Ogłoszenie z dnia 2021-08-04
Monitoring siedlisk przyrodniczych w obszarach Natura 2000 Hopowo PLH220010, Piaśnickie Łąki PLH220021, Piotrowo PLH220091, Białogóra PLH220003, Jezioro Krasne PLH220035
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090259/01
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 58 683 68 00
faks: 58 683 68 03
e-mail: sekretariat.gdansk@rdos.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Monitoring siedlisk przyrodniczych w obszarach Natura 2000 Hopowo PLH220010, Piaśnickie Łąki PLH220021, Piotrowo PLH220091, Białogóra PLH220003, Jezioro Krasne PLH220035
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): OI.I.261.1.12.2021.LM
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Monitoring siedlisk przyrodniczych w obszarach Natura 2000 Hopowo PLH220010, Piaśnickie Łąki PLH220021, Piotrowo PLH220091, Białogóra PLH220003, Jezioro Krasne PLH220035. Zamówienie podzielono na pięć zadań. Szczegółowy opis zamówienia zawierają Załączniki nr 1-5 do SWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 90.71.15.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zadanie nr 1
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE PRAWNE UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA:
Zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy z 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U.
z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia w zakresie ww. Zadań nie wpłynęła żadna oferta.
NAZWA: Zadanie nr 2
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE PRAWNE UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA:
Zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy z 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U.
z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia w zakresie ww. Zadań nie wpłynęła żadna oferta.
NAZWA: Zadanie nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/07/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 28000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Firma usługowa ECO-HELP Sabina Klich
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krzyska 186
Kod pocztowy: 33-103
Miejscowość: Tarnów
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 34440.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 34440.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 4
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE PRAWNE UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA:
Zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy z 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U.
z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia w zakresie ww. Zadań nie wpłynęła żadna oferta.
NAZWA: Zadanie nr 5
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE PRAWNE UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA:
Zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy z 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U.
z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia w zakresie ww. Zadań nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zaprojektowanie i montaż centrali wentylacyjnej wraz z zewnętrzną pompą ciepła (Rektorat)
- Remont instalacji elektrycznych w pomieszczeniach nr 309, 319 oraz 365 w Budynku Głównym Politechniki Gdańskiej użytkowanej przez Wydział Architektury
- Remont wybranych pomieszczeń nr 427 i nr 429 w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Rozbudowa cmentarza komunalnego Cmentarz Centralny "Srebrzysko" w formule "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie dokumentacji projektowej dla całego zamierzenia budowlanego i realizacja robót Etapu I
- Rewaloryzacja Parku Siennickiego - remont i przebudowa nawierzchni chodnika w ramach zadania Budżetu Obywatelskiego 2023 w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Świadczenie usług gastronomicznych dla Domu Pomocy Społecznej "Ostoja" w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.