eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciężkowice › BUDOWA PRZYRODNICZO-EDUKACYJNEJ ŚCIEŻKI W KORONACH DRZEW WRAZ Z EDUKACYJNYM SZLAKIEM NIETOPERZOWYM w ramach projektu ZIEMIA - WODA - POWIETRZE Małopolskie Centrum Edukacji Ekologicznej w Ciężkowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-07-08

Ogłoszenie nr 510433714-N-2021 z dnia 2021-07-08 r.
Urząd Gminy w Ciężkowicach:

BUDOWA PRZYRODNICZO-EDUKACYJNEJ ŚCIEŻKI W KORONACH DRZEW WRAZ Z EDUKACYJNYM SZLAKIEM NIETOPERZOWYM w ramach projektu ZIEMIA - WODA - POWIETRZE Małopolskie Centrum Edukacji Ekologicznej w Ciężkowicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: ZIEMIA – WODA – POWIETRZE Małopolskie Centrum Edukacji Ekologicznej w Ciężkowicach w ramach MAŁOPOLSKIEGO REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO NA LATA 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 777522-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540408856-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy w Ciężkowicach, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Tysiąclecia 19, 33-190 Ciężkowice, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 146 510 051
faks: 146 510 944
e-mail: ug@ciezkowice.pl
www: https://bip.malopolska.pl/ugciezkowice
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA PRZYRODNICZO-EDUKACYJNEJ ŚCIEŻKI W KORONACH DRZEW WRAZ Z EDUKACYJNYM SZLAKIEM NIETOPERZOWYM w ramach projektu ZIEMIA - WODA - POWIETRZE Małopolskie Centrum Edukacji Ekologicznej w Ciężkowicach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): GI.271.67.2021

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z BUDOWĄ PRZYRODNICZO-EDUKACYJNEJ ŚCIEŻKI W KORONACH DRZEW WRAZ Z EDUKACYJNYM SZLAKIEM NIETOPERZOWYM.
Zakres zamówienia:
1) Zamówienie obejmuje budowę edukacyjnej ścieżki w koronach drzew w zakresie obejmującym:
a. Trasę turystyczną w koronach drzew:
 konstrukcja stalowa wsparta na słupach, pomost z desek.
 balustrada o stalowych słupkach, wypełnionych prętami stalowymi i siatką,
 balustradę zwieńczona drewnianym pochwytem, w który wbudowano oświetlenie kładki oraz okablowanie słaboprądowe,
 instalacja monitoringu,
 system alarmowy SOS,
 system bramek kontrolnych na początki i końcu kładki.
b. Dwa budynki związane z obsługą ścieżki
Budynek obsługi ścieżki B1 (strefa wejścia)
 roboty budowlane - stan surowy,
 roboty wykończeniowe,
 instalacje wewnętrzne:
− Instalacje elektryczne z przyłączami (zgłoszenie i dokonanie opłaty przyłączeniowej w Zakładzie Energetycznym w Tarnowie),
− Instalacje grzewcze i sanitarne z przyłączami wodno-kanalizacyjnymi,
− Instalacje kanalizacji deszczowej,
− Instalacje niskoprądowe,
 wyposażenie.
Budynek obsługi ścieżki B2 (strefa wyjścia)
 roboty budowlane - stan surowy,
 roboty wykończeniowe,
 instalacje wewnętrzne:
− instalacje elektryczne z przyłączami (zgłoszenie i dokonanie opłaty przyłączeniowej w Zakładzie Energetycznym w Tarnowie),
− instalacje grzewcze i sanitarne z przyłączami wodno-kanalizacyjnymi,
− Instalacje kanalizacji deszczowej,
− instalacje niskoprądowe,
− wyposażenie,
c. elementy małej architektury,
d. elementy małej architektury w przebiegu ścieżki w tym przystanki sprawnościowe, tarasy edukacyjne (szczegóły w projekcie budowlanym i wykonawczym oraz wg scenariusza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 1F DO SIWZ_SCENARIUSZ),
e. ogrodzenie,
f. zagospodarowanie terenu,
g. dostarczenie instrukcji obsługi i konserwacji zamontowanych urządzeń wraz
z przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi tych urządzeń. Dokumenty muszą być dostarczone najpóźniej w dniu końcowego odbioru technicznego. Szkolenie pracowników musi się odbyć najpóźniej w terminie realizacji zamówienia w siedzibie Zamawiającego.
