej w fosie 1.6.
wydzielenie miejsc dla osób niepełnosprawnych 1.7. modernizacja instalacji nagłośnienia 1.8. wymiana urządzeń mechaniki sceny 1.9. remont loży wraz z
pracami konserwatorskimi obejmującymi balustrady, 1.10. usunięciem starych powłok malarskich, wykonaniem nowego pozłocenia 1.11. sztukaterii 1.12.
poprawa widoczności z lóż balkonu z wykonaniem nowych podestów 1.13. poprawa widoczności na parterze wraz ze zmianą ustawienia foteli 1.14. malowanie
ścian oraz sufitów wraz z pracami konserwatorskimi mającymi na celu przywrócenie oryginalnego wyglądu płycin na sali. 1.15. wykonanie obudów grzejników
1.16. wymiana stolarki drzwiowej na parterze- drzwi ewakuacyjne z parteru Sali. 1.17. demontaż istniejących opraw oświetleniowych oraz montaż nowych
1.18. w sali widowiskowej, przewidziano w projekcie 752 miejsca: 543 na parterze budynku (w tym 4 dla osób niepełnosprawnych) oraz 209 na balkonie. 1.19.
wymianę oświetlenia scenicznego 1.20. wykonanie odpowiednich zabiegów w celu uzyskania najlepszych z możliwych przy tego rodzaju wnętrzach
parametrów akustycznych, poprzez wykonanie okładzin akustycznych przy na ścianach parteru oraz balkonu sali, 1.21. prace konserwatorskie mające na celu
przywrócenie oryginalnej kolorystyki sali polegające na usunięciu zbędnych powłok malarskich i lakierniczych, dokładny opis prac konserwatorskich wg
projektu wykonawczego. II. SCENA 2.1 wymiana podłogi na scenie oraz w kieszeniach scenicznych 2.2 montaż nowego systemu sztankietów oraz pomostów
scenicznych 2.3 wymiana wyciągów scenicznych 2.4 wymiana drzwi zewnętrznych ze sceny 2.5 wymiana okotarowana sceny i kurtyny 2.6 malowanie 2.7
wykonanie nowego systemu oświetlenia scenicznego 2.8 wykonanie zapadni scenicznej do pomieszczenia orchestronu III. KORYTARZE PRZYLEGŁE NA
PARTERZE DO SALI WIDOWISKOWEJ 3.1 wymiana grzejników na grzejniki dekoracyjne wg opisu projektu wykonawczego branży sanitarnej 3.2 wymiana
oświetlenia 3.3 malowanie 3.4 wykonanie nowych kurtyn na ścianach 3.5 przebudowa schodów prowadzących na scenę, montaż platformy dla osób
niepełnosprawnych umożliwiający im dostęp na scenę IV. KORYTARZE PRZYLEGŁE NA PIĘTRZE DO SALI WIDOWISKOWEJ 4.1. wykonanie nowych
ścian pomiędzy pomieszczeniami po bokach balkonu, a salą 4.2. wymiana oświetlenia 4.3. malowanie 4.4. przebicie otworu drzwiowego przy obecnym
pomieszczeniu nr147a oraz 147b w celu poprowadzenia lepszej ewakuacji z loży 4.5. Wykonanie wydzielenia sali od holi przy sali na I piętrze 4.6. Wykonanie
nowego podziału pomieszczeń biurowych zlokalizowanych przy sali, 4.7. Rozbiórka istniejących pomieszczeń magazynowych, wykonanie nowych 4.8.
Wykonanie nowoprojektowanych przebić do pomieszczeń zlokalizowanych za sceną. Dzięki czemu będzie wygodna komunikacja pomiędzy poszczególnymi
skrzydłami budynku oraz lepsza ewakuacja z pomieszczeń biurowych. V. ZAPLECZE SALI WIELOFUNKCYJNEJ Zaprojektowano przebudowę zaplecza sali
obejmujące wyposażenie garderób w łazienki, wykonanie nowych ogólnodostępnych sanitariatów. Projektuje się malowanie, wykonanie nowych posadzek,
wymianę oświetlenia oraz doposażenie garderób w zabudowę meblową. VI. SALA MUZYCZNO- TEATRALNA 6.1 Demontaż istniejących podestów oraz
sceny 6.2 Wykonanie nowej podłogi podniesionej na widowni oraz głębszej sceny, dzięki czemu możliwa będzie poprawa warunków widoczności na widowni.
Dzięki zmniejszeniu głębokości rzędów pomiędzy fotelami możliwe było dodanie dodatkowego rzędu foteli. 6.3 Dzięki pogłębieniu sceny, montażu nowego
wyposażenia oraz wykonaniu nowej adaptacji akustycznej dawnej sali kinowej możliwe będzie nadanie pomieszczeniu nowej funkcji sali muzyczno- teatralnej
przez co możliwe będzie poszerzenie oferty kulturalnej MDK 6.4 Wykonanie nowej adaptacji akustycznej pomieszczenia 6.5 Montaż nowych ustrojów
akustycznych 6.6 Przesunięcie otworów drzwiowych 6.7 Korekta w zakresie instalacji 6.8 Montaż nowego wyposażenia VII. SALE DO TAŃCA, PRÓB I
ZAJĘĆ W pomieszczeniach do tańca, prób i zajęć planuje się wykonanie nowych posadzek, malowanie oraz montaż nowej zabudowy meblowej. VIII. POM.
ZAPLECZA, KOSTIUMERNIE Zaprojektowano remont oraz wykonanie nowego wyposażenia oraz zabudowy meblowej pomieszczeń, między innymi
zaprojektowano nowy system wieszaków w kostiumerniach oraz na korytarzach. Za sceną zaprojektowano wygodne 2 – osobowe garderoby z indywidualnymi
węzłami sanitarnymi. IX. SZATNIE, SANITARIATY Zaprojektowano wykonanie nowych szatni oraz sanitariatów obsługujących pomieszczenia zlokalizowane
na II piętrze. Nowe sanitariaty zostały również zaprojektowane w garderobach. Przewidziano również remont istniejących sanitariatów zlokalizowanych na
zasceniu. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych
oraz przedmiarach robót. 4. Roboty głośne tj. kucie, wiercenie winny być prowadzone wyłącznie do godziny 15:00. 5. W trakcie realizacji zadania Miejski Dom Kultury pozostaje czynnym obiektem, w którym na co dzień przebywają zarówno pracownicy, jak i osoby trzecie. Harmonogram prac należy dopasować w
uzgodnieniu z użytkownikiem obiektu aby umożliwić jego częściowe funkcjonowanie w trakcie prowadzenia robót budowlanych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Przebudowa i wykonanie prac konserwatorskich w Miejskim Domu Kultury w Stalowej Woli

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/08/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 16108478.00 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: TEXOM Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Pokoju 1
Kod pocztowy: 31-548
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

Nazwa wykonawcy: AJ PROFILBUD Sp. z o.o. Sp. K.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Chmielnik 277B
Kod pocztowy: 36-016
Miejscowość: Chmielnik
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 15321850.47

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 14440200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 16479048.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.