eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do oznaczania przeciwciał anty-SARS-CoV-2 w klasie IgM i IgG (w tym S-RBD IgG) do analizatora Maglumi 800, będącego własnością SPWSZ w Szczecinie wraz z wynajmem kompatybilnego analizatora w okresie do 31 października 2021r. dla SPWSZ w Szczecinie.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-12

Ogłoszenie nr 510433864-N-2021 z dnia 2021-07-12 r.
Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie:

Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do oznaczania przeciwciał anty-SARS-CoV-2 w klasie IgM i IgG (w tym S-RBD IgG) do analizatora Maglumi 800, będącego własnością SPWSZ w Szczecinie wraz z wynajmem kompatybilnego analizatora w okresie do 31 października 2021r. dla SPWSZ w Szczecinie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



Informacje dodatkowe:
Zamówienie zostało udzielane w ramach Projektu finansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu – przedsięwzięcia „Wsparcie szpitali jednoimiennych w walce z rozprzestrzenianiem się zakażenia wirusem SARS-CoV-2 oraz w leczeniu COVID-19” realizowanego na podstawie umowy (dalej – „Umowa o Dofinansowanie”) o wykonanie i finansowanie projektu pozakonkursowego [PREWENCJA I LECZENIE COVID-19] nr SZPITALE – JEDNOIMIENNE/27/2020 zawartej w dniu 20.11.2020r. na dofinansowanie Projektu: „Opracowanie nowoczesnych technologii laboratoryjnych, informatycznych i bioinformatycznych dedykowanych diagnostyce i prewencji zakażeń SARS CoV-2” spełniającego warunki przyznania dofinansowania w trybie 44c ustawy o NCBR, w ramach naboru „ Wsparcie szpitali jednoimiennych w walce z rozprzestrzenianiem się zakażenia wirusem SARS-CoV-2 oraz w leczeniu COVID-19.

I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 29027400000000, Arkońska 4, 71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska

telefon: 91 813 9076
faks: 918 139 079
e-mail: przetargi@spwsz.szczecin.pl
www: www.spwsz.szczecin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do oznaczania przeciwciał anty-SARS-CoV-2 w klasie IgM i IgG (w tym S-RBD IgG) do analizatora Maglumi 800, będącego własnością SPWSZ w Szczecinie wraz z wynajmem kompatybilnego analizatora w okresie do 31 października 2021r. dla SPWSZ w Szczecinie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): EP/220/97RR/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do oznaczania przeciwciał anty-SARS-CoV-2 w klasie IgM i IgG (w tym S-RBD IgG) do analizatora Maglumi 800, będącego własnością SPWSZ w Szczecinie wraz z wynajmem kompatybilnego analizatora w okresie do 31 października 2021r. dla SPWSZ w Szczecinie.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do Zaproszenia i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 6 do Zaproszenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 33.69.65.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
Do udzielenia niniejszego zamówienia, z uwagi na spełnienie przesłanek określonych w art. 6a ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych ( t. j. Dz. U. poz. 1842) w zw. z art. 46c ustawy z dnia 5 grudnia 2008r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. z 2019r., poz. 1239), przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 1843 z późn. zm), nie stosuje się.
Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu zastosowanie mają postanowienia niniejszego Zaproszenia do składania ofert (dalej – „Zaproszenie”), uwzględniające postanowienia § 8 Umowy o Dofinansowanie, zaś w sprawach w nim nieuregulowanych – przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 1145 z późn. zm., dalej – „KC”) regulujące instytucję przetargu.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 135000 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PZ Cormay S. A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wiosenna 22
Kod pocztowy: 05-092
Miejscowość: Łomianki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 146137.44

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 146137.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 165281.78
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.