h. Opracowanie i montaż po akceptacji przez Zamawiającego tablic z regulaminami (ścieżki w koronach drzew.) oraz informacji na przystankach edukacyjnych
i sprawnościowych zapisanych ALFABETEM BRAILLE'A, tak aby umożliwić pełne korzystanie z infrastruktury osobom niewidomym i słabo widzącym.
i. Inwestycja jest zlokalizowana w Ciężkowicach na działkach o numerach 511/15 oraz na dz. nr 511/5, 511/7, 1322/2 (fragmenty przyłączy wodociągowych) i dz. nr 511/14, 1223/3, 511/5 (zjazdy do przebudowy).
2) Zamówienie obejmuje budowę Edukacyjnego Szlaku Nietoperzowego łączącego budynek MCEE i ścieżkę w koronach, w zakresie obejmującym:
a. Elementy małej architektury w przebiegu łącznika pomiędzy Małopolskie Centrum Edukacji Ekologicznej a ścieżką w koronach drzew stanowiące tzw. punkty informacyjne:
− Punkt informacyjny 1 – Zawierający podstawowe informacje o XVI wiecznej latarni,
− Punkt informacyjny 2 – Podstawowe informacje o nietoperzach,
− Punkt informacyjny 3 – Budowa nietoperza,
− Punkt informacyjny 4 – Lokomocja (latanie),
− Punkt informacyjny 5 – Hibernacja,
− Punkt informacyjny 6 – Echolokacja,
− Punkt informacyjny 7 – Rozród,
− Punkt informacyjny 8 – Schronienie,
− Punkt informacyjny 9 – Pożywienie,
− Punkt informacyjny 10 – Podsumowanie,
b. Inwestycja jest zlokalizowana w Ciężkowicach na działkach o numerach 641/2, 538/1, 511/5, 513/2, 511/12.
2. Wszelkie materiały pochodzące z rozbiórki stanowią własność Zamawiającego.
3. Wykonawca zapewni transport materiałów pochodzących z rozbiórki w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 2 km.
4. Szczegółowy opis robót zawierają: Projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, oraz przedmiary robót stanowiące integralną część SIWZ. Załączone przedmiary robót mają charakter pomocniczy służąc do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia, ale nie są podstawą do wyliczenia ceny.
5. Do wykonania robót należy użyć wyłącznie materiałów posiadających wymagane atesty
i certyfikaty, które będą wymagane do przedstawienia Zamawiającemu przy odbiorze końcowym robót. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
6. Do realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych, lecz
o parametrach nie gorszych niż te które zostały szczegółowo opisane w ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ – PROJEKTY BUDOWLANE I WYKONAWCZE ORAZ ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ - SZCZEGÓŁOWE SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH (STWIORB). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
7. UWAGA I: W uzasadnionych ekonomicznie i technologicznie przypadkach, wyłącznie za zgodą Zamawiającego - na etapie realizacji zamówienia – w przypadku ukazania się na rynku materiałów nowocześniejszych, o lepszych właściwościach i parametrach, Zamawiający dopuszcza możliwość ich zastosowania w zamian za materiały zaproponowane w ofercie.
Jednak zmiana ta nie może wpływać na zwiększenie ceny realizacji zamówienia, przyjętej przez Zamawiającego w wyniku rozstrzygnięcia przetargu.
Zamówienie należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy, której istotne postanowienia stanowią załącznik nr 11 do SIWZ.
Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie zamówienia przyjmuje się jako ryczałtowe,
a wysokość wynagrodzenia ustala się na podstawie złożonej przez niego oferty. Sposób obliczenia ceny oferty na podstawie zestawienia planowanych do wykonania prac opisano dalej.
