eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Mazowiecka › budowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Ostrowi Mazowieckiej przy ulicy Sikorskiego 39A w Ostrowi Mazowieckiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-07-21

Ogłoszenie nr 510434233-N-2021 z dnia 2021-07-21 r.
Zakład Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o.:

budowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Ostrowi Mazowieckiej przy ulicy Sikorskiego 39A w Ostrowi Mazowieckiej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 566915-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540153145-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 55073367900000, ul. Bolesława Prusa 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 296 457 301
faks: 29 6457302, 6457323
e-mail: log@gkostrow.pl
www: https://gkostrow.pl/2020/07/28/budowa-i-rozbudowa-stacji-uzdatniania-wody-w-ostrowi-mazowieckiej-przy-ulicy-sikorskiego-39a-w-ostrowi-mazowieckiej/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Sp. z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
budowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Ostrowi Mazowieckiej przy ulicy Sikorskiego 39A w Ostrowi Mazowieckiej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DLiUT.260.29.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Celem
przedsięwzięcia jest zwiększenie odporności i podniesienie poziomu ochrony Miasta Ostrów Mazowiecka
przed skutkami zmian klimatu przez zapewnienie niezawodnego systemu zaopatrzenia w wodę dla 20.359
mieszkańców miasta. Przedmiotem zamówienia jest budowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody w
Ostrowi Mazowieckiej przy ul. Sikorskiego 39A, w ramach której zostaną wykonane następujące prace: -
budowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody do Qmaxd = 7.000 m3/d (aktualny pobór wody kształtuje
się na poziomie 3.887 m3/d.) w tym: • budynek stacji uzdatniania wody, fundamenty stacji trafo i
agregatu prądotwórczego • drogi, place manewrowe, chodniki i zagospodarowanie terenu • wentylacja i
ogrzewanie • technologia uzdatniania wody • remont obudów studni głębinowych • rurociąg wody czystej
do i ze zbiorników czystej wody nr 1 i 2 i tłoczny na sieć • kanalizacja wód popłucznych z separatora
lamellowego SUW do osadników zewnętrznych • remont zbiorników czystej wody nr Z1 i Z2 •
kanalizacja sanitarna od budowanego SUW do istniejącej studni w ul. Sielskiej, • kanał z chlorowni do zbiornika bezodpł., wpust uliczny do studni D2 • instalacje elektryczne wewnętrzne • aparatura kontrolnopomiarowa
i automatyka - budowa rurociągu tłocznego o długość rurociągu tłocznego PEHD DN 300
wynosi 203,29 m. i rurociągu tłocznego PEHD DN 150 wynosi 382,54 m. Przyjęte rozwiązania
techniczne i technologiczne wpłyną na minimalizację strat własnych do poziomu ok. 0,5% ujmowanej
wody, przy jednoczesnym zapewnieniu stabilności procesu produkcji i ciśnienia wody, zapewnieniu
wysokiego standardu wyposażenia technicznego, optymalizacji procesów technologicznych,
minimalizacji kosztów eksploatacyjnych. Uwaga!!! Zadanie nie obejmuje: budowy instalacji
elektrycznych w zakresie, zasilanie SUW oraz urządzeń zewnętrznych: 1. Zakupu i montaż agregatu 330
kVA, 2. Układania kabli zasilających ujęcia wody (pompy głębinowe), 3. Układania kabli zasilających
słupy oświetleniowe, 4. Montaż i stawianie słupów oświetleniowych – 3szt. Zamawiający dopuszcza
składanie ofert równoważnych Zaleca się, aby Wykonawca sprawdził załączoną dokumentację oraz
dokonał wizji lokalnej terenu robót budowlanych i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną
odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania
oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy
poniesie Wykonawca. 1. Jeżeli zapisy w przedmiarach robót, STWiORB lub dokumentacji projektowej
wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub
pochodzenie urządzeń lub materiałów należy je traktować jako niezobowiązujące propozycje projektanta
(służące prawidłowemu zrozumieniu projektu). Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań
równoważnych. Pod pojęciem równoważności należy rozumieć, iż zagwarantują one realizację
zamówienia zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę i opisem przedmiotu zamówienia oraz
zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentacji.
Założone urządzenia winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, być kompatybilne z pozostałymi
urządzeniami tak aby zespół urządzeń dawał zamierzony (zaprojektowany) efekt oraz nie mogą wpływać
na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. 2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania
równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że proponowane przez niego
dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ocena
możliwości zastosowania proponowanego urządzenia lub rozwiązania równoważnego powinna zawierać
dla każdego urządzenia minimum analizę: a) parametrów technologicznych proponowanych urządzeń lub
rozwiązań równoważnych, b) zgodność parametrów technologicznych proponowanych urządzeń lub
rozwiązań równoważnych z pozostałymi zaprojektowanymi urządzeniami lub rozwiązaniami
technologicznymi oraz zaprojektowanymi instalacjami technologicznymi, c) gabarytów, kształtów i
rozwiązań konstrukcyjnych proponowanych urządzeń równoważnych w stosunku do wielkości
zaprojektowanych pomieszczeń oraz przestrzeni na ich montaż, w tym możliwość ich montażu i
demontażu oraz podejść do czynności obsługowych i serwisowych, szerokości przejść serwisowych dla pracowników obsługi, wielkości otworów drzwiowych, włazów technologicznych itp. d) zużycia energii
przez poszczególne oferowane urządzenia równoważne nie było wyższe niż założone w dokumentacji
projektowej; e) podejść i połączeń z instalacjami technicznymi; f) ciężaru urządzeń, sprawdzenia obliczeń
wytrzymałościowych stropu, udźwigu urządzeń do czynności obsługowych itd.; g) innych informacji
potwierdzających równoważność proponowanych urządzeń lub rozwiązań; 3. Wykonawca dobierając
inne materiały lub urządzenia oraz rozwiązania równoważne do zaproponowanych w dokumentacji
projektowej, bierze na siebie odpowiedzialność za prawidłowe działanie obiektów (określone w
warunkach gwarancji) oraz spełnienie wymagań rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie jakości
wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych
materiałów, urządzeń, instalacji i armatury (armatura powinna pochodzić od jednego producenta), za
montaż i uruchomienie oraz ich zgodność z dokumentacją projektową oraz wymaganiami specyfikacji
technicznej. 4. Zamawiający nie uzna za urządzenia równoważne, spełniające wymagania określone
dokumentacją projektową i STWiORB żadne urządzenia prototypowe. Zamawiający nie dopuszcza
składania ofert wariantowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.25.21.26

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 11056910.57 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: MCC S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kaliska 11
Kod pocztowy: 87-860
Miejscowość: Chodecz
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 10542908.76

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10542908.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11935155.73
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 11056910.57 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 0

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: MCC S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kaliska 10
Kod pocztowy: 07-860
Miejscowość: Chodecz
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 10542908.76

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10542908.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11935155.73
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie 39 na podstawie ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.