eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Usługa utrzymania czystości w CKK Jordanki w terminie do 31.08.2021 r.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-05

Ogłoszenie nr 510433605-N-2021 z dnia 2021-07-05 r.
Centrum Kulturalno-Kogresowe Jordanki Sp. z o.o.:

Usługa utrzymania czystości w CKK Jordanki w terminie do 31.08.2021 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



Informacje dodatkowe:
nie dotyczy

I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Kulturalno-Kogresowe Jordanki Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 34143143400000, al. Solidarności 1-3, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: 56 643 19-20
e-mail: biuro@jordanki.torun.pl
www: jordanki.torun.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - samorządowa osoba prawna utworzona na podstawie odrębnej ustawy w celu wykonywania zadań publicznych – spółka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa utrzymania czystości w CKK Jordanki w terminie do 31.08.2021 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): CKK/2/2021

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

usługa utrzymania czystości w obiekcie CKK Jordanki w okresie od 21.06.2021 do 31.08.2021 r.
Wykaz prac związanych z utrzymaniem czystości:

1. Prace wykonywane codziennie w dni robocze (5 dni w tygodniu) BUDYNEK ADMINISTRACYJNY- biura oraz recepcja, SALA PRÓB, PARKING, RECEPCJA, KASA, POMIESZCZENIA MAGAZYNOWE i TECHNICZNE oraz POMIESZCZENIE OCHRONY;
2. Prace wykonywane minimum 4-5 razy w tygodniu ( zgodnie z harmonogramem imprez przekazanym przez Zamawiającego): SALA KAMERALNA ORAZ SALA KONCERTOWA, ZESPÓŁ SAL KONFERENCYJNYCH; UWAGA Dyżury osoby sprzątającej podczas wydarzenia;
W tym punkcie należy uwzględnić konieczność pracy również w godzinach nocnych po skończonym wydarzeniu, w soboty oraz dni świąteczne - zgodnie z harmonogramem utrzymania czystości obiektu.
Ilość wydarzeń w okresie od 21.06 do 31.06.2021r.
Ok 30tu najmów tj. wydarzeń plus dwa festiwale ( toffifest oraz festiwal letni skrzypiec);

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.91.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/06/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 35000 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Clean WAY
Email wykonawcy: biuro@cleanway.pl
Adres pocztowy: Stalowa 6
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 35000

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 35000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 35000
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: nie dotyczy
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie 217 ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Z przyczyn niezależnych od Zamawiającego- nie mógł on w terminie przeprowadzić postępowania- w dalszym ciągu czeka na akceptację wniosku o nadanie spółce uprawnień podmiotu publicznego w celu przeprowadzenia zamówień publicznych w formie elektronicznej; Wniosek czeka na autoryzację przez Ministerstwo;
W związku z technicznymi problemami zamówienie zostało udzielone z wolnej ręki na okres 2 mcy dotychczasowemu wykonawcy, aby obiekt nie pozostał bez firmy sprzatającej;

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.