Zapłata przez Zamawiającego wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi na wskazany rachunek bankowy Wykonawcy, w terminie określonym w umowie.
8. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś. 6 Dziedzictwo regionalnej, Działanie 6.2 Ochrona różnorodności biologicznej.
9. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a PZP:
1) Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016, poz. 666 ze zm.) w tym, osoby wykonujące bezpośrednio na budowie roboty branży konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej i sanitarnej, tj.:
Pracowników szczebla technicznego – odpowiedzialnych za organizowanie
i realizację robót budowlanych:
a) Majster - wykonywanie prac polegających na:
 wytyczeniu elementów budowlanych,
 organizacji pracy sił własnych i podwykonawców,
 nadzorze nad prowadzonymi robotami branżowymi,
 bieżącej kontroli kosztów i jakość prowadzonych robót,
 wspomaganiu Kierownika Robót w organizacji, prowadzeniu i rozliczaniu robót,
 bieżącej kontroli zużycia materiałów
 kontroli sprzętu
b) Brygadzista - wykonywanie prac polegających na:
− sprawowaniu nadzoru nad podległą grupą pracowników fizycznych,
− podziale zadań w zespole oraz kontroli ich realizacji,
− wsparciu merytorycznym pracowników
Pracowników fizycznych – bezpośrednio wykonujących roboty budowlane oraz proste prace budowlane określonych branż w tym m in:
a) Branża konstrukcyjno – budowlana
 roboty przygotowawcze,
 roboty ziemne,
 roboty budowlane przy wznoszeniu budynków,
 roboty budowlane przy wznoszeniu konstrukcji stalowej ścieżki,
b) Branża sanitarna.
 budowa instalacji wod-kan, kanalizacji deszczowej,
c) Branża elektryczna:
 budowa instalacji elektrycznych i teletechnicznych.
Pozostali robotnicy budowlani i inne osoby wykonujące wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych tzw. pracownicy fizyczni
Wymaganie to nie dotyczy kierownika budowy, kierowników robót oraz osób świadczących usługi na budowie w ramach własnej działalności gospodarczej (np. osoby wykonujące transport, operatorzy koparek).
10. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim pkt czynności będzie polegało na:
a. Na etapie ofertowania - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika 4 do SIWZ,
b. Na etapie po zawarciu umowy, a przed przystąpieniem do realizacji robót - Wykonawca w terminie do 5 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia osób wykonujących powyższe czynności tj.
 wykaz pracowników Wykonawcy i/lub Podwykonawców, o których mowa w ust 9 pkt 1, ze wskazaniem stanowisk i czynności, oraz oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz z podaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy,
Wykonawca pozostaje administratorem danych osobowych udostępnianych
w związku z realizacją umowy.
Nieprzedstawienie we wskazanym terminie ww. dokumentów, bądź przedstawienie dokumentów niekompletnych, nie obejmujących wszystkich wyspecyfikowanych czynności może być podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych, zgodnie
z treścią wzoru umowy stanowiącej załącznik do SIWZ.
c. Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego
w terminie 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport na temat stanu i sposobu zatrudnienia osób zaangażowanych w wykonywanie czynności wskazanych w SIWZ, tj.
 wykaz pracowników Wykonawcy i/lub Podwykonawców, o których mowa w ust ust. 9 pkt 1 , ze wskazaniem stanowisk i czynności oraz oświadczenie Wykonawcy i/lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
 oraz na wezwanie Zamawiającego, poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia (których dotyczy oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy) wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony).
Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników oraz z zachowaniem zasad zapewniających ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego dalej „RODO” oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 poz. 1000) (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; dla osób mających wykonywać te czynności.
W związku z faktem, iż umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów wskazanych powyżej.
Wykonawca pozostaje administratorem danych osobowych udostępnianych
w związku z realizacją umowy.
d. Na każde żądanie Zamawiającego, w terminie do 2 dni roboczych i w formie przez Zamawiającego określonej, Wykonawca jest zobowiązany udzielić wyjaśnień
w powyższym zakresie.
11. W przypadku niedopełnienia wymogu zatrudniania pracowników wykonujących roboty na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy lub niedopełnienia wymogów związanych z wykazaniem spełniania tego obowiązku zgodnie z wymogami SIWZ, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu w wysokości
1000,00 zł za każdy przypadek stwierdzenia powyższego uchybienia w stosunku do pojedynczego pracownika,
12. Niewypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
i naliczeniem kar umownych.
13. Wykonawca zobowiązuje się, że przed rozpoczęciem wykonania przedmiotu umowy Pracownicy wykonujący roboty zostaną przeszkoleni w zakresie przepisów BHP oraz przepisów o ochronie danych osobowych i RODO.
14. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
15. Zmiana osób wskazanych przez Wykonawcę będzie możliwa w następującej sytuacji:
a) na żądanie Zamawiającego w przypadku nienależytego wykonania przez niego prac;
b) na wniosek Wykonawcy uzasadniony obiektywnymi okolicznościami.
16. Wykonawca zobowiązuje się poinformować Zamawiającego w formie pisemnej o zmianie pracownika wykonującego prace w terminie 7 dni roboczych od zaistnienia takiej zmiany.
W przypadku dokonania takiej zmiany Wykonawca zobowiązany będzie do potwierdzenia, iż osoba ta spełnia wymagania określone w SIWZ
17. Zmiana pracownika wykonującego prace w ramach realizacji przedmiotu umowy skutkuje zmianą Wykazu Pracowników wykonujących prace i nie wymaga zawierania przez Strony aneksu do umowy.
Szczegółowy opis elementów przedmiotu stanowią załączniki:
1. ZAŁĄCZNIK NR 1 DO SIWZ – PROJEKTY BUDOWLANE I WYKONAWCZE,
a. ZAŁĄCZNIK NR 1A DO SIWZ_PROJEKT BUDOWLANY ŚCIEŻKI W KORONACH DRZEW.
b. ZAŁĄCZNIK NR 1B DO SIWZ_PROJEKT WYKONAWCZY ŚCIEŻKI W KORONACH DRZEW.
c. ZAŁĄCZNIK NR 1C DO SIWZ_PROJEKT BUDOWLANY EDUKACYJNY SZLAK NIETOPERZOWY.
d. ZAŁĄCZNIK NR 1 D DO SIWZ_PROJEKT BUDOWALNY_PRZEBUDOWA ZJAZDÓW_ŚCIEŻKA
W KORONACH DRZEW.
e. ZAŁĄCZNIK NR 1 E DO SIWZ_PROJEKT BUDOWALNY_PRZYŁĄCZ WODOCIĄGOWY_ŚCIEŻKA
W KORONACH DRZEW.
f. ZAŁĄCZNIK NR 1F DO SIWZ_SCENARIUSZ.
2. ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ - SZCZEGÓŁOWE SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH (STWIORB),
a. ZAŁĄCZNIK NR 2A DO SIWZ_STWIORB_ŚCIEŻKA W KORONACH DRZEW,
b. ZAŁĄCZNIK NR 2B DO SIWZ_STWIORB_EDUKACYJNY SZLAK NIETOPERZOWY,
3. ZAŁĄCZNIK NR 3 DO SIWZ – PRZEDMIARY ROBÓT.
a. ZAŁĄCZNIK NR 3A_PRZEDMIAR _ŚCIEŻKA W KORONACH DRZEW,
b. ZAŁĄCZNIK NR 3B_PRZEDMIAR_EDUKACYJNY SZLAK NIETOPERZOWY.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.22.30.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: 777522-N-2020

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/06/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 11489004.56 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Renata Golonka RE MAR
Email wykonawcy: biuro@remar.company
Adres pocztowy: Gołkowice Górne 56
Kod pocztowy: 33-388
Miejscowość: Gołkowice Górne
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 14946575.32

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 14946575.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 17590000